Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
601/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysymystä jos toista tullut.

Minä vastaan kaikkiin yhdellä pikku lauseella:

LUE RAAMATTUA, NIIN TULET TUNTEMAAN TOTUUDEN !

Keskustelu loppuun käyty.

Vierailija
602/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin, mutta eipä sieltä kyllä juuri totuuksia löytynyt. Räikeitä virheitä ja latteita ympäripyöreyksiä kyllä senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jumala sallii kaiken pahan mitä nykyisinkin maailmassa tapahtuu? Miksi hän ei lopeta kärsimystä, sotia ja sairauksia? Miksi hän ei pelasta maapalloa? Olemmeko vain Jumalten / Jumalan leikkiä? 

Pahuus saavuttaa pisteen ,jossa kaikki varmaan ymmärtää että valinta oli /on väärä.

Sitten lopetetaan lopullisesti kärsimys ja Perkele heitetään ikuiseen paikkaansa.

Vierailija
604/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uskovaisella oikeus tuomita joku muu helvettiin? Olen kristitty mutta en ns. uskossa, olen rehellinen ihminen ja olen elänyt avoliitossa 30+ vuotta. Olen saanut kuulla lähipiirin kirkkouskovaisilta kuin myös lestadiolaisilta joutuvani helvettiin ja että ajatteluni on paholaisen työtä kun en tuomitse muita uskontoja, enkä usko Rooman paavin olevan lusifer.

Nämä uskovaiset, Raamattua täytenä totuutena pitävät, valehtelevat, eivät kunnioita lähimmäistään kuten sisaruksiaan tai vanhaa äitiään, ovat itsekkäitä, rahanahneita ja osa myös julkisuudenkipeitä. Ylimielisyys ja suoranainen kusipäisyys on syntinsä, mutta silti he ovat niitä hyviä ja mm. minä paha. Sanon suoraan, uskossa oleminen ei ole laadun tae! 

Vierailija
605/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jumala sallii kaiken pahan mitä nykyisinkin maailmassa tapahtuu? Miksi hän ei lopeta kärsimystä, sotia ja sairauksia? Miksi hän ei pelasta maapalloa? Olemmeko vain Jumalten / Jumalan leikkiä? 

Pahuus saavuttaa pisteen ,jossa kaikki varmaan ymmärtää että valinta oli /on väärä.

Sitten lopetetaan lopullisesti kärsimys ja Perkele heitetään ikuiseen paikkaansa.

Miksi eläimet kärsivät, sillä eikös ne ole synnittömiä? Miksi hurskas uskovainen ja Raamatun mukaan elävä nainen sairastui vakavasti kuten hänen pieni lapsensakin? Miksi Jumala ei lopeta pahuutta jota on jatkunut koko maailmanhistorian ajan? Mikä perkele se perkele oikein on? Kovempi jätkä kuin Jumala vai satuolento jolla ihmisiä pelotellaan? 

Vierailija
606/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tyhmyyden huippu???

Vierailija
607/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto! Se on se suuri synti jotta joudut alakertaan uuneja lämmittään. 

Vierailija
608/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jumalan (ainoa) poika on juutalainen?

Kuulostaa juutalaisten metkuilta. ;)

Vierailija
609/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku muu mieleisempi?

Vierailija
610/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, mutta eipä sieltä kyllä juuri totuuksia löytynyt. Räikeitä virheitä ja latteita ympäripyöreyksiä kyllä senkin edestä.

Enpä minäkään ymmärrä, minkä vuoksi minun pitäisi uskoa muutama tuhat vuotta sitten kirjattuja paimentolaisten kansantaruja.

Vierailija
611/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi uskovaiset ovat pääsääntöisesti jyrkän oikeistolaisia (kuten mm USAn kristityt nationalistit). Eikä Jeesuksen sanoma ollut kutakuinkin  päinvastainen?

Vierailija
612/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lankomies akkoineen on ite prkleitä vaikka ovat täällä kuuluisia uskossaan ja hyvyydessään 😡 

Vierailija
613/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa rukoilla että Pyhä Henki vähän avaisi tekstiä, jos ei muuten tunnu menevä kaaliin. 

Vierailija
614/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkojen salaiset synnit salassa tehtyjä fariseusten teot. 

Vierailija
615/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa rukoilla että Pyhä Henki vähän avaisi tekstiä, jos ei muuten tunnu menevä kaaliin. 

Eikö teksti voisi olla meille tavan pulliaisillekin ymmärrettävää jotta menisi paremmin kaaliin. Muuten Sana jää vain harvoille valituille. 

Vierailija
616/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uskovaisella oikeus tuomita joku muu helvettiin? Olen kristitty mutta en ns. uskossa, olen rehellinen ihminen ja olen elänyt avoliitossa 30+ vuotta. Olen saanut kuulla lähipiirin kirkkouskovaisilta kuin myös lestadiolaisilta joutuvani helvettiin ja että ajatteluni on paholaisen työtä kun en tuomitse muita uskontoja, enkä usko Rooman paavin olevan lusifer.

Nämä uskovaiset, Raamattua täytenä totuutena pitävät, valehtelevat, eivät kunnioita lähimmäistään kuten sisaruksiaan tai vanhaa äitiään, ovat itsekkäitä, rahanahneita ja osa myös julkisuudenkipeitä. Ylimielisyys ja suoranainen kusipäisyys on syntinsä, mutta silti he ovat niitä hyviä ja mm. minä paha. Sanon suoraan, uskossa oleminen ei ole laadun tae! 

No ei tietenkään. Mutta kyllähän ihmiset saa sanoa mitä Raamatussa lukee. Jos he on kertonut sinulle että Raamatussa sanotaan vaikkapa että "Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan" niin monet voi väittää että uskova tuomitsee.

Vierailija
617/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa kysymyksiin? Äläkä näyttele tyhmää, tiedät itse, että et ole vastannut. Jos olet huonomuistinen, lue sivuja taaksepäin. 

Vierailija
618/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku muu mieleisempi?

Minä olen väärä vastaamaan siihen. Olen 100% ateisti tässä mielessä.

Vierailija
619/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Mutta kyllähän ihmiset saa sanoa mitä Raamatussa lukee. Jos he on kertonut sinulle että Raamatussa sanotaan vaikkapa

Voihan suun tunnustus. Kaikkea näemmä saa tehdä ja sanoa kunhan pyydetään anteeksi. Eri. 

Vierailija
620/7639 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi uskovaiset ovat pääsääntöisesti jyrkän oikeistolaisia (kuten mm USAn kristityt nationalistit). Eikä Jeesuksen sanoma ollut kutakuinkin  päinvastainen?

Siksi koska kauhujutuilla saadaan iltapaskat myytyä. Jää lehdet ostamatta ja otsikot klikkaamatta, jos kerrotaan vain tavallisista ihmisistä. 

Ketju on lukittu.