Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Toivottavasti Mäkinen saa jotain tuomiota..
Ja mikä ihme näiden kuvio on? Onko Puhakasta eron hetkellä kilpaillut kolme miestä? Vai onko Nordmo yrittänyt kynsin ja hampain pitää Jannesta kiinni, erotilanteesta tiennyt molempien ystävä Mäkinen yrittänyt iskeä Jannea, ja lopuksi Janne on ihastunut kolmanteen osapuoleen, tähän sydänkirurgiin? Nordmo ja Mäkinen molemmat menneet mustasukkaisuudesta ihan pimeiksi?
suhdehan alkoi netin kautta
netissä liikkuu kaikenlaisia sekopäitä
uudella kumppanilla oli puhakan äidin puhelinnumero ja suhde kestänyt pari kuukautta
tiedä sitten onko tuo outoa vai normaalia
Vierailija kirjoitti:
"Nordmo vietiin oikeuslääketieteen laitokselle tutkimuksiin.
Muistan, kun istuin siinä huoneessa ja minulla oli rentoutunut olo, kun vihdoinkin joku huolehtii ja välittää minusta.
Hän kertoi lääkärille yksityiskohtaisen tarinan parisuhteesta ja sen käänteistä. Hän kuvaili Puhakkaa elämänsä rakkaudeksi
Rakastin Jannea viimeiseen minuuttiin asti."
Ja jotkut täällä väittävät että ei ole narsisti tämä tyyppi. Voiko narskumpaa ollakaan, juuri hakannut kallon halki Jannelta ja oikeuslääkärin luona on rentoutunut olo heti tämän jälkeen, kun joku HÄNESTÄ niin paljon välittää ja huolehtii...
Ei helkkari. Rakasti viimeiseen hetkeen asti, kuten varmasti ruumiin kunnosta näkyi. Yök.
Jos Rolf oli anellut Jannea huolehtimaan että pääsee tekemään rauhassa muuttoa takaisin Norjaan kun tuntuu että hajoaa pää. Janne vastannut että en pysty ja tiedät kyllä miksi. Jos Janne huolehti silti uuden miehensä koirista kun tämä oli jenkeissä niin tuleekohan Rolffille kenties fiilis ettei Janne välitä kummastakaan ei edes Fridasta. Tähän myös viittasi kun kertoi Tapanille että tekeeköhän Janne taas oharit. Kyllähän nyt sydänkirurgi olisi voinut viedä omat koiransa hoitolaan reissunsa ajaksi että Janne olisi voinut huolehtia omasta koirastaan.
Vierailija kirjoitti:
Gay-tyypit osaa olla helevetin myrkyllisiä ja kieroja. Nauttivat draamasta, sairaastakin. Vähän tuntuu että bi-Rolf ei kestänyt umpihomojen kelkassa ja sai toimia narrina.
Suurin osa näistä tekijöistä on heteromiehiä. Yllättäen ette heidän draamastaan keskustele. Miksi demonisoitte aina uhria, ulkomaalaisia, homoja ja naisia mutta ette sitä ryhmää joka edustaa valtaosaa kaikesta maailman väkivallasta?
Vierailija kirjoitti:
ilman fridaa saattaisi olla hengissä
Ilman pettämistä saattaisi olla hengissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gay-tyypit osaa olla helevetin myrkyllisiä ja kieroja. Nauttivat draamasta, sairaastakin. Vähän tuntuu että bi-Rolf ei kestänyt umpihomojen kelkassa ja sai toimia narrina.
Suurin osa näistä tekijöistä on heteromiehiä. Yllättäen ette heidän draamastaan keskustele. Miksi demonisoitte aina uhria, ulkomaalaisia, homoja ja naisia mutta ette sitä ryhmää joka edustaa valtaosaa kaikesta maailman väkivallasta?
et taida kauheasti ymmärtää prosenttilaskua
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa käsitellään jääkiekkoilija Janne Puhakan ulostulokampanjan suunnittelua ja toteutusta. Aineisto kattaa koko viestintäkampanjan prosessin: 1) mistä kampanja sai alkunsa, 2) miksi kampanjaa lähdettiin suunnittelemaan ja mitä sillä haettiin, 3) miten Janne Puhakka valikoitui kampanjan kasvoksi, 4) miten kampanja toteutettiin käytännössä, 5) millaisia tuloksia sillä saatiin aikaan. Kampanjan huipennus oli Helsingin Sanomissa ja HS.fissä 27.10.2019 ilmestynyt, Esa Liljan toimittama Janne Puhakasta kertonut artikkeli Hyökkääjä ja homo. Kampanjayhteenvedossa esitellään kampanjan 1) lähtökohdat, 2) ratkaisu (toteutus), 3) tulokset eli mediaosumat sekä kampanjan tavoittavuusluvut medioissa Suomessa ja kansainvälisesti.
vieläkin täysin hämärän peitossa kenen ideoima ja kustantama kampanja
vai tekeekö miltton näitä ilmaiseksi homopropagandan levittämiseksi
Ei taatusti tee. Kallis pr-toimisto.
kai nuo viestit mäkiselle sitten oli jonkin sortin huumoria
mielestäni ei
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen se kirurgi sotkeutui.... kolmiodraamaa kerrakseen...
Eikö sillä ollut itselläänkin vielä suhde edelliseen (mieheen), kun alkoi sutinat jp:n kanssa? Mahtaako tämä mäkiskä olla hänenkin bestiksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö helppoa myydä tuota Henttaan taloa eteenpäin. Itse en ostaisi, vaikka ilman tuota murhakeissiä olisi meille monessa mielessä hyvinkin potentiaalinen koti.
Minä voisin ostaa jos tuolta olisin ostamassa taloa. Ei minua talon historia häiritsisi.
Spermatahrat seinillä olisi ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Nyt Iltiksessä on Nordmon viesti kasvattajalle haulikon tuomisesta Suomeen. Tässäkin hän menee aseen tuominen Suomeen edellä, eikä halun metsästää täällä... Voi voi, kuvitteliko tosiaan, ettei ikinä jäisi kiinni.
Toivottavasti oikeus on samaa mieltä siitä, miten tuon voi tulkita. "Haluaisin "mahdollisesti" tulla metsästämään". Joopa joo. Hyvin muotoiltu, ettei sitten "ole pakko" mennä jonkun kasvattajan kanssa metsälle, vaan "Jannen".
" Kun menen takaisin Suomeen sunnuntaina haluaisin viedä haulikkoni mukanani, jotta voin mahdollisesti tulla Raaheen ja muualle metsästämään. Ainoa asia on, että minun pitää näyttää Tullissa, että minulla on kutsu. Luuletko, että voisit lähettää minulle kutsun sähköpostiini, Nordmo kirjoitti Whatsappissa kasvattajalle."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4088dac5-0763-460d-beb8-fe535f382f80
Eiköhän tuo viesti ole alunperin englanniksi kirjoitettu, turha vetää isoja johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
uudella kumppanilla oli puhakan äidin puhelinnumero ja suhde kestänyt pari kuukautta
tiedä sitten onko tuo outoa vai normaalia
Mä mietin samaa siitä JP:n uurnan kanniskelusta ja sen kanssa poseeraamisesta.
herää kysymyksiä onko suomessa olemassa joku varakkaiden homosetien rinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilman fridaa saattaisi olla hengissä
Ilman pettämistä saattaisi olla hengissä
Ilman häiriintynyttä ex-miesystävää OLISI hengissä.
Eikä ole hengissä, vaikkei todennäköisesti edes pettänyt.
Mäkinen kertoi saaneensa Nordmolta 29. syyskuuta viestin, jossa Nordmo puhui Puhakan surmaamisesta.
Rakkaus tekee sokeaksi. Luulen, että tuon aseen, tulen takaisin yhtä yötä aiemmin kuin olen sanonut ja ammun heidät molemmat keskellä yötä sänkyyn. Juorulehdet Suomessa rakastaisivat sitä, keskellä Petolliset-sarjan kautta. Olen hieman pakkomielteinen sen ajatuksen suhteen, Nordmo kirjoitti Mäkiselle viestillä.
Lisäksi 2.10. Nordmo oli lähettänyt Mäkiselle viestin, jonka sisältö oli vastaavanlainen.
Huomisen otsikko Helsingin Sanomissa. Turhautunut norjalainen ampui ja tappoi kaksi viatonta suomalaista näiden saunassa. Hän ajatteli, että se oli hänen entinen poikaystävänsä ja mies, jonka takia oli jättänyt hänet. Niin hän väittää, Nordmo kirjoitti.