Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Onko Jeesus Kristus sinun Herra?
Ovatko muut uskonnot ja jumalat keksittyjä ja vääriä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko olla vähän ovela?
Olen kiinostunut raamatun tulkinnasta katsottuani Pikkulammas-nimisen kanavan videoita Rumblessa. Hänellä on todella raamatun lukemisen ja tulkitsemisen lahja. Tajuan paremmin pahoja voimia maailmassa ja harhaanjohtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko olla vähän ovela?
En tiedä mitä tarkoitat. Esitin selkeän kysymyksen ja odotan ap:n vastausta, en muiden.
Onko sinulla tiedossasi yhtään objektiivista syytä ajatella, että kristinusko on totta?
Aika paljon on asioita joita tiede ei ole pystynyt selittämään ja jättävät kysymyksen, että onko sittenkin olemassa jokin luoja ja kaiken suunnittelija.
En mitään. Otan osaa siihen, että uskot taruolentoihin.
Vierailija kirjoitti:
On
Ap
Kuinka suuri voima on päivittäisellä rukouksella? Ja onko väliä rukoilenko Jeesukselle vai Jumalalle?
Miksi ajattelet, että muut hengelliset polut ja uskonnot - usein kristinuskoa vanhemmat- eivät pelasta? Miten selität, että kristinuskon mukaan myöskään kansat, jotka eivät koskaan ole edes kuulleet kristinuskosta, ovat tuhon omia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että muut hengelliset polut ja uskonnot - usein kristinuskoa vanhemmat- eivät pelasta? Miten selität, että kristinuskon mukaan myöskään kansat, jotka eivät koskaan ole edes kuulleet kristinuskosta, ovat tuhon omia?
No sen tiedän ettei Jumala ole epäoikeudenmukainen vaan viisas vaikken kaikkia vastauksia tiedäkään. Raamatussa sanotaan evankeliumin julistettavan kaikkialle maailmaan ja sitten tulee loppu.
Ap
Onko Jumala (siis se alkuperäinen, ennen kristinuskoa tai islamia) luonut uskonnon ja kuoleman vain siksi, että joku päätyisi sitä kautta Hänen luokseen pakolla elämään ikuisesti, eikä vain mieluummin maatuisi arkussaan?
-winner-
Miksi ihminen (tai Jumala) tarvitsee ihmisen elämää, koska sehän tarkoittaa myös sitä, että ihminen eksyy pahoille teille, pois sieltä Jumalan luota? Kerätäänkö ihmisiä Taivasta vai oikeammin Helvettiä varten? Koska suurin osa takuuvarmasti menee Helvettiin, mikäli Taivas ja Helvetti tai sielu ovat olemassa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Uskonnot paskaa, kirkot paskaa, pappis-sääty paskaa. Teitä harhaanjohdettuja uskovaisia minä lähinnä säälin.
Miksi te haluatte rypeä saastassa kun voisitte olla vapaita.
Jos vapaus tekee tuollaiseksi, luoja varjelkoon minua vapaudelta.
Kun Jumala on kaikkia muita väkevämpi niin miksei ole saanut aikaiseksi paholaisen eliminoimista?
Jatkokysymys: eikö itse asiassa haluakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen tiedän ettei Jumala ole epäoikeudenmukainen vaan viisas vaikken kaikkia vastauksia tiedäkään. Raamatussa sanotaan evankeliumin julistettavan kaikkialle maailmaan ja sitten tulee loppu.
Ap
Et tiedä vastauksia eikä varmasti tiedä kukaan muukaan. Eikö siltä pohjalta ole edesvastuutonta julistaa oppia, josta kukaan ei tiedä mihin se johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun Jumala on kaikkia muita väkevämpi niin miksei ole saanut aikaiseksi paholaisen eliminoimista?
Jatkokysymys: eikö itse asiassa haluakaan?
Siksi koska vielä ei ole sen aika. Ilmestyskirjassa on lisää aiheesta.
eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Uskonnot paskaa, kirkot paskaa, pappis-sääty paskaa. Teitä harhaanjohdettuja uskovaisia minä lähinnä säälin.
Miksi te haluatte rypeä saastassa kun voisitte olla vapaita.
Jos vapaus tekee tuollaiseksi, luoja varjelkoon minua vapaudelta.
Voitko todistaa luotettavasti, että kirjoituksen väitteet eivät pidä paikkaansa?
Rukoilin puolestasi
Ap