Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
3701/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo menkää lasten syöpäsairaalaan jeesustelemaan.   hörhöt-.

Mitä sinä (ilmeisesti ateistina?) pystyt tarjoamaan syöpäsairaalle lapselle ja hänen läheisilleen? Mistä löytyy lohtu? Mistä toivo? 

Oikea lääkitys auttaa kyllä.

Saattaahan se joskus auttaakin kehoa. Entä sielua? Mitä sitten kun tulee aika kuolla? Mitä sitten kun tulee tuomiopäivä? Lääkkeet ei auta.

Sielusta ei ole todisteita.

Vierailija
3702/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mielenkiintoista seurata kuinka villejä väitteitä ja varmuutta joku viskoo ihan vaan sillä perusteella että isä ja äiti on pienestä pitäen vakuuttanut että heidän mielikuvitusystävänsä on totisinta totta. Aivopesu toimii

Mitä sulle on vakuuteltu ja kenen toimesta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tullut uskoon nuorena aikuisena n. 35 vuotta sitten. Vuosia rukoilin ja odotin, että Jumala ohjaa ja johtaa elämääni niin, että alan kokea sen mielekkääksi, tyydyttäväksi ja meekitykselliseksi. Olin valmis lähtemään vaikka maan ääriin Jumalan lähettämänä.

Muttamitään tuollaista ei koskaan tapahtunut. En päässyt edes opiskelemaan tai työhön sellaiseen paikkaan, jonka olisin kokenut siunaukseksi. Eräs "uskova" huijasi minut parisuhteeseen. Lopulta kävi ilmi, että kyseessä oli pelkkä hyväksikäyttö oman edun nimissä. Minut jätettiin heti, kun mies oli edennyt seuraavaan vaiheeseen elämässään. Naiivi ja vilpitön uskova (siis minä) menetti 10 vuotta elämästään ja varoistaan. Pahinta oli henkinen kolaus, kun olin sitoutunut tuohon avioliittoon 110%:sti.

Nyt olen siis jo vanha, eikä minulla ole edelleenkään käsitystä, mitä Jumala minusta haluaa/halusi. Olen tuonut rukoustilanteissa vuosikymenten mi

Kylläpä vastasit kauniisti. Itse en ehtinyt työkiireiltä vielä vastata. Siunausta teille molemmille, sekä viestin kirjoittajalle ja vastaajalle.

Vierailija
3704/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanpitäjien välinehän tuokin uskonto oli. Sirkushuveja ja torvisoittoa hölmöille.

Vierailija
3705/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vastasit kauniisti. Itse en ehtinyt työkiireiltä vielä vastata. Siunausta teille molemmille, sekä viestin kirjoittajalle ja vastaajalle.

Kiitos! :) Paljon siunausta myös Sinulle! 

Vierailija
3706/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiellät palvelijaa olemasta perillinen, niinkuin Aabrahamin esimerkki osoittaa?"

Anteeksi tulkitsenko nyt oikein että orjuus on sun mielestä superhyvä asia? Raamatussa on ohjeet että orjia saa lyödä kunhan ei kuoliaaksi asti hakkaa (täytyy pari päivää selvitä hengissä). Susta tämä on ok?

Vierailija
3707/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tullut uskoon nuorena aikuisena n. 35 vuotta sitten. Vuosia rukoilin ja odotin, että Jumala ohjaa ja johtaa elämääni niin, että alan kokea sen mielekkääksi, tyydyttäväksi ja meekitykselliseksi. Olin valmis lähtemään vaikka maan ääriin Jumalan lähettämänä.

Muttamitään tuollaista ei koskaan tapahtunut. En päässyt edes opiskelemaan tai työhön sellaiseen paikkaan, jonka olisin kokenut siunaukseksi. Eräs "uskova" huijasi minut parisuhteeseen. Lopulta kävi ilmi, että kyseessä oli pelkkä hyväksikäyttö oman edun nimissä. Minut jätettiin heti, kun mies oli edennyt seuraavaan vaiheeseen elämässään. Naiivi ja vilpitön uskova (siis minä) menetti 10 vuotta elämästään ja varoistaan. Pahinta oli henkinen kolaus, kun olin sitoutunut tuohon avioliittoon 110%:sti.

Nyt olen siis jo vanha, eikä minulla ole edelleenkään käsitystä, mitä Jumala minusta haluaa/halusi. Olen tuonut rukoustilanteissa vuosikymenten mi

Osa vastauksesta:

"Olen iloinen kirjoituksestasi. Haluat vilpittömästi tutustua Jumalaan. Se on hyvä asia."

- No hyvänen aika, olen tullut uskoon, kastettu ja tutustunut Jumalaan ja tutkinut Kkirjoituksia jo 35 vuotta! -Puhut niin kuin jollekin etsikossa olevalle!

"Ehkä Jumala kysyykin sinulta, haluatko lähteä matkalle Hänen kanssaan, tutustua Häneen ja viettää aikaa Hänen kanssaan."

- ja samaa olen kysynyt Jumalalta tämän 35 vuotta! Vastausta odotan.

Mielestäni vastauksesi meni pahasti ohi! Mennä ohi maalin; eikös se ole synnin määritelmä. Miss the mark.

Vierailija
3708/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallanpitäjien välinehän tuokin uskonto oli. Sirkushuveja ja torvisoittoa hölmöille.

Uskonnot on vallankäyttöä. Lampaat, seuratkaa!

Vierailija
3709/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki päähän ja realistista keskustelua, kiitos.

Vierailija
3710/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! :) Paljon siunausta myös Sinulle! 

Kiitos! Sun vastaus todella toi valoa päivään

Vierailija
3711/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemusta Jumalan läsnäolosta? Minusta siihen kuuluu valo lämpö puhtaus. Mutta sitten joku noituuden kanssa tekemisissä ollut kertoi kokeneensa kylmyyttä. 

Vierailija
3712/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen omat, Hänen seuraajansa ovat pyhiä.  Pyhän vastakohta on syntinen ja saastainen ja jumalaton. Maailman ihmiset ovat syntisiä,

Vierailija
3713/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei riitä, että luulen ja musta tuntuu...

Vierailija
3714/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen siis jo vanha, eikä minulla ole edelleenkään käsitystä, mitä Jumala minusta haluaa/ha

Vastaus oli erittäin osuva. Ja sinun vastauksesi vielä tuplavarmisti sen.

toinen uudesti syntynyt uskova

Vierailija
3715/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja on monenlaisia!

Vierailija
3716/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän uskovaisille tuon jälkeen enää jää.

Vierailija
3717/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pikkuvauva syntinen?

Vierailija
3718/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuomiopäivä tulee, niin lääkkeet eivät auta, toden totta! 

Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.

Vierailija
3719/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuomiopäivä tulee, niin lääkkeet eivät auta, toden totta! 

Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.

Dorka?  Skitso?

Vierailija
3720/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän uskovaisille tuon jälkeen enää jää.

Totta!

Ketju on lukittu.