Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
21/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kasvanut kristillisyyteen, vai koitko jossain vaiheessa hengellisen heräämisen? Jos jälkimmäinen, niin miten se tapahtui ja millä tavoin elämäsi sen myötä muuttui? Onko sinulla kokemus sisäisestä rauhasta.

Olen sekä kasvanut (ei mitenkään tiukan uskonnollinen koti) että kokenut heräämisen ja sisäisen rauhan, herääminen tuli vaikeassa paikassa elämässä, aloin silloin aktiivisesti etsiä näitä asioita ja elämä on muuttunut eniten ehkä juuri sisäisen rauhan myötä että ikävistäkin asioista pääsee helpommin "läpi" ja voi kasvaa, siis elämä ei muutu välttämättä ulkoisesti helpommaksi mutta sisäisen rauhan myötä kevyemmäksi

Ap

Kiitos vastauksesta. Hienoa kuulla, olen onnellinen puolestasi. Kunpa saisin kokea saman. Voisinko pyytää sinua rukoilemaan puolestani? 

Rukoilin puolestasi

Ap

Vierailija
22/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jeesus Kristus sinun Herra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut uskonnot ja jumalat keksittyjä ja vääriä?

Vierailija
24/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko olla vähän ovela?

Vierailija
25/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinostunut raamatun tulkinnasta katsottuani Pikkulammas-nimisen kanavan videoita Rumblessa. Hänellä on todella raamatun lukemisen ja tulkitsemisen lahja. Tajuan paremmin pahoja voimia maailmassa ja harhaanjohtamista.

Vierailija
26/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko olla vähän ovela?

En tiedä mitä tarkoitat. Esitin selkeän kysymyksen ja odotan ap:n vastausta, en muiden.

Vierailija
27/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tiedossasi yhtään objektiivista syytä ajatella, että kristinusko on totta?

Vierailija
28/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on asioita joita tiede ei ole pystynyt selittämään ja jättävät kysymyksen, että onko sittenkin olemassa jokin luoja ja kaiken suunnittelija.

Vierailija
29/7639 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Otan osaa siihen, että uskot taruolentoihin.

Vierailija
30/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Ap

Vierailija
31/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuri voima on päivittäisellä rukouksella? Ja onko väliä rukoilenko Jeesukselle vai Jumalalle?

Vierailija
32/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että muut hengelliset polut ja uskonnot - usein kristinuskoa vanhemmat- eivät pelasta? Miten selität, että kristinuskon mukaan myöskään kansat, jotka eivät koskaan ole edes kuulleet kristinuskosta, ovat tuhon omia?

Vierailija
33/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet, että muut hengelliset polut ja uskonnot - usein kristinuskoa vanhemmat- eivät pelasta? Miten selität, että kristinuskon mukaan myöskään kansat, jotka eivät koskaan ole edes kuulleet kristinuskosta, ovat tuhon omia?

No sen tiedän ettei Jumala ole epäoikeudenmukainen vaan viisas vaikken kaikkia vastauksia tiedäkään. Raamatussa sanotaan evankeliumin julistettavan kaikkialle maailmaan ja sitten tulee loppu.

Ap

Vierailija
34/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jumala (siis se alkuperäinen, ennen kristinuskoa tai islamia) luonut uskonnon ja kuoleman vain siksi, että joku päätyisi sitä kautta Hänen luokseen pakolla elämään ikuisesti, eikä vain mieluummin maatuisi arkussaan?

-winner-

Vierailija
35/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen (tai Jumala) tarvitsee ihmisen elämää, koska sehän tarkoittaa myös sitä, että ihminen eksyy pahoille teille, pois sieltä Jumalan luota? Kerätäänkö ihmisiä Taivasta vai oikeammin Helvettiä varten? Koska suurin osa takuuvarmasti menee Helvettiin, mikäli Taivas ja Helvetti tai sielu ovat olemassa.

-winner-

Vierailija
36/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Uskonnot paskaa, kirkot paskaa, pappis-sääty paskaa. Teitä harhaanjohdettuja uskovaisia minä lähinnä säälin.

Miksi te haluatte rypeä saastassa kun voisitte olla vapaita.

Jos vapaus tekee tuollaiseksi, luoja varjelkoon minua vapaudelta.

Vierailija
37/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jumala on kaikkia muita väkevämpi niin miksei ole saanut aikaiseksi paholaisen eliminoimista?

Jatkokysymys: eikö itse asiassa haluakaan?

Vierailija
38/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen tiedän ettei Jumala ole epäoikeudenmukainen vaan viisas vaikken kaikkia vastauksia tiedäkään. Raamatussa sanotaan evankeliumin julistettavan kaikkialle maailmaan ja sitten tulee loppu.

Ap

Et tiedä vastauksia eikä varmasti tiedä kukaan muukaan. Eikö siltä pohjalta ole edesvastuutonta julistaa oppia, josta kukaan ei tiedä mihin se johtaa?

Vierailija
39/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Jumala on kaikkia muita väkevämpi niin miksei ole saanut aikaiseksi paholaisen eliminoimista?

Jatkokysymys: eikö itse asiassa haluakaan?

Siksi koska vielä ei ole sen aika. Ilmestyskirjassa on lisää aiheesta.

eri.

Vierailija
40/7639 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Uskonnot paskaa, kirkot paskaa, pappis-sääty paskaa. Teitä harhaanjohdettuja uskovaisia minä lähinnä säälin.

Miksi te haluatte rypeä saastassa kun voisitte olla vapaita.

Jos vapaus tekee tuollaiseksi, luoja varjelkoon minua vapaudelta.

Voitko todistaa luotettavasti, että kirjoituksen väitteet eivät pidä paikkaansa?

Ketju on lukittu.