Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
4841/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?

Koskeeko pelastus vain jeesuksen jälkeen eläneitä, jotka uskovat/uskoivat häneen.

Tämä kerrotaan Uudessa Testamentissa. Pelastus koskee kaikkia, jotka tahtovat ottaa sen vastaan, kaikkia jotka uskovat.

Et vastannut tuohon ensimmäiseen kysymykseen.

Hei, kenenkään ei ole pakko vastata sinulle.

Ja silti ketjun aiheena on kysyä kristityltä. Ymmärräthän, että tuo ylimielinen vastauksesi on juuri sitä väistelyä, josta teitä syytetään? (huom. tämäkin oli kysymys)

Vierailija
4842/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: kummalla on tämän ketjun perusteella suurempi ÄO, ateistilla vai mustikkapiirakalla? 

Tuota en tiedä, mutta useissa suoritetuissa tutkimuksissa on todettu ateistien olevan huomattavasti uskovaisia älykkäämpiä. Mustikkapiirakan ja ateistien välisen älykkyysosamäärän välistä suhdetta ei ole nähdäkseni tutkittu koskaan.

James Clerk Maxwell? Charles Darwin? 

Laittaisitko linkin tutkimukseen, kiitos? 

Maxwell ja Darwin olivat oman aikansa lapsia ja indoktrinoituja, he eivät olisi opinnoissaan edenneet jos pesäeron kirkosta olisivat tehneet. Darwinin uskovaisuus on hyvin kyseenalaista jopa.

Miten tahansa koet asian olevan ja miten tahansa se onkaan, niin totuutta se ei silti muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vegaani tai kasvissyöjä?

Jos et niin mikä on tekosyysi?

Olin seitsemän vuotta ja yritin olla loppuelämäni. Terveys ja päivittäinen eläminen alkoi olla niin huonoa, että selviydyin juuri ja juuri. Vaikkakin ekat pari vuotta koin olon tosi hyväksi. Tuo seitsemännen vuoden loppuosa ajoittui onneksi uskoontulon kanssa yhteen, joten aloin tutkimaan mitä Herran Sana sanoo aiheesta. Jumalan mukaan lihansyönti on ok. Vaihdos oli silti haastava ja nyt toivon ettei minua olisi aivopesty vegaaniksi väärillä faktoilla. Monella samanlainen tarina.

Vierailija
4844/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?

Koskeeko pelastus vain jeesuksen jälkeen eläneitä, jotka uskovat/uskoivat häneen.

Tämä kerrotaan Uudessa Testamentissa. Pelastus koskee kaikkia, jotka tahtovat ottaa sen vastaan, kaikkia jotka uskovat.

Et vastannut tuohon ensimmäiseen kysymykseen.

Hei, kenenkään ei ole pakko vastata sinulle.

Ja silti ketjun aiheena on kysyä kristityltä. Ymmärräthän, että tuo ylimielinen vastauksesi on juuri sitä väistelyä, josta teitä syytetään? (huom. tämäkin oli kysymys)

Sen ei ollut tarkoitus olla ylimielinen. Tällä palstalla on ihmisillä joku pakkomielle siihen, että heille vastataan - jos ei vastata niin sitten nämä ihmiset tuomitaan Helvettiin (vaikkei siihen edes uskota) ja sanotaan, että uskovat eivät uskalla vastata kysymyksiin, koska eivät osaa. Tapasi kommunikoida on samanlainen - ei mitään ystävällisyyttä, pelkkää penäämistä.

Vierailija
4845/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah miten epäoleellisia kysymyksiä ketju täynnä.. Ystävät, jotka ette ole vielä pelastettuja; keskittykää pelastuskysymyksiin ja Herran lähelle pääsemiseen! Kaikki muu on turhaa teille tässä kohtaan.

Nämä ihmiset, jotka syntyvät muiden uskontojen vaikutuspiiriin eli he joille ei ole mahdollista vaikkapa kuoleman uhalla tutustua kristinuskoon, jäävätkö he pelastusta vaille? Tämä oli pelastukseen liittyvä kysymys.

Jumala kutsuu jokaista ihmistä,miten he suhtautuvat siihen vaikka eivät ole kuulleet Luojajumalasta ,on yksi kriteeri mielestäni.  Yritän miettiä minäkin kysymystä.

Vierailija
4846/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta voisinko esittää tällaisen kysymyksen: Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?

Ei tarvitse vastata, mutta olisin hyvin kiitollinen siitä.

Vierailija
4847/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollien kommentit poistuu hyvin, kiitos kaikki ilmiantajat. Helpompi lukea ketjua ilman niitä

Sehän se onkin uskisten lempihuvia, haistella toistensa pieruja pienessä sisäpiirissä. On niin turvallista olla kun kukaan ei kyseenalaista houreita.

Minulla on surullinen ole teidän uskisten puolesta, te ette edes ymmärrä kuinka sokeita, kuuroja ja aivopestyjä te olette. Hieman jopa säälin teitä.

Jos viestissä ei ole muuta sisältöä kuin sääntöjen vastainen keskustelun häiriköinti, niin ei pitäisi olla kovin suuri yllätys että viesti poistuu 🙄

Se tuo inkvisiittorin sielu ja tavat istuvat teissä uskiksissa tiukasti. Te ette määrittele millään tavoin mistä ja miten keskustellaan. Mihin asemaan te olette itsenne houreissann

Vastauksesi herätti minussa kysymyksen, mitä ihmettä sinä teet, herjaat ja vänkäät uskomista koskevassa keskustelussa?

Ettei vaan joku sinussa kaipaa saavasi saman sydämen rauhan ja varmuuden uskossa niinkuin halveeramillasi uskovilla on? Mietipä mikä estää sinua avoimesti ja häpeilemättä hakemaan samaa.

Vierailija
4848/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan raamatusta!

Vierailija
4849/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen lääketiedettä, enkä usko horinoita!

Vierailija
4850/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöilyä ei voi perustella.

Vierailija
4851/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joillain on noussu kusi päähän... Luulevat tietävänsä! Hihhulit siis.

Vierailija
4852/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi uskoa asaan, jota ei ole???

Vierailija
4853/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*asiaan

Vierailija
4854/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistakaa sen jumalan oleminen. Nyt on 2024.

Vierailija
4855/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotauti on sairaus.

Vierailija
4856/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Ihmisiltä (tai yhdeltä ja samalta) unohtui nyt perustelut ja kysymykset. Turhia kommentteja siis.

Vierailija
4857/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt hiffattu, et tuo kristitty ei tiedä mitään, uskoo ja luulee vain.

Vierailija
4858/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailma vihaa teitä, tietäkää, että se on vihannut minua ennen teitä. Jos te olisitte maailmasta, se rakastaisi omaansa. Mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sen tähden maailma vihaa teitä. Muistakaa, mitä sanoin teille: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos ihmiset ovat vainonneet minua, he vainoavat teitäkin. Jos he ovat noudattaneet minun sanaani, he noudattavat myös teidän sanaanne. Tämän kaiken he tekevät teille minun nimeni tähden, koska eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Ellen minä olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä. Mutta nyt he eivät voi mitenkään puolustella syntiään. Joka vihaa minua, vihaa myös minun Isääni. Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan sellaisia tekoja, joita kukaan muu ei ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä. Nyt he ovat nähneet minun tekoni ja kuitenkin vihaavat sekä minua että minun Isääni. Mutta sen sanan pitää toteutua, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: He ovat syyttä vihanneet minua.

Johannes 15:18-25

Vierailija
4859/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Ihmisiltä (tai yhdeltä ja samalta) unohtui nyt perustelut ja kysymykset. Turhia kommentteja siis.

En USKO LUULEMISIA.

Vierailija
4860/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittäis niinku perustella tuon jumalan todellisuus.

Ketju on lukittu.