Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Eli ei siis puhu sulle suoraan. Jos jatkossa lopettaisit valehtelun sitten ja kerrot suoraan että jumala nyt ei vaan keskustele sun kanssa niin ei tarvitse selitellä tuotakaan.
Siunausta sinulle
Ps. Jumala puhuu uskovalle suoraan. Minä lopetan sinun kanssasi kirjoittelun.
Miten puhuu suoraan? Miten selittäisit tämän toiselle uskovaiselle joka ei koe samoin? kiitos
Vierailija kirjoitti:
--- ja näin sitten ketjun "uskovat" lähtevät johonkin helpompaan keskusteluun trollaamaan, kun ei mennytkään omien juttujen ja Jumalan Sanan levitys tai jaespämmi ihan putkeen tänäkään iltana ;DDDD
No mäkin menen tästä saunaan, treenaamaan Helvetin kuumuutta varten.
-winner-
Surullista. Uskot kuitenkin helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö Ap tieteellisesti perustelemaan Jumalan olemassaolon?
Onko joskus elämää syntynyt ei-elävästä? Onko joskus syntynyt informaatiota ilman mieltä, sattuman seurauksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö Ap tieteellisesti perustelemaan Jumalan olemassaolon?
Onko joskus elämää syntynyt ei-elävästä? Onko joskus syntynyt informaatiota ilman mieltä, sattuman seurauksena?
Vastaatko aina kysymykseen kysymyksellä?
Niin en tiedä todistaisiko se Jumalaa jollekin muulle jos luettelisin kaikki asiat jotka ovat lisänneet uskoani tai saaneet uskomaan. Omassa elämässäni. Eri asia todistaa muille. Sitähän Jeesus teki. Ihmetekoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
--- ja näin sitten ketjun "uskovat" lähtevät johonkin helpompaan keskusteluun trollaamaan, kun ei mennytkään omien juttujen ja Jumalan Sanan levitys tai jaespämmi ihan putkeen tänäkään iltana ;DDDD
-winner-
Mikäli helvetti on olemassa en ole lainkaan vakuuttunut siitä, että se on sinun loppusijoituspaikkasi. Mikäli taas olisin näitä tekopyhiä ja ulkokultaisia raamatulla päähän-uskovaisia olisi varmasti syytä olla huolissaan loppusijotuspaikastaan.
Danten Jumalaisessa Näytelmässä rahan-ja vallanahneille papeille oli varattuna oikein oma kohtalonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Eli ei siis puhu sulle suoraan. Jos jatkossa lopettaisit valehtelun sitten ja kerrot suoraan että jumala nyt ei vaan keskustele sun kanssa niin ei tarvitse selitellä tuotakaan.
Siunausta sinulle
Samoin sulle ja toivottavasti pääset tuosta valehtelusta. Alan nyt myös ymmärtää minkä takia ajattelit tuntevasti tämän jumalahahmon naapurin pekkaa paremmin koska selvästikään Pekka tai kukaan muistakaan ei halua olla sun kanssa puheväleissä. Mutta nyt siis onneksi selvisi että et siis tunne tätä jumala -kaveria ollenkaan vaan sulla on vaan sellainen olo että tunnet sen tosi hyvin. Olen kans tosi tyytyväinen että sulla ei ole niitä ääniä päässä. Voimia!
Tuskin tuli sinulle parempi mieli tästä pilkkaamisesta, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Siunausta sinulle
Samoin sulle ja toivottavasti pääset tuosta valehtelusta. Alan nyt myös ymmärtää minkä takia ajattelit tuntevasti tämän jumalahahmon naapurin pekkaa paremmin koska selvästikään Pekka tai kukaan muistakaan ei halua olla sun kanssa puheväleissä. Mutta nyt siis onneksi selvisi että et siis tunne tätä jumala -kaveria ollenkaan vaan sulla on vaan sellainen olo että tunnet sen tosi hyvin. Olen kans tosi tyytyväinen että sulla ei ole niitä ääniä päässä. Voimia!
Tällaisesta kirjoituksesta tunnistaa Saatanan lapsen. Kuten Sana ja järki meille kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä todistaisiko se Jumalaa jollekin muulle jos luettelisin kaikki asiat jotka ovat lisänneet uskoani tai saaneet uskomaan. Omassa elämässäni. Eri asia todistaa muille. Sitähän Jeesus teki. Ihmetekoja.
Ap
Meille on ihan sama mitkä asiat sut on saanut uskomaan. Se voi olla huono syy kuten että heitit kolikkoa ja koska tuli kruuna niin päätit ryhtyä uskoon. Se voi olla hyvä syy ja 1000 enkeliä ilmestyi korjaamaan sun poroksi palaneen talon. Se pitäis vaan pystyä todistamaan ja siinä on se keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Siunausta sinulle
Ps. Jumala puhuu uskovalle suoraan. Minä lopetan sinun kanssasi kirjoittelun.
Miten puhuu suoraan? Miten selittäisit tämän toiselle uskovaiselle joka ei koe samoin? kiitos
Jumala puhuu eri ihmisille hieman erilailla, joten jos tunnet Pyhän Hengen ei ole syytä huoleen. Siunausta
Jumala puhuu sanansa välityksellä, suoraan mieleen, kuultavalla äänellä , näyissä ,unien kautta.ihmeillä ,parantamisella.
rauhalla.
Keräsin tähän tapoja joita olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meille on ihan sama mitkä asiat sut on saanut uskomaan. Se voi olla huono syy kuten että heitit kolikkoa ja koska tuli kruuna niin päätit ryhtyä uskoon. Se voi olla hyvä syy ja 1000 enkeliä ilmestyi korjaamaan sun poroksi palaneen talon. Se pitäis vaan pystyä todistamaan ja siinä on se keksi.
Jumala ei pelaa sinun säännöilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Jumala puhuu sanansa välityksellä, suoraan mieleen, kuultavalla äänellä , näyissä ,unien kautta.ihmeillä ,parantamisella.
rauhalla.
Hyvin kuvattu. Uskova erottaa Herran äänen omastaan kuin yön päivästä. Jos välillä tai aluksi epäilyttää, Sana ohjaa yksiselitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Veikkaan että mikään näistä asioista ei ole sellainen joka ei olis mahdollista myös siinä tapauksessa että jumalaa ei ole olemassa mutta kerro Ap toki.
Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita. Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö
Vierailija kirjoitti:
rauhalla.
Tietysti armolahjojen kautta ,enkelien.
Vierailija kirjoitti:
rauhalla.
Miten sinulle itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
rauhalla.
Toisten ihmisten suulla ja teoilla myös. Yleensä uskovien tai kääntämällä ei-uskovien pahat teot siunauksiksi.
Tekemällä tien sinne missä ei ollut tietä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rauhalla.
Toisten ihmisten suulla ja teoilla myös. Yleensä uskovien tai kääntämällä ei-uskovien pahat teot siunauksiksi.
Tekemällä tien sinne missä ei ollut tietä.
Muistattamalla Sanasta. Eli vaikka ei juuri sillä hetkellä lukisi Raamattua, muistaa sen tilanteen tullen.
Antamalla ymmärryksen yhtäkkiä tietystä Raamatun Sanasta.
-winner-