Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
1701/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaisiko siis pyrkiä selvittämään asiaan?"

No sitähän minä olen tehnyt, ja selvitysteni perusteella olen tullut johtopäätökseen että mitään jumalia ei ole.

Ei. Et vähimmässäkään määrin ole tehnyt selvitystä. 

Tietysti olen. Palauta se kristallipallosi josta yrität seurata muiden menneitä tekemisiä, se on rikki.

Vierailija
1702/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kirje korinttilaisille 4

3Jos meidän julistamamme evankeliumi on peitossa, se on peitossa niiltä, jotka joutuvat kadotukseen. 4Tarkoitan niitä, joiden mielen tämän maailman jumala on sokaissut, niin että he epäuskossaan eivät näe Kristuksen evankeliumin kirkkaudesta säteilevää valoa, Kristuksen, joka on Jumalan kuva. 5Emmehän me julista sanomaa itsestämme vaan Jeesuksesta Kristuksesta: Jeesus on Herra, ja hän on lähettänyt meidät palvelemaan teitä. 6Jumala, joka sanoi: Tulkoon pimeyteen valo, valaisi itse meidän sydämemme. Näin Jumalan kirkkaus, joka säteilee Kristuksen kasvoilta, opitaan tuntemaan, ja se levittää valoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä voit. Aivan samalla tavalla kun tipahdat maahan jos päätät hypätä katolta. Vaikka kuinka päättäisit, että et putoa vaan lennät, niin tulet silti putoamaan."

Ei tuossa ole mitään samaa. Voin todeta painovoiman olemassaolon yksinkertaisella kokeella. En voi todeta yhdenkään jumaltarun paikkaansapitävyyttä minkäänlaisella kokeella.

Tässä päästään taas siihen, että sinulla ei ole oikeutta vaatia Jumalalta jotakin tieteellistä testiä. Hänellä on omat tapansa

Uskovaisilta minä sitä vaadinkin, en suinkaan mielikuvitusolennoilta.

Vierailija
1704/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nois jutuissa oo mitään järkeä, senkin luulotautinen.

Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta mieletön etsii tuhoaan.

Sananlaskut 10:8

Pakkomielistä jankutusta...

Vierailija
1705/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kirje korinttilaisille 4

18Emmekä me kiinnitä katsettamme näkyvään vaan näkymättömään, sillä näkyvä kestää vain aikansa mutta näkymätön ikuisesti.

Vierailija
1706/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä voit. Aivan samalla tavalla kun tipahdat maahan jos päätät hypätä katolta. Vaikka kuinka päättäisit, että et putoa vaan lennät, niin tulet silti putoamaan."

Ei tuossa ole mitään samaa. Voin todeta painovoiman olemassaolon yksinkertaisella kokeella. En voi todeta yhdenkään jumaltarun paikkaansapitävyyttä minkäänlaisella kokeella.

Tässä päästään taas siihen, että sinulla ei ole oikeutta vaatia Jumalalta jotakin tieteellistä testiä. Hänellä on omat tapansa

Mitä? Yritätkö sanoa että Suomen perustuslaillinen uskonvapaus ei koske minua, vai miksi en saisi perustaa uskonnollista käsitystäni omien moraalisten ja rationaaliseen arvojeni pohjalle?

Oletko todella sitä mieltä, että sinulla on arvovaltaa yli (edes

Tietysti olen. Minä olen luonnollisesti itseni korkein auktoriteetti.

Vierailija
1707/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielikuvitusolennolta mitään vaaditakaan. Siihen uskovilta vain pyydetään konkreettisia todisteita sen olemassaolosta. Ei ole näkynyt sellaisia.

Kannattaa ehkä lopettaa se jankkaaminen ja trollaaminen mielikuvitusolennosta. 

Se loppuu heti kun joku osoittaa yhdenkin jumalan todelliseksi. Siihen asti se jatkuu.

Vierailija
1708/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän minä olen tehnyt, ja selvitysteni perusteella olen tullut johtopäätökseen että mitään jumalia ei ole.

Tietysti olen. Palauta se kristallipallosi josta yrität seurata muiden menneitä tekemisiä, se on rikki.

Yritä käyttäytyä asiallisesti.

Sinun halveksuvat viestit ja vastaukset muiden viesteihin osoittavat asenteesi.

Vierailija
1709/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset ei päätä tämän elämän lainalaisuuksia. Katsot väärään kohteeseen. Käytä taas ajatusleikkiä Jos Jumala olisi olemassa..

Vierailija
1710/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaarrggh! Kammottavaa! Menen nuramaan joksikin aikaa!

Vierailija
1711/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nauramaan

Vierailija
1712/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä käyttäytyä asiallisesti.

Sinun halveksuvat viestit ja vastaukset muiden viesteihin osoittavat asenteesi.

En yritä niin kauan kun joku omahyväinen uskistollero kehtaa väittää tietävänsä minun elämästäni ja tekemisistäni minua paremmin. Päin vastoin, kohta lähtee paljon, paljon kärkkäämpää tekstiä jos tuollainen hevonvitun perseily ei lopu.

Vierailija
1713/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tämä on Sananlasku Raamatusta. Herran Sana.

Jos haluat tuntea totuuden kannattaa edes hetken aikaa leikkiä ja kokeilla uskoa sekä toimia Herran antamien ohjeiden mukaan.

Vierailija
1714/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset ei päätä tämän elämän lainalaisuuksia. Katsot väärään kohteeseen. Käytä taas ajatusleikkiä Jos Jumala olisi olemassa..

En käytä, koska tiedän että uskovaisia on olemassa.

Vierailija
1715/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielikuvitusolennolta mitään vaaditakaan. Siihen uskovilta vain pyydetään konkreettisia todisteita sen olemassaolosta. Ei ole näkynyt sellaisia.

Kannattaa ehkä lopettaa se jankkaaminen ja trollaaminen

Outo pakkomielle. Kai sitä noinkin voi elämänsä tuhlata, kiukuttelemalla Jumalaa ja uskovia vastaan.

Vierailija
1716/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo luulevaiset saa vapaasti tuputtaa houreitaan tavallisille normaaliälyisille???

Vierailija
1717/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tämä on Sananlasku Raamatusta. Herran Sana.

Jos haluat tuntea totuuden kannattaa edes hetken aikaa leikkiä ja kokeilla uskoa sekä toimia Herran antamien ohjeiden mukaan.

Enää ei siis tarvitse kuin osoittaa Raamatun olevan totta. Sitä odotellessa...

Vierailija
1718/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Yritätkö sanoa että Suomen perustuslaillinen uskonvapaus ei koske minua, vai miksi en saisi perustaa uskonnollista käsitystäni omien moraalisten ja rationaaliseen arvojeni pohjalle?

Oletko todella

Siinä olet totaalisen väärässä. Pystytkö estämään oman kuolemasi? Loitko itse kehosi? Loitko vuoret ja järvet? Päätitkö mihin synnyit? 

Vierailija
1719/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Outo pakkomielle. Kai sitä noinkin voi elämänsä tuhlata, kiukuttelemalla Jumalaa ja uskovia vastaan."

Eipä sen luulisi sinun persettäsi kaivelevan.

Vierailija
1720/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaarrggh! Kammottavaa! Menen nuramaan joksikin aikaa!

Voit myös vaihtaa ketjua? Mutta hyvä, että olet täällä niin voit vastaanottaa Herran sanaa

Ketju on lukittu.