Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Mites naispappeuden kanssa?
Raamattu kieltää naisia toimimasta pappeina/pastoreina.
T. uskova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoliitosta puuttuu Jumalan siunaus. Valmistajan ohje ihmiselle hyvään elämään.
Mikään avo- ei ole edes liitto.
Haluaako Jumala ihmisten elävän onnettomissakin avioliitoissa? Olla yhdessä vaikka hammasta purren kun erotakaan ei saa? Minä olen elänyt avoliitossa n. 40v vapaasta omasta tahdostani, en pakosta, ja olen erittäin onnellinen 💖
Avoliitto vie helvettiin.
Näin minullekin on sanottu 🙁
Helvetis on kuulkaa hyvin paljo uskovaisii kun ovat ottaneet asiaksee muiden tuomitsemisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lähteesi?
Lääketiede.
No hah hah. Ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Tästä on olemassa monta muuta ja ihan päinvastaista tulkintaa. Kuten hyvin tiedät.
Ap, ei omat mielipiteet, vaan Raamatun Sana !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Missähän kohtaa siellä Raamatussa tämä varsinaisesti kielletään? Väite perustuu pelkkään virheelliseen tulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Tästä on olemassa monta muuta ja ihan päinvastaista tulkintaa. Kuten hyvin tiedät.
Apostoli Paavali kieltää hyvin selkeästi, naisia toimimasta pappeina. Ei ole tulkintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Apostoli Paavali kieltää hyvin selkeästi, naisia toimimasta pappeina. Ei ole tulkintakysymys.
Kukas se Paavalille on antanut vallan asiasta määrätä? Raamatussa se on nimittäin sanatarkasti käännetty niin, että "minä". Ei Jumala. Ei Jeesus. Vaan "minä, Paavali".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Missähän kohtaa siellä Raamatussa tämä varsinaisesti kielletään? Väite perustuu pelkkään virheelliseen tulkintaan.
1 Tim. 2 : 11-12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Kukas se Paavalille on antanut vallan asiasta määrätä? Raamatussa se on nimittäin sanatarkasti käännetty niin, että "minä". Ei Jumala. Ei Jeesus. Vaan "minä, Paavali".
Apostoli Paavali kirjoitti Pyhän Hengen vaikutuksesta, kuten kaikki Raamatun kirjoittajat. Pyhä Henki= Jumala ( Isä, Poika , Pyhä Henki).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Aivan. Eli "sitä EN salli jne." Ei että Jumala ei salli. Vaan Paavali, tuo naimaton tuon ajan yhteiskunnassa elänyt mies. Joka sanoi myös, että "orjat, totelkaa isäntiänne."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Ei lue noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Ei siinä sanota pappeudesta yhtään mitään.
Miten isä voi olla niin epäoikeudenmukainen lapsilleen, että pakottaa yhden poikansa hirmuiseen kidutuskuolemaan pelastaakseen muut lapsensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Aivan. Eli "sitä EN salli jne." Ei että Jumala ei salli. Vaan Paavali, tuo naimaton tuon ajan yhteiskunnassa elänyt mies. Joka sanoi myös, että "orjat, totelkaa isäntiänne."
Kuten jo kirjoitin , niin Apostoli Paavali välitti Jumalan tahtoa, eikä omia mielipiteitä. Kirjoitti Pyhän Hengen vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. uskova
Sorry, tuo oli löysästi kirjoutettu. Ihan sanatarkasti voitte tarkistaa Raamatusta. Mutta pointtina siis, että se on muodossa ensimmäinen persoona eli minä.
Pyhä Henkikö se antoi sanat: "orjat, totelkaa isäntiänne"???
Vierailija kirjoitti:
Miten isä voi olla niin epäoikeudenmukainen lapsilleen, että pakottaa yhden poikansa hirmuiseen kidutuskuolemaan pelastaakseen muut lapsensa?
Jeesus on Jumala. Jumala on yksi, kolmessa persoonassa : Isä, Poika, Pyhä Henki.
Jumala tuli maan päälle ihmisen kehossa, Jeesus. Jeesus oli synnitön, ainoa synnitön joka koskaan on ollut maan päällä. Asettui meidän asemaamme. Kärsi ja kuoli meidän syntiemme puolesta, rakkaudesta.
Jeesushan nousi kolmantena päivänä kuolleista. Nousi Taivaaseen 40 päivän päästä siitä. Jeesus elää, ja tuomitsee elävät ja kuolleet , Tuomiopäivänä.
Se joka uskoo Raamatulliseen Jeesukseen, ja hänen sovitustyöhönsä ristillä, pelastuu : Uudestisyntynyt, henk. koht usko, sekä eläminen Jumalan Sanan mukaisesti.
Näin minullekin on sanottu 🙁