Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun ihmiset tuijottaa ihan häpeilemättä

Vierailija
14.10.2024 |

Voisitteko lopettaa? En voi sille mitään, että ulkonäköni on "persoonallinen" eli kummallinen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psoriaasis ja aurinko ois tehny hyvää sille mutta mun psyyke ei kestänyt niitä tuijotuksia kun yritin shortseissa kävellä.

Vierailija
2/3 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää tuijottaminen, se on epäkohteliasta ja häiritsevää. En ole itse mitenkään erikoisen näköinen, mutta jotkut ihmiset jäävät silti monttu auki toljottamaan. 

Ovat kuin Martti Huuhaa Innasen taulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onnettomuusarpia ja leikkausarpia sekä kasvoissa että vartalossa. Onneksi saan käyttää vesiliikunnassa burkinia lääkärintodistukseni esittämällä. Siinä kyllä tulee mieleen, että kysytäänkö uimahallin kassalla uskontokunta tai merkittäväksi katsotut ulkonäkörasitteet kassalla ja onko kassahenkilökunnalla pätevyyttä arvostella niitä. 

Kerran yksi kysyi, että muistathan varmasti ottaa alusvaatteet pois burkinin alta. Olin hölmistynyt ja kysyin, että mitä sillä alusvaatteiden käytöllä muka voittaa? Silloinhan burkinia on vaikeampaa saada päälle ja pois päältä. Minulla haalarin vetoketju on selässä eli vaikeusastetta on riittävästi ilman niitä alusvaatteita. Altaan kloori syö elastaania ja minulla ei ole edes varaa lyhentää alusvaatteiden käyttöikää uimalla ne päällä uimahallissa.