Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Olen tähä juttuun suhtautunut aika asiakeskeisesti. Useat ovat vihapäissään tuominneet Iltalehden lööppie juttuihin perustuen tai yleisesti homofobiaan nojaten. Juttu on pelkästään mielenkiintoinen ja näin sitä pitäisi tarkastella: mitä on tapahtunut, mikä johti veritekoon ja mitkä ovat aihetodisteet sekä raskauttavat että keventävät.
Se mitä me emme tiedä on oikeuden tiedossa, siellä on suljettujen ovien takana käyty läpi todisteita joita ei ole tuotu julkisuuteen, mitä ne ovat ja mitä ne ratkaisevat? jää nähtäväksi. Todisteita jotka on salattu emme koskaan saa tietää.
Sen tiedonrippeiden pohjalta mitä olen pystynyt koostamaan aiheesta, niin tuomio tulee olemaan tappo, ei siis murha.
Tässä muutama kohta jotka romuttavat syyttäjän päätodisteet.
Aseen tuonti ei johda murhaan eikä sitä voida myöskään mitenkään todistaa sillä Puhakka on tiennyt aseen tuonnista eikä sitä ole yritetty tuoda m
Vauva palstallakaan harvoin näkee näin pakkomielteistä hourua kuin tämä oman elämänsä rikostutkija. Murhatuomio tulee niin että heilahtaa. Olisin valmis lyömään merkittävän raha summan vetoa asiasta. Se olisi helppoa ja varmaa rahaa.
Ihan turha sekoittaa homofobiaa asiaan. Minäkin olen homo ja olen iloinen siitä että psykomurhaaja ihmishirviö Rolf kuolee vanhuuteen vankilassa. Suomessa on harvoin käsitelty oikeudessa yhtä läpeensä pahan ihmisen tekoa.
Mennäänpä ajassa taaksepäin. Rolf tapasi aikanaan teini ikäisen Jannen. Suhde salattiin 10 vuotta Jannen kiekko uran ajan. Narsisti psykopaatti Rolf piti Jannea omaisuutenaan kuten pahimmat heteromiehistä jotka hankkivat lapsenlapsensa ikäisen naisen seksi orjaksi. Emme tule koskaan tietämään millä kaikilla tavoilla Rolf kontrolloi, uhkaili, kiristi ja pahoinpiteli 19-29 vuotiasta Jannea.
Hyvää tässä kauheudessa on vain se että Rolf ei tule enää olemaan päivääkään vapaana ja kuolee yksin vankilasairaalassa huonolla hoidolla ja hyljeksittynä ja vihattuna.
Täydellisessä maailmassa hirviö Rolf olisi ampunut itsensä tai alunperin jättänyt teini ikäisen Jannen rauhaan ja Janne saisi elää pitkän onnellisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä se on sitten näköjään vaikeaa pysyä asialinjalla. Eilenkin tykitetty venäjäbotilla hullu määrä viestejä älyttömillä määrillä ylä- ja alanuolia höystettynä. Tyhmyys taas huipussaan mutta eipä oikeastaan yllätä.
Olen aivan porvarillinen espoolaisrouva ja peukutan ketjua.
Oletko luxus Henttaalta tai Westendistä Tapani Kangas vainajan naapuri kenties ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun oli noin ulkonäkökeskeinen eikä oikonut hampaita
Minullakin on hieman hiirimäinen / hillerimäinen hymy ja se on ihan söpö. Oikominen maksaa usein yli 5 tonnia ja Espoossa sitä harrastavat tunnetusti vain varakkaiden lasten vanhemmat. Pitää olla tosi orava, että saa jostain Espoon keskuksen tai Leppävaaran hammashoitolasta ilmaisen oionnan. Tässä se tilanne.
Lallatilaa, kyllä hilleri-hiirestä tiedetäään, jaa-jaa. Tämä laulu on nyt suursuosikki koko perheessämme.
Saku sammakko kosiomatkallaan.... Oliko se Brita Koivunen, joka tämän lauloi ? Luulin aina lapsena, että Brita Koivunen oli muumi, koska hänellä oli niin kummalliset kasvot ja kammottavan ruma aviomies. Joku E
No, eipä ollut Paavo Einiössäkään hurraamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun oli noin ulkonäkökeskeinen eikä oikonut hampaita
Minullakin on hieman hiirimäinen / hillerimäinen hymy ja se on ihan söpö. Oikominen maksaa usein yli 5 tonnia ja Espoossa sitä harrastavat tunnetusti vain varakkaiden lasten vanhemmat. Pitää olla tosi orava, että saa jostain Espoon keskuksen tai Leppävaaran hammashoitolasta ilmaisen oionnan. Tässä se tilanne.
Lallatilaa, kyllä hilleri-hiirestä tiedetäään, jaa-jaa. Tämä laulu on nyt suursuosikki koko perheessämme.
Saku sammakko kosiomatkallaan.... Oliko se Brita Koivunen, joka tämän lauloi ? Luulin aina lapsena, että Brita Koivunen oli muumi, koska hänellä oli niin kummalliset kasvot ja kammottavan ruma aviomies. Joku E
Enpä ole väärässä keskustelussa. Puhuttiin Janne risahampaista. Hillerimäisistä, jolloin joku muisti kivan lastenlaulun 🐭🐸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähä juttuun suhtautunut aika asiakeskeisesti. Useat ovat vihapäissään tuominneet Iltalehden lööppie juttuihin perustuen tai yleisesti homofobiaan nojaten. Juttu on pelkästään mielenkiintoinen ja näin sitä pitäisi tarkastella: mitä on tapahtunut, mikä johti veritekoon ja mitkä ovat aihetodisteet sekä raskauttavat että keventävät.
Se mitä me emme tiedä on oikeuden tiedossa, siellä on suljettujen ovien takana käyty läpi todisteita joita ei ole tuotu julkisuuteen, mitä ne ovat ja mitä ne ratkaisevat? jää nähtäväksi. Todisteita jotka on salattu emme koskaan saa tietää.
Sen tiedonrippeiden pohjalta mitä olen pystynyt koostamaan aiheesta, niin tuomio tulee olemaan tappo, ei siis murha.
Aseen tuonti ei johda murhaan eikä sitä voida myöskään mitenkään todistaa sillä Puhakka on tien
Jannehan se itseään tyrkytti. Ahdisteli ahneesti somessa rikasta pappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseen tuonti ei johda murhaan eikä sitä voida myöskään mitenkään todistaa sillä Puhakka on tien
Täti sulkee välillä sen pöytäkoneen ja sitten opettelee lyhentämään, sillä mikään tuosta ei pidä paikkaansa. Vankilasairaalassa hoito on huippuluokkaa ja Rolf tulee saamaan tuomion taposta eli on ulkona neljässä vuodessa. Lisäksi häntä eivät vihaa kuin Vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hysteerinen, ota rauhoittava. Ja sen jälkeen tutustu asiaan nimeltä sugar daddy. Sellaista Janne itselleen etsi ja sai satimeen.
Kun tuomio nyt kohta tulee, muistakaa että Suomessa on KOLME oikeusastetta. Kaksi on siis vielä jäljellä.
Ja sitten sitaatti YLEltä:
Yksi oman urani merkittävimmistä tapauksista, jossa tuomio muuttui, oli muutama vuosi sitten tapaus, jossa käräjäoikeus oli tuominnut murhasta henkilön elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Hovioikeudessa kuultavaksi tuli kokonaan uusia henkilöitä ja ratkaisu kumottiin, Nieminen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla:
Murhatuomiot erittäin usein lievenevät hovissa:
Te ootte niitä jotka varmaan nauttii et joku murhataan ootte sairaita hyi helvetti miten tollasia ihmisiä on jotka voi kommentoida puhakoista tuollaista paskaa
Enää hetki menee kunnes saadaan tietää peto Rolfin elinkautisesta murhatuomiosta. Oi onnen päivää. Ei saa mahdollisuutta jahdata muita teinipoikia
Ja mitkäs puolueet pedofiilimurhaajasta sitten tykkää jos kerran vihreät vaan häntä vihaa?
Ilta- Sanomissa suora lähetys
Vierailija kirjoitti:
Enää hetki menee kunnes saadaan tietää peto Rolfin elinkautisesta murhatuomiosta. Oi onnen päivää. Ei saa mahdollisuutta jahdata muita teinipoikia
Kai hoidatat myös syöpäsi Maria Nordinilla kun tosiasiat eivät sinun kupissasi paljon paina?
Tämä ei nyt ole puolue-asia. Luojan kiitos on vielä muutakin elämää kuin kokpers.
Vierailija kirjoitti:
-> Hovioikeus ->Korkein oikeus
Mitä tästä et ymmärrä?
Janne on huutanut Rolfille että I was only with you because of the money.