Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
1041/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petriiiii sinäkö se ooot? 

Vierailija
1042/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näkee selvästi ketkä ovat valossa ,Jeesukselle kuuluvat, ja ketkä vaeltavat pimeydessä , Saatanan ohjaamina. 

valkeus vs. pimeys. Rakkaus vs. viha. Kohteliaisuus vs. törkeys ja herjaaminen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan väkivalta on esim. perheessä sallittua, varmaan heitäkin saa tappaa, no muita ainakin. Mitä ihmettä? Jos minä annan vaikka vain korvatillikan lapselleni, joudun syytteeseen ja jos kivitän, niin häkki heilahtaa.

Muuten, isoäitini on room.kat. ja meneppäs hälle sanomaan ettei ole kristitty. 

Ei ole sallittu. Luet surkeaa suomenkielistä käännöstä, joka ei vastaa alkutekstiä.

Kuka on sanonut ettei katoliset ole kristittyjä?

Vierailija
1044/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinun tai kenenkään muun selityksillä ei ole mitään väliä jos ne eivät ole totuus. Ja totuutta et tunne jos et tunne Herraa."

Anteeksi, minulta on mennyt nyt täysin ohi se kohta jossa osoitit tuolleisen "Herran" olemassaolon. Voitko näyttää sen?

Oletpas ilkeä.

Juu, se on kyllä todella ilkeää pyytää jonkun perustelemaan tai todistamaan väitteitään. Sen sijaan on rakastavaa ja ystävällismielistä todeta, että sinun selityksillä tai mielipiteillä ei ole mitään väliä.

Ei ole väliä sinun eikä minun mielipiteillä. Kummankaan.

Miksi sitten tuputat omiasi totuutena?

Vierailija
1045/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lopeta tämö viestittelysi ja ota Raamattu käteen."

Enpä taida.

Haluat siis hukata aikaasi. Sen sinulle Jumala suo.

Kiva että sinäkin siis ymmärrät että uskovaisten kanssa keskustelu on puhdasta ajan haaskuuta.

Ei ole. Tässähän selkeästi näkee haluaako Taivaaseen näiden kanssa iänkaikkiseen autuuteen.

-winner-

Vierailija
1046/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

Vierailija
1047/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näkee selvästi ketkä ovat valossa ,Jeesukselle kuuluvat, ja ketkä vaeltavat pimeydessä , Saatanan ohjaamina. 

valkeus vs. pimeys. Rakkaus vs. viha. Kohteliaisuus vs. törkeys ja herjaaminen !

No ei, mutta tässä ketjussa näkee ketkä ovat täysjärkisiä, ja ketkä järkensä menettäneitä uskistolleroita.

Vierailija
1048/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko noin tyhmiä ihmisiä olla???

Me kaikki olemme luotuja, Jumalan omia kuvia. Kysy vaikka ketjun lahkolaiselta. Mitä se kertoo Jumalasta?

-winner-

Lopeta Jumalan pilkkaaminen

Tämä on vaan rakentavaa kritiikkiä. Että niinku miten meni omasta mielestäsi tää ihmiskunnan luominen?

-winner-

Eikä tässä maailmassa tapahdu mitään vastoin Jumalan tahtoa. Hän siis haluaa joidenkin pilkkaavan häntä. Kuka tuo yksi on mukamas uhmaamaan itsensä Jumalan tahtoa.

Näin ei Raamatussa sanota. Hassua, että koet voivasi sitä arvoste

Ei sinua oikeasti asia kiinnosta.

Vierailija
1049/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään...

Vierailija
1050/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan väkivalta on esim. perheessä sallittua, varmaan heitäkin saa tappaa, no muita ainakin. Mitä ihmettä? Jos minä annan vaikka vain korvatillikan lapselleni, joudun syytteeseen ja jos kivitän, niin häkki heilahtaa.

Mulle on sanottu, että paavi on antikristus, joten mummosi on kyl pohjattomassa suossa 😱

Vierailija
1051/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinun tai kenenkään muun selityksillä ei ole mitään väliä jos ne eivät ole totuus. Ja totuutta et tunne jos et tunne Herraa."

Anteeksi, minulta on mennyt nyt täysin ohi se kohta jossa osoitit tuolleisen "Herran" olemassaolon. Voitko näyttää sen?

Oletpas ilkeä.

Juu, se on kyllä todella ilkeää pyytää jonkun perustelemaan tai todistamaan väitteitään. Sen sijaan on rakastavaa ja ystävällismielistä todeta, että sinun selityksillä tai mielipiteillä ei ole mitään väliä.

En tuputa omiani. Se on sinulle jo kerrottu. Herran Sana.

Vierailija
1052/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ilkeä.

Hei, kukaan ei pakota sinua olemaan tässä ketjussa.

Vierailija
1053/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Herran Sana" siltä osin kuin sulle ja masilmankuvaasi sopii. Luomiskertomus on totta, mutta unohdetaan ne kivitysjutyt, jookosta. 

Vierailija
1054/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä täällä kirjoitteleva ihminen, jolla on mielestään hallussaan oikea tieto, totuus ja tulkinta, on fanaattisuudessaan pelottava. 

Enkä ole mikään winner. Ihan tavallinen perheenäiti vain. 

Jos veikata pitää,  niin arvelisin, että uskoon tulo on ollut hänellä suhteellisen  tuore juttu. Silloin voi alussa tulla tuollainen kiihkomieli. Kyllä se siitä varmaan tasaantuu ja alkaa nähdä myös harmaan sävyjä. 

Ei ole tuore juttu. Palaa asiaan kun olet syntynyt uudestaan.

Uskotko siis reinkarnaatioon?

-winner-

Vierailija
1055/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ilkeä.

En

Ja sinun mielipiteesi on että se on totta. Todellisuus taas on eri mieltä.

Vierailija
1056/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä täällä kirjoitteleva ihminen, jolla on mielestään hallussaan oikea tieto, totuus ja tulkinta, on fanaattisuudessaan pelottava. 

Enkä ole mikään winner. Ihan tavallinen perheenäiti vain. 

Jos veikata pitää,  niin arvelisin, että uskoon tulo on ollut hänellä suhteellisen  tuore juttu. Silloin voi alussa tulla tuollainen kiihkomieli. Kyllä se siitä varmaan tasaantuu ja alkaa nähdä myös harmaan sävyjä. 

Ei ole tuore juttu. Palaa asiaan kun olet syntynyt uudestaan.

Uskotko siis reinkarnaatioon?

-winner-

En. Lue Raamattua tai googleta asia.

Vierailija
1057/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ilkeä.

Hei, kukaan ei pakota sinua olemaan tässä ketjussa.

But... but... God told me to.

-winner-

Vierailija
1058/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sallittu. Luet surkeaa suomenkielistä käännöstä, joka ei vastaa alkutekstiä.

Kuka on sanonut ettei katoliset ole kristittyjä?

Suomenkielistä käännöstä?

Eikö joku vähän aiemmin väittänyt että Raamatun teksti on muuttumatonta totuutta?

Vierailija
1059/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ilkeä.

He

Jumala pakottaa.

Vierailija
1060/7639 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

Eikö ole selvää tekstiä? Eikö ns huippuälykäs ateisti ymmärräkään ? Olette kovasti mainostaneet älykkyytenne.

Ketju on lukittu.