Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Muistakaa ettei trolleille kannata vastata.
Samat jankkaukset taas toistuu (missä todisteet, Raamattu satukirja, Jumalaa ei ole jne jne jnejne). Näihin on vastattu jo monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi Jeesus sitten paransi mielisairaat/riivatut ajamalla henget heistä ulos?"
Miksi kuvittelet että Jeesus (jos hän on ylipäätään ollut olemassa) olisi tehnyt mitään tuollaista?
En kuvittele. Tiedän.
Vastauksesi perusteella et tiedä edes mitä sana "tiedän" tarkoittaa, joten olet kyvytön esittämään tuollaisen väitteen. Koitetaan uudestaan:
Miksi kuvittelet että Jeesus (jos hän on ylipäätään ollut olemassa) olisi tehnyt mitään tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ettei trolleille kannata vastata.
Samat jankkaukset taas toistuu (missä todisteet, Raamattu satukirja, Jumalaa ei ole jne jne jnejne). Näihin on vastattu jo monesti.
Se että painaa "Vastaa" nappia ei tarkoita että tekstikenttään muodostuu automaattisesti vastaus esitettyyn kysymykseen. Ajattelitteko jossain kohtaa myös esittää niitä vastauksia siihen mitä teiltä kysytään jonkin pipliapuppugeneraattorin suoltamien paskapostausten sijaan?
Hihhihhihihiii! Hyvä!
Kiitos vakitrollit, että pidettä keskustelun aktiivisena! Hienoa, että olette tulleet Herran Sanan äärelle, vaikka käytöstavoissa onkin vielä parantamisen varaa rutkasti.
Oho, kanootti meni nurin kun nauroin niin makeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä se on: Jumala ilmoitti Sanansa Pyhän Hengen välityksellä. Hänen Sanansa on totuus."
Muuten hyvä mutta unohdit todisteet tuolle väitteellesi.
Totuutta ei tarvi puolustaa; se on totuus vaikka kukaan ei niin tekisi. Se tuo enemmin tai myöhemmin itsensä selvääkin selvemmin ilmi. Ne kenellä on silmät, näkevät jo nyt. Ja monet tulevat vielä saamaankin silmät.
En minä pyytänyt sinua puolustamaan sitä. Minä pyysin sinua osoittamaan että se on totta. Mutta se taisi olla liian vaikea pala.
Tule ja näe. Yksinkertaista.
Minne voin tulla ja koska? Sitä olen tässä nyt varmaan sadan sivun verran kysellyt, mutta vielä en ole saanut tapaamista sov
Minne? Mä tuun myös!
Vierailija kirjoitti:
Ja juu, onhan niitä oikein varsinaisiakin riivaustapauksia, mihin ei tepsi lääketieteellinen hoito, mutta manaaminen kyllä. Äärimmäisen harvinaisia Suomessa kuitenkin, kysykää vaikka keneltä asiaan perehtyneeltä teoloogilta, jos ette uskoa minua tai edes omia silmiänne.
No ei kyllä tasan tarkkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juu, onhan niitä oikein varsinaisiakin riivaustapauksia, mihin ei tepsi lääketieteellinen hoito, mutta manaaminen kyllä. Äärimmäisen harvinaisia Suomessa kuitenkin, kysykää vaikka keneltä asiaan perehtyneeltä teoloogilta, jos ette uskoa minua tai edes omia silmiänne.
Kyllä niitä kehitysmaissa on nykypäivänäkin. Ja joitain tapauksia on myös Suomessakin, mutta harvoin niistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ns. kristityistä on maailman ihmisiä, avionrikkojia ja Jumalan pilkkaajia ja eksyttäjiä ja valehtelijoita ja juomareita. Vain harvat Suomessa ovat Jeesuksen seuraajia ja uskovia.
Kaikkien niiden kohtaamieni satojen "kristittyjen" joukossa on ollut vain ja ainoastaan yksi henkilö, vanhempi rouva, jonka sanoista, teoista ja koko olemuksesta oli selkeästi aistittavissa jopa lyhyehkön kanssakäymisen aikana mitä kristitty voi parhaimmillaan olla.
Muut kohtaamiseni "kristittyjen" kanssa ovatkin sitten olleet enemmän täi vähemmän pettymyksiä ja kaikkein vastenmielisimmät "kristityt" ovat olleet järjestään pappeja. Teeskentely, ulkokultaisuus, itsekkyys, ahneus, petollisuus, valheet, hurskastelu, oman itsensä korostaminen ja jopa suoranainen pahuus ovat tulleet tuttuakin tutummiksi.
Näiden pitkäaikaisten kokemusteni pohjalta olen tehnyt ratkaisuni. En halua kuulla enää koskaan yhtään valhetta uskonnoilta, kirkolta, papeilta tai seurakuntalaisilta enkä halua myöskään koskaan enää olla missään tekemissä noiden viheliäisten dogmien, yhteisöjen tai ihmisten kanssa. Pitäkää paskanne.
"Kannattaako kääntää selkä Jumalalle ihmisten takia?"
Ensin pitäisi varmaan osoittaa tuollaisen Jumalan olemassaolo ennen kuin sille voi kääntää selkäänsä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: Mikä sina olet kertomaan minun säädöksistäni ja ottemaan liittoni huulillesi?
Sinähän vihaat nuhtelua ja heität minun sanani selkäsi taakse!
Jos näet varkaan, sinä miellyt häneen, ja avionrikkojien kanssa sinä pidät yhtä.
Sinä päästät suusi puhumaan pahaa ja kielesi punomaan petosta.
Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
Näitä olet tehnyt, ja minä olen ollut vaiti. Luuletko sinä, että minä olen ollut sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä silmiesi eteen.
Ymmärtäkää tämä, te, jotka unohdatte Jumalan, etten raatelisi teitä eikä olisi pelastajaa!
Psalmi 50:16-22
Siinähän psalmeissa on kuvailtu viisasti teidän tekouskovaisten olemus ja teot. Tietänette, että Jumala inhoaa teeskentelijöitä ja valhetta ja silti ne niihin toistuvasti sorrutte.
Viheliäisiä olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kehitysmaissa on nykypäivänäkin. Ja joitain tapauksia on myös Suomessakin, mutta harvoin niistä puhutaan.
Se, että joku hörhö suorittaa jotain taikauskoista paskarituaalia ei tarkoita että sille olisi mitään tarvetta, tai että sillä olisi mitään placebovaikutusta kummempaa tehoa.
Ottamatta kantaa kyseiseen videoon, tuskin tässä toimenpiteessä kuitenkaan ulostetta käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ns. kristityistä on maailman ihmisiä, avionrikkojia ja Jumalan pilkkaajia ja eksyttäjiä ja valehtelijoita ja juomareita. Vain harvat Suomessa ovat Jeesuksen seuraajia ja uskovia.
Kaikkien niiden kohtaamieni satojen "kristittyjen" joukossa on ollut vain ja ainoastaan yksi henkilö, vanhempi rouva, jonka sanoista, teoista ja koko olemuksesta oli selkeästi aistittavissa jopa lyhyehkön kanssakäymisen aikana mitä kristitty voi parhaimmillaan olla.
Muut kohtaamiseni "kristittyjen" kanssa ovatkin sitten olleet enemmän täi vähemmän pettymyksiä ja kaikkein vastenmielisimmät "kristityt" ovat olleet järjestään pappeja. Teeskentely, ulkokultaisuus, itsekkyys, ahneus, petollisuus, valheet, hurskastelu, oman itsensä korostaminen ja jopa suoranainen pahuus ovat tulleet tuttuakin tutummiksi.
Näiden pitkäaikaisten kokemust
Sanoinko, että olen kääntänyt selkäni Jumalalle?
Naurattakaa lisää, täähän menee aivan Monty Pythoniksi!!! Selvisin Niagarasta ehjin nahoin! t. Inkkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku hörhö suorittaa jotain taikauskoista paskarituaalia ei tarkoita että sille olisi mitään tarvetta, tai että sillä olisi mitään placebovaikutusta kummempaa tehoa.
Ottamatta kantaa kyseise
Ei kyllä yllättäisi yhtään vaikka käytettäisiinkin. Kaikkien muidenkin eritteiden parissa siellä Raamatussa puuhataan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi varmaan osoittaa tuollaisen Jumalan olemassaolo ennen kuin sille voi kääntää selkäänsä, vai mitä?
Vai mitä?
-> Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mitä?
-> Ei.
Eli mielestäsi voit kääntää jollekin olemattomalle selkäsi? Kerrotko ihan omin sanoin että miten se sellainen tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Jumalan olemassaolo ei perustu ateistien uskoon.
No ei se kyllä perustu uskovaistenkaan uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: Mikä sina olet kertomaan minun säädöksistäni ja ottemaan liittoni huulillesi?
Sinähän vihaat nuhtelua ja heität minun sanani selkäsi taakse!
Jos näet varkaan, sinä miellyt häneen, ja avionrikkojien kanssa sinä pidät yhtä.
Sinä päästät suusi puhumaan pahaa ja kielesi punomaan petosta.
Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
Näitä olet tehnyt, ja minä olen ollut vaiti. Luuletko sinä, että minä olen ollut sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä silmiesi eteen.
Ymmärtäkää tämä, te, jotka unohdatte Jumalan, etten raatelisi teitä eikä olisi pelastajaa!
Psalmi 50:16-22
Siinähän psalmeissa on kuvailtu viisasti teidän tekouskovaisten olemus ja teot. Tietänette, että Jumala inhoaa teeskenteli
Monilla uskovilla olisi kyllä parannuksen tekemisen paikka. Ottakaamme siis rikka omasta silmästämme tänäkin päivänä.
Ihan oikea osoite siis. Eli oliko sinulla niitä todisteita vai ei? Tomaattisi voit pitää, niitä minulla on omastakin takaa.