Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Uskikset pilkkaa normaalilla JÄRJELLÄ varustettuja.
Uskovaisuus on järjen pilkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nois jutuissa oo mitään järkeä, senkin luulotautinen.
Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta mieletön etsii tuhoaan.
Pakkomielistä jankutusta...
Ei ole. Tämä on Sananlasku Raamatusta. Herran Sana.
Jos haluat tuntea totuuden kannattaa edes hetken aikaa leikkiä ja kokeilla uskoa sekä toimia Herran antamien ohjeiden mukaan.
Enää ei siis tarvitse kuin osoittaa Raamatun olevan totta. Sitä odotellessa...
Kyllä. Aika sen näyttää
Siihen asti mennään ku
Menen oluelle! Moi!
Onko sinulta esinahka ja huumorintaju poistettu?
"Siinä olet totaalisen väärässä. Pystytkö estämään oman kuolemasi? Loitko itse kehosi? Loitko vuoret ja järvet? Päätitkö mihin synnyit?"
Mitä vıttua sinä taas oikein hourailet? Onko sinulla jokin älyllinen kehitysvamma vai onko päätäsi paukutettu pienenä liikaa asfalttiin?
Vierailija kirjoitti:
"Jokaisella on täysi oikeus kirjoittaa tänne, vaikka ei usko tai ole uskomatta samoin kuin sinä tällä hetkellä. Lopeta haukkuminen."
En ole lopettamassa.
Sääntöjen vastaista. Lain vastaista. Jumalan vastaista.
Vierailija kirjoitti:
"Siinä olet totaalisen väärässä. Pystytkö estämään oman kuolemasi? Loitko itse kehosi? Loitko vuoret ja järvet? Päätitkö mihin synnyit?"
Mitä vıttua sinä taas oikein hourailet? Onko sinulla jokin älyllinen kehitysvamma vai onko päätäsi paukutettu pienenä liikaa asfalttiin?
Just niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokaisella on täysi oikeus kirjoittaa tänne, vaikka ei usko tai ole uskomatta samoin kuin sinä tällä hetkellä. Lopeta haukkuminen."
En ole lopettamassa.
Sääntöjen vastaista. Lain vastaista. Jumalan vastaista.
Kiviäkin kiinnostaa.
Voiko vahinkoraskauden varalta tehdä laillisesti pitävän sopimuksen? Esimerkiksi niin että vahingon sattuessa tehdään abortti, tai että lapsi siirretään adoptoitavaksi. Ja jos ei kuitenkaan jostain syystä niin tehdä (sopimusrikkomus) niin mies ei ole millään tavalla vastuussa lapsesta tai lapsen äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla vastuussa miljoonien ihmisten surmaamisesta vääräuskoisina ja lääketieteen ym. kehityksen satojen vuosin jarruttamisesta? Ties mitä lääkkeitä meillä olisi jos lääketiede olisi saanut edistyä omalla vaudillaan, syöpä ym olisi kukistettu ajat sitten.
Olet sitten varmaan suoerkiitollinen n atseille. K e skitysleirit edistivät lääketieteen kehitystä ennennäkemättömästi.
Jep, asperiini ja amfetamiini olivat "hyviä" keksintöjä. 6 milj. juutalaisen kuolema on kuitenkin pieni määrä mitä kristinuskon nimissä on tapettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla vastuussa miljoonien ihmisten surmaamisesta vääräuskoisina ja lääketieteen ym. kehityksen satojen vuosin jarruttamisesta? Ties mitä lääkkeitä meillä olisi jos lääketiede olisi saanut edistyä omalla vaudillaan, syöpä ym olisi kukistettu ajat sitten.
Olet sitten varmaan suoerkiitollinen n atseille. K e skitysleirit edistivät lääketieteen kehitystä ennennäkemättömästi.
Jep, asperiini ja amfetamiini olivat "hyviä" keksintöjä. 6 milj. juutalaisen kuolema on kuitenkin pieni määrä mitä kristinuskon nimissä on tapettu.
Puhut asiaa! Ilmeisen täysijärkinen ihminen, hyvä!
Ihanko kuvittelette etteikö k eskitysleirien vaikutusta lääketieteeseen voisi selvittää hakukonetta käyttämällä parissa sekunnissa? Miksi vähättely?
Järjen veit ja minusta orjan teit...
The truth shall set you free! Jeesus sanoi: minä olen tie, totuus ja elämä.
Uskonsodissahan ruumiita on tullut kasapäin.
Vierailija kirjoitti:
The truth shall set you free! Jeesus sanoi: minä olen tie, totuus ja elämä.
JANKUTUSTA. Sano joku itse muodostamasi lause?
Vierailija kirjoitti:
Uskonsodissahan ruumiita on tullut kasapäin.
Ihmiset ja n atsit ovat siis viattomia.
Uskikset pilkkaa normaalilla JÄRJELLÄ varustettuja.