Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut ikävän riippakiven opiskelukaverista

Vierailija
14.10.2024 |

Opiskelen juuri ja eräs opiskelukaveri on ihastunut minuun ystävänä  ja haluaa olla uusi kaverini ja ystävä.

Itse en edes pidä hänestä ja hän on oikea energiasyöppö, kun haluaa jatkuvasti, että autan häntä opinnoissa, koska edistyn niissä hyvin ja olen hyvä siin,  kun hänen suoriutumisensa on selvästi heikompaa. 

Hän myös haluaa jatkuvasti uskoutua minulle terveysongelmista ja ihmissuhdeongelmistaan ja kärttää minua viettämään hänen kanssaan  aikaa ja että soitellaan usein toisillemme vaikka en halua viettää hänen kanssaan aikaa

Toinen ärsyttävä asia on, että jos sanon tälle tyypille ettei minulla ole tänään aikaa jutella puhelimessa kotitöiden ja opiskelutehtävien takia hän ei kunnioita rajojani vaan soittaa silti minulle ja pommittaa tekstiviestein samalla hän mielistelee kun yrittää manipuloida minua ystäväkseen 

olen aina ollut toisille ihmisille kohtelias mutta nyt tuntuu että minun on pakko sanoa suoraan että kiitos, ei, en halua eikä minulla ole aikaa auttaa sinua jatkuvasti ja olla edes tekemisissä hänen kanssaan 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaudut siitä täällä?

Vierailija
2/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Jos sanot että en tänään ehdi, niin anna pommittaa puhelinta, laita hänen yhteydenotot äänettömälle. Tai estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähentele, vonkaa seksiä,   veikkaan että loppuu sitte sun ahdistelu.(tai käy toisinpäin).

Vierailija
4/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa puhelimeen. Laita estoon, jos sinulla ei ole luonnetta olla vastaamatta. Helppoa! 

Vierailija
5/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä levität tympeyttäsi täällä?

Vierailija
6/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei:n sanominen on kohteliasta.

Vierailija
7/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi kun asia vaivaa minua, ahdistaa ja ärsyttää. Yritän päästä siististi eroon mutta vaistoni sanoo että pesäerosta tulee vit***umaista ja toinen uhrautuu

Vierailija
8/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tehtailet typeriä kommenttejasi?

Vierailija
9/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että käyttäytyy niin sairaalloisen ripustautuvasti ja rajattomasti että et valitettavasti voi olla enää tekemisissä. Sitten estät ja kestät sen loput opinnot kestävät latvalahon mulkoilut.

Vierailija
10/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei:n sanominen on kohteliasta.

On toki mutta kaikki eivät tyydy kohteliaaseen ei vastaukseen. Jos on ripustautuja niin niistä eroon pääseminen voi olla todella vaikeaa ja pahimmillaan saat veemäisen stalkkerin elämääsi 

Vierailija
11/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi kun asia vaivaa minua, ahdistaa ja ärsyttää. Yritän päästä siististi eroon mutta vaistoni sanoo että pesäerosta tulee vit***umaista ja toinen uhrautuu

Kyynel, toisinaan on hyvä sanoa asia ihan suoraan eikä "siististi".

Ja sillä sitten mennään.

Vierailija
12/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on luonnevikaisen red flagejä kunnolla. Ei kunnioita rajoja, hänellä on selkeästi "rakkauspommitusvaihe menossa" (kyllä, se voi olla myös muissa ihmissuhteissa kuin parisuhteissa)  Hän selkeästi haluaa tunkeutua elämääsi voimalla. Kun tuollaisesta ihmisestä hankkiutuu eroon niin niillä on tapana nostaa aikamoinen metakka, mustamaalauskampanja, saattaa tulla jopa uhkailuja. 

Vierailija
13/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna rauhassa uhriutua, se sulle mitään pysty tekemään. -eri

Vierailija
14/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lähestysmiskielto

Vierailija
15/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, riitaahan taas tuli ihan asiallisesta avauksesta. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö täällä ole tarkoitus keskustella erilaisista asioista. Olenn ilm liian vanha lukemaan näitä kiistoja, kun olen tottunut keskustelemaan asiasta kuin asiasta.😒

Vierailija
16/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että jossain vaiheessa lopettaa, kun et vastaa tai muuten ota kontaktia.

Vierailija
17/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä selkeät rajat ja yritä puhua asiasta. Katkaise tarvittaessa välit kokonaan.

Vierailija
18/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
19/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, riitaahan taas tuli ihan asiallisesta avauksesta. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö täällä ole tarkoitus keskustella erilaisista asioista. Olenn ilm liian vanha lukemaan näitä kiistoja, kun olen tottunut keskustelemaan asiasta kuin asiasta.😒

Eipä tuo kovin asiallinen aloitus ollut ja sai ihan ansaitsemansa palautteen.

Vierailija
20/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan että käyttäytyy niin sairaalloisen ripustautuvasti ja rajattomasti että et valitettavasti voi olla enää tekemisissä. Sitten estät ja kestät sen loput opinnot kestävät latvalahon mulkoilut.

Juuri näin tekisin itsekin. Hitsi muuten kun olisi nuorempana ollut tämä palstapsykologien kysymyspalsta 😅 Ei ollut vttuilu vaan oon tosissani, monelta harmilta oisin säästynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi