Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Ripulipostaus on minulle uusi termi. Termien perusteella oletan sinun olevan teini tai varhaisaikuinen
Oletuksesi menee jälleen kerran täysin pisin hevonvittua.
Siinä olet väärässä. Totuus on viisautta. Molemmat tulevat yhdestä ja ainaosta Jumalasta, joka on hyvä. Joka loi sinut tarkoituksella. Jolla on suunnitelma. Joka haluaisi sinun pelastuvan!
Hassusti unohdit taas ne todisteet näillekin väitteille.
Aiotko hyljätä heidät joskus?
Aiotko sinä lopettaa joskus vaimosi hakkaamisen?
Voidaan kasvattaa niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi, älä valehtele itsellesi ja muille. Se ei auta sinua yhtään. Hyvinvoiva ihminen ei käyttäydy kuten sinä käyttäydyt.
Mennyvittuun jo tollero. Enköhän minä tiedä miten minä voin. Tämä on vapaa maa, jokainen ihminen saa käyttäytyä ihan juuri haluamallaan tavalla.
Vapaa maa sinä haluat olla vapaa ja olla lain ulkopuolella,kuule tulet kyllä pettymään.siinä saa tehdä mitä haluaa.
En halua. Mitä jos nyt lopettaisit nuo paskapostauksesi missä kuvittelet tietäväsi hevonvittuakaan minusta.
Kehotat meitä menemään vitt***. Tilanteesi ratkeaisi aika paljon helpommin jos sinä poistut uskovien keskustelusta. Et halua myöskään
Saa toki. Mutta mahdottomiin kysymyksiin et voi saada vastausta. Voit yhtä hyvin kysyä miten paistinpannulla lennetään kuuhun ja olla vihainen kun kukaan ei todista sitä sinulle. Ero on siinä, että edellä mainittu on mahdotonta ja sitä ei ole kukaan tehnyt. Kukaan ei voi todistaa sen puolesta. Kenellekään ei ole ohjeita miten toteuttaa se.
Sinulla on hyvin paljon vihaa, olet selkeästi kokenut paljon pahaa elämässäsi. Hyvyyttäkin on olemassa! Älä luovuta. Jeesus rakastaa sinua ja koputtaa sydämesi ovella.
Vierailija kirjoitti:
Ripulipostaus on minulle uusi termi. Termien perusteella oletan sinun olevan teini tai varhaisaikuinen
Okei, pahoittelut hevonvitusta. Kielesi on sellaista mitä teineillä tyypillisesti näkee.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olet väärässä. Totuus on viisautta. Molemmat tulevat yhdestä ja ainaosta Jumalasta, joka on hyvä. Joka loi sinut tarkoituksella. Jolla on suunnitelma. Joka haluaisi sinun pelastuvan!
Oletpa ilkeä. Lopetan kirjoittelun kanssasi tähän. Surullista miten pahoin voit.
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
Saa toki. Mutta mahdottomiin kysymyksiin et voi saada vastausta
No miksi sitten toistuvasti väitätte että teillä on ne vastaukset?
Sinulla on hyvin paljon vihaa, olet selkeästi kokenut paljon pahaa elämässäsi.
Olet vähemmän yllättäen taas aivan hakoteillä tuon kyökkipsykologiasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, pahoittelut hevonvitusta. Kielesi on sellaista mitä teineillä tyypillisesti näkee.
No pitäisiköhän sinun siis jatkossa keskittyä siihen mitä minä sanon, eikä siihen miten minä sen sanon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ilkeä. Lopetan kirjoittelun kanssasi tähän. Surullista miten pahoin voit.
Surullista miten ylimielisesti edelleen kuvittelet tietäväsi hevonvittuakaan minusta, vaikka olet joka kerta ollut täysin väärässä.
Omituisia ketjuja täällä... ja outoja kysymyksiä pösilöille, jotka eivät itsekään tiedä kristinuskosta mitään.
Terveisin, Jeesus (se juippi ristillä roikkumassa, tietsä)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
Jos Jumala lopettaisi sen helvetillä uhkailun, ei olisi mitään miltä tarvitsisi pelastua.
Kuulkaa! Kylväjä lähti kylvämään. 4 Hänen kylväessään osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät ne. 5 Osa taas putosi kallioperälle, jossa siemenillä ei ollut paljon maata. Ne nousivat pian oraalle, kun niillä ei ollut syvää maata. 6 Auringon noustua oraat kuitenkin paahtuivat, ja koska niillä ei ollut juurta, ne kuivettuivat.7 Osa putosi orjantappuroiden sekaan. Orjantappurat kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä se antanut satoa. 8 Mutta osa putosi hyvään maahan, nousi oraalle, kasvoi ja antoi sadon, mikä kolmikymmen-, mikä kuusikymmen- ja mikä satakertaisen. 9 Sitten Jeesus sanoi heille: Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon!
Markus 4
" Kylvä siemenet, jotain voi kasvaa."
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa! Kylväjä lähti kylvämään. 4 Hänen kylväessään osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät ne. 5 Osa taas putosi kallioperälle, jossa siemenillä ei ollut paljon maata. Ne nousivat pian oraalle, kun niillä ei ollut syvää maata. 6 Auringon noustua oraat kuitenkin paahtuivat, ja koska niillä ei ollut juurta, ne kuivettuivat.7 Osa putosi orjantappuroiden sekaan. Orjantappurat kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä se antanut satoa. 8 Mutta osa putosi hyvään maahan, nousi oraalle, kasvoi ja antoi sadon, mikä kolmikymmen-, mikä kuusikymmen- ja mikä satakertaisen. 9 Sitten Jeesus sanoi heille: Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon!
Markus 4
" Kylvä siemenet, jotain voi kasvaa."
Talvivehnä on jo kylvetty, tuonne lumen sekaan ei tässä kohtaa voi mitään muuta enää kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Saa toki. Mutta mahdottomiin kysymyksiin et voi saada vastausta
No miksi sitten toistuvasti väitätte että teillä on ne vastaukset?
Kukaan ei ole väittänyt sinulle, että pystyt todistamaan Jumalan olemassaolon jollakin tieteellisellä metodilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hyvin paljon vihaa, olet selkeästi kokenut paljon pahaa elämässäsi.
Olet vähemmän yllättäen taas aivan hakoteillä tuon kyökkipsykologiasi kanssa.
Tämä ei ole mielipide. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisiköhän sinun siis jatkossa keskittyä siihen mitä minä sanon, eikä siihen miten minä sen sanon?
Ei. Viet kaiken vakuuttavuuden haukkumisellasi. Kukaan ei ota sellaista vakavasti. Täällä vastailee sinulle useampi ihminen.
Onko kellään tämän ketjun kristityllä vastausta teodikean ongelmaan?