Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen

Vierailija
15.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20117951

Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.

Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.

Kommentit (7150)

Vierailija
4481/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordmon kertomus siirtyy syksyyn 2023, jolloin hän ja Puhakka alkoivat keskustella siitä, että Nordmo muuttaisi pysyvästi Suomeen.

Olin väsynyt kyllästynyt matkustavaan elämään, Norjaan aina kahden viikon välein.

Nordmo kertoo olleensa kiinnostunut Suomeen muuttamisesta, mutta hänellä oli edelleen hyvä työ Norjassa, jossa hän toimi kahden yrityksen toimitusjohtajana.

Janne alkoi kysellä heinäkuussa 2023, milloin muutan pysyvästi Suomeen. Silloin oli oikea aika. Minulla oli kontakteja ja omia idea, joiden parissa voisin työskennellä Suomessa. Yksi oli erityisen kiinnostava. Siinä yhdistettiin norjalainen kalanviljely ja suomalainen laivanrakennus.

Silloin tein huonoimman päätöksen elämässäni. Irtisanoin sopimuksen Norjassa enkä ollut vielä solminut uusia sopimuksia Suomessa. Minulla oli neljän kuukauden irtisanomisaika, mikä tarkoitti sitä, että vuoden lopussa minun tuloni loppuivat.

Nordmo muutti pysyvästi Suomeen tammikuussa 2024. Hän kertoi etsineensä uusia töitä sekä Suomesta ja Norjasta. Nämä olivat konsulttiprojekteja. Etsin myös tavallisia toimitusjohtajan töitä Ruotsista, Maltalta, Saudi-Arabiasta ja Saksasta. 

Aloin tajuta, että olen 66-vuotias enkä 40.

Vierailija
4482/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin näyttäytyy nyt täysin uudessa valossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi Janne etsiä jotain isähahmoa kun kumpikin miesystävä yli 30 vuotta vanhempia...

Niin, raha ja valta kiihottaa montaa. Huomasihan sen että kun talousvaikeudet alkoivat niin Janne laittoi seksihommille heti stopin. Mitäs väärää siinä on? Molemmille on noissa suhteissa se dynamiikka selvillä alusta lähtien. Itsekin olen samasta puusta veistetty t. Homomies97

Vierailija
4484/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se mmsinoskampanja oli hyvä ja tuottoisa

Vierailija
4485/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhakka tykkäsi makeasta elämästä, johon hänellä itsellään ei ollut varaa. Siksi piti olla varakas, vanhempi elättäjä. Kun Rolfin rahat loppuivat, niin upgreidaus kirurgiin, jolla oli jo huomattavasti paremmat tulot.

Hiukan tämmöisen kuvan saa kyllä. Melko nopeasti Rolf jäi, kun suhteeseen tuli taloudellisia ongelmia. 

Ei voida tietää.

On vain Rolfin sanat ja hänen mustasukkaisuus on ilmeistä.

Vierailija
4486/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi Janne etsiä jotain isähahmoa kun kumpikin miesystävä yli 30 vuotta vanhempia...

Niin, raha ja valta kiihottaa montaa. Huomasihan sen että kun talousvaikeudet alkoivat niin Janne laittoi seksihommille heti stopin. Mitäs väärää siinä on? Molemmille on noissa suhteissa se dynamiikka selvillä alusta lähtien. Itsekin olen samasta puusta veistetty t. Homomies97

Seksi loppui kun Puhakka tapasi uuden miehen heinäkuussa. 

Vierailija
4487/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, ettei Rolfille löytynyt tai olisi löytynyt töitä eläinlääkärinä vaikkapa joltain suomenruotsalaiselta paikkakunnalta. Vai eikö hän ollut tehnyt niitä töitä aikoihin ts. menettänyt ammattitaitonsa?

Espoossa ja Kauniaisissa on paljon ruotsinkielisiä, joten ihan hyvin olisi voinut työskennellä ruotsin ja miksei englannin kielellä. En tiedä, onko eläinlääkäreillä samanlaisia kielitaitovaatimuksia kuin lääkäreillä. Tutkintohan kyllä kelpaa sellaisenaan.

Jospa sitten uusi ura, kun vapautuu....

Vierailija
4488/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Mäkinen on kroonisesti sairas ja viime vuoden keväällä henkensä lähes menettänyt. En ehkä ihan ensimmäisenä syyttäisi häntä siitä, ettei ole heti singahtanut paikalle kun alkoholin kanssa läträävä kaveri on aiemmin öyhöttänyt erovihassaan ja sitten lähettänyt kuumottavia viestejä.

Vierailija
4489/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordmon kertomus siirtyy syksyyn 2023, jolloin hän ja Puhakka alkoivat keskustella siitä, että Nordmo muuttaisi pysyvästi Suomeen.

Olin väsynyt kyllästynyt matkustavaan elämään, Norjaan aina kahden viikon välein.

Nordmo kertoo olleensa kiinnostunut Suomeen muuttamisesta, mutta hänellä oli edelleen hyvä työ Norjassa, jossa hän toimi kahden yrityksen toimitusjohtajana.

Janne alkoi kysellä heinäkuussa 2023, milloin muutan pysyvästi Suomeen. Silloin oli oikea aika. Minulla oli kontakteja ja omia idea, joiden parissa voisin työskennellä Suomessa. Yksi oli erityisen kiinnostava. Siinä yhdistettiin norjalainen kalanviljely ja suomalainen laivanrakennus.

Silloin tein huonoimman päätöksen elämässäni. Irtisanoin sopimuksen Norjassa enkä ollut vielä solminut uusia sopimuksia Suomessa. Minulla oli neljän kuukauden irtisanomisaika, mikä tarkoitti sitä, että vuoden lopussa minun tuloni loppuivat.

Nordmo muutti p

Kyllä Nordmon huonoin päätös elämässä oli ampua Puhakka.

Vierailija
4490/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko, ei oteta Niuvanniemeen, Norjaan Breivikin kaveriksi. 21 vuotta. 

Vierailija
4491/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4492/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa hyvin miten täpinöissään lehdistö ja toimittajat on kun tässä yhdistyy maahan muuttaja ja homous

Vierailija
4493/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat homomiehet ovat nyt vihaisia. Nordmo paljasti hengenvaarallisen ilmiön (sairas mustasukkaisuus, kontrollifriikkeily, raju fyysinen väkivalta) mikä kytee homomiesten välisissä suhteissa.

Nuori mies on suhteessa se alistettu osapuoli. Nuorempi, tyhmempi, vähemmän elämänkokemusta, vähemmän työkokemusta (vähemmän rahaa), vähemmän ymmärrystä ihmissuhteiden dynamiikasta.

Nordmo pilasi nyt monen vanhan homomiehen seksisuhteet ja parisuhteet. Nuoret poikaystävät katselevat nyt kumppaniaan (vanhaa setämiestä) uusin silmin. He pohtivat, onko setämies "oman elämänsä Nordmo" vai täysjärkinen, suoraselkäinen mies, joka osaa ratkoa parisuhteen ongelmatilanteet puhumalla.

Kiitos, Nordmo. Sateenkaariväki heräsi nyt päiväuniltaan, koska heidän äänitorvensa (ah-niin-rohkea kaapista ulos tullut ex-jääkiekkoilija) kuoli vanhan homomiehen käsissä. 

Vierailija
4494/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskalaukaus 

Vierailija
4495/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapani Mäkinen on kroonisesti sairas ja viime vuoden keväällä henkensä lähes menettänyt. En ehkä ihan ensimmäisenä syyttäisi häntä siitä, ettei ole heti singahtanut paikalle kun alkoholin kanssa läträävä kaveri on aiemmin öyhöttänyt erovihassaan ja sitten lähettänyt kuumottavia viestejä.

Olisi voinut pirauttaa polliisille

Vierailija
4496/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko laittanut jo kirurgille viestiä?

Vierailija
4497/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu ukko, ei oteta Niuvanniemeen, Norjaan Breivikin kaveriksi. 21 vuotta. 

Breivikin kanssa samaan selliin. Mahtaisi olla mielenkiintoista.

Vierailija
4498/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs piireissä nämä 60+ homosedät tutustuu näihin alle 20v poikiin

Vierailija
4499/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten on joidenkin mielestä niin varmaa, että nuori mies oli kiinnostunut vanhemmista miehistä vain rahan takia. Muitakin syitä voi olla. Itse ihastuin nuorena mieheen, joka oli minua yli 30 vuotta vanhempi. Olin jo ehtinyt ihastua häneen, kun sain tietää että hän oli rikas, varmaan paljon rikkaampi kuin Janne Puhakan poikaystävät.

Vierailija
4500/7150 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut pirauttaa polliisille

Minä ajattelen lähinnä että Jannelle. Puhuivat muutenkin puhelimessa niin ei siinä samalla sitten viitsinyt mainita sitä pientä seikkaa millaisia tappofantasioita exänsä lähettelee ja että hänellä on ase Suomessa. Siis tämä on niin käsittämätöntä.

Ketju on lukittu.