Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
1681/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ketjussa saadaan ensi yö nukuttua, antaako Jeesus nukkua, vai rukoillaanko koko yö ja tuleeko eka viesti jo 7:01?

;DDD

-winner-

Vierailija
1682/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä voit. Aivan samalla tavalla kun tipahdat maahan jos päätät hypätä katolta. Vaikka kuinka päättäisit, että et putoa vaan lennät, niin tulet silti putoamaan."

Ei tuossa ole mitään samaa. Voin todeta painovoiman olemassaolon yksinkertaisella kokeella. En voi todeta yhdenkään jumaltarun paikkaansapitävyyttä minkäänlaisella kokeella.

Tässä päästään taas siihen, että sinulla ei ole oikeutta vaatia Jumalalta jotakin tieteellistä testiä. Hänellä on omat tapansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaisiko siis pyrkiä selvittämään asiaan?"

No sitähän minä olen tehnyt, ja selvitysteni perusteella olen tullut johtopäätökseen että mitään jumalia ei ole.

Vierailija
1684/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä voit. Aivan samalla tavalla kun tipahdat maahan jos päätät hypätä katolta. Vaikka kuinka päättäisit, että et putoa vaan lennät, niin tulet silti putoamaan."

Ei tuossa ole mitään samaa. Voin todeta painovoiman olemassaolon yksinkertaisella kokeella. En voi todeta yhdenkään jumaltarun paikkaansapitävyyttä minkäänlaisella kokeella.

Tässä päästään taas siihen, että sinulla ei ole oikeutta vaatia Jumalalta jotakin tieteellistä testiä. Hänellä on omat tapansa

Mitä? Yritätkö sanoa että Suomen perustuslaillinen uskonvapaus ei koske minua, vai miksi en saisi perustaa uskonnollista käsitystäni omien moraalisten ja rationaaliseen arvojeni pohjalle?

Vierailija
1685/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että nykyaikana puhutaan tällasta puppua! Järki hoi.

Vierailija
1686/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpilän horinoita...

Vierailija
1687/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nois jutuissa oo mitään järkeä, senkin luulotautinen.

Vierailija
1688/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe Ristus teiän kanssanne ;D

-winner-

Vierailija
1689/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielikuvitusolennolta mitään vaaditakaan. Siihen uskovilta vain pyydetään konkreettisia todisteita sen olemassaolosta. Ei ole näkynyt sellaisia.

Vierailija
1690/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaisiko siis pyrkiä selvittämään asiaan?"

No sitähän minä olen tehnyt, ja selvitysteni perusteella olen tullut johtopäätökseen että mitään jumalia ei ole.

Ei. Et vähimmässäkään määrin ole tehnyt selvitystä. Miksi trollaat? Jos haluaa selvittää totuuden jonkun asian suhteen, ei voi etukäteen päättää mikä se totuus on. Täytyy olla avoin.

Vierailija
1691/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Yritätkö sanoa että Suomen perustuslaillinen uskonvapaus ei koske minua, vai miksi en saisi perustaa uskonnollista käsitystäni omien moraalisten ja rationaaliseen arvojeni pohjalle?

Oletko todella sitä mieltä, että sinulla on arvovaltaa yli (edes sinulle teoreettisen) Jumalan?

Vierailija
1692/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielikuvitusolennolta mitään vaaditakaan. Siihen uskovilta vain pyydetään konkreettisia todisteita sen olemassaolosta. Ei ole näkynyt sellaisia.

Kannattaa ehkä lopettaa se jankkaaminen ja trollaaminen mielikuvitusolennosta. 

Vierailija
1693/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te etsitte minua, ja te löydätte minut! Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni.

Jeremia 29:13-14

Vierailija
1694/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.

Jeremia 17:9-10

Vierailija
1695/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöpilän horinoita...

Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen.

Hesekiel 36:26

Vierailija
1696/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nois jutuissa oo mitään järkeä, senkin luulotautinen.

Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta mieletön etsii tuhoaan.

Sananlaskut 10:8

Vierailija
1697/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autuaita puhdassydämiset: he saavat nähdä Jumalan.

Matteus 5:8

Vierailija
1698/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä lopettaa se jankkaaminen ja trollaaminen mielikuvitusolennosta. 

Sellainen se on siihen asti kunnes toisin todistetaan. Se ei ole trollaamista.

Vierailija
1699/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.

Jeremia 17:9-10

Niin... Tämmöstä sontaa! Huhhuh.

Vierailija
1700/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöpilän horinoita...

Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen.

Hesekiel 36:26

Lisää hourulan uutisia...

Ketju on lukittu.