Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
4021/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolf tulee saamaan tappotuomion,  tästä ei saada murhatuomiota millään aikaiseksi. 

Sanoisin päinvastoin. Jo suunnitelmallisuus ja tarpeeton väkivalta, sekä julma tekotapa täyttävät murhan kriteerit. 

Oikeudessa tulee tuomio taposta, nyt puhutaan vaikka mitä ja haetaan murhasyytettä yms. Näitä on nähty ennenkin esimerkiksi Kotkan asianajajan murhakin muuttui tapoksi vaikka piti niin varma murha olla ja lehdistö hekumoi kuinka teko oli erityisen julma.

Liekö syyttäjä innostunut nyt Valkeakosken takia hakemaan murhasyytettä. 

Pikaistuksissa tehty tappo, tuomio 9 vuotta, Rolf pääsee eläkepäiviä viettämään Norjaan.

Veikkaan että houruinhuoneelle joutuu loppuiäksi.

Vierailija
4022/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vihainen sille sairaalle kuivalle äijälle. Fyi fan! Kuivakka vanha ukko. Mitä ihmettä nuori näki siinä korpussa?

Olisi pitänyt Jannen vähän ajatella, ennen kuin rupeaa elämään tuon vanhan käppänään kanssa. 

Olisi mennyt naisen kanssa naimisiin ja tehnyt lapsia, elämä hymyilisi saisi katsoa lasten kasvamista ja onnea riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jannestahan piti leipoa valtakunnan uusi tähti sateenkariväen tuella Queer-tosi-TV-wokeporukalle, sellainen eräänlainen keulahahmo"

Tyyppi kertoo vaikeuksista tulla kaapista joukkueurheilussa ja se on sulle woke queer tähteyttä? Olisko janne ollut queer tähti jos olisi käynyt tosi tv sarjoissa? Vai ihan vaan Janne? 

Vierailija
4024/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa joku nappi, jota painamalla voisi matkustaa ajassa pari päivää taaksepäin. Siihen sunnuntaiaamun ruskakuvan hetkeen ja sanoa Jannelle, että älä enää koskaan tapaa Rolfia kasvotusten ja varsinkaan yksin, hänellä on kuolettava kosto mielessä ja olet vaarassa. Harmi, että tämä todellisuus ei ole uni, josta voisi herätä tai tietokonepeli, jonka voisi aloittaa alusta tai elokuva, jota voisi kelata taaksepäin.

Niin turha kuolema.

Älä tapaa Rolfia varsinkaan yksin? Niinkö sanoit? Olisitko siis halunnut enemmän kuin yhden ruumiin. Aika iljettävä ihminen olet. Toivot ihmisten kuolemaa!

Älä kiihdy. Kyllä tuo olisi ollut hyvä neuvo, että ei yksiin tapaamiseen. Sen lisäksi vielä tapaaminen julkisessa tilassa, kuten kahvilassa. 

Vierailija
4025/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksuaalinen suuntautuminen tee ihmisestä sairasta eikä huononpaa. Kaikki ovat yhtä arvokkaita. Tärkeintä on ihmisen sisäinen kauneus. Jokaisella on oikeus saada elää omana itsenään. Jokaisella on omat vikansa. Kuka on täydellinen, heittäköön ensimmäisen kiven. Janne oli hieno ihminen joka uskalsi olla oma itsensä. Lepää rauhassa Janne. Voimia omaisille.

Vierailija
4026/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittikoham janne petolliset? Narskulla alkoi huolettaa että janne alkoi menestyäkin, piti tappaa ennen tv-finaalia.  Olisi ollut liian vähän rolfin sairaassa omistuksessa enää. 

Vierailija
4027/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vihainen sille sairaalle kuivalle äijälle. Fyi fan! Kuivakka vanha ukko. Mitä ihmettä nuori näki siinä korpussa?

Olisi pitänyt Jannen vähän ajatella, ennen kuin rupeaa elämään tuon vanhan käppänään kanssa. 

Olisi mennyt naisen kanssa naimisiin ja tehnyt lapsia, elämä hymyilisi saisi katsoa lasten kasvamista ja onnea riittäisi.

Aiotkos itse mennä naisen kanssa naimisiin ollaksesi onnellinen?

Vierailija
4028/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietin voiko jatkuvat anaaliyhdynnät jotenkin vahingoittaa esim pakaralihaksia ja sitä kautta vaikuttaa luistelukykyyn?

Sperma on immunodepressantti eli hyökkää bakteereja vastaan päästäkseen munasolun luokse. Tämän vuoksi altistus aiheuttaa esim. hiivojen ylikasvua vaginassa. Peräsuolessa on oma bakteerikantansa. En tiedä tarkemmin, mutta pitkään jatkuvalla ja toistuvalla altistuksella voisi kuvitella sen aiheuttavan laajempaakin immuunikatoa siinä missä antibiootitkin. Jos taas on paljon sairaana, kunto kärsii jo sen vuoksi

Homot taitaa tykätä, jos toinen just käynyt ripuli pask la, silloin luistaa, jos vielä sitä ripulia tulee sieltä koko sen ajan.

Vierailija
4029/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa norskeilta blurrata Nordmon kuva, mutta Jannen kasvot näytetään. On ne niin reilua väkeä.

Vierailija
4030/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis heti aamusta täällä sekopäät taas röörijuttuineen rienaamassa. Uskomatonta.

Ihan uskomattoman tyhmää porukkaa kyllä. Käsittämätöntä että joku jaksaa heti aamusta aloittaa tuon mauttoman trollauksensa, eikä edes häpeä yhtään.

Vierailija
4031/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai olisi mennyt tasaiseen parisuhteeseen jonkun kivan miehen kanssa joka ei ole narsisti. Miksi jannen piti olla sunlaisille hetero? 

Vierailija
4032/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan tavallinen lapsi, joka liikkui ja pelasi koko ajan.

Jääkiekkouranikin lähti liikkeelle ihan samalla tavalla kuin

satojen suomalaisten urheilijoiden ura joka vuosi. Paikal-

liset jalkapallo- ja jääkiekkoseurat olivat jakaneet esitteitä

esikoulussani ja minä sanoin kotona, että haluan mennä

sekä EKS:n jääkiekkokouluun että FC Kasiysin jalkapallo-

kouluun.

Isälläni on tästä tosin eri muistikuva. Hänen mukaansa

juuri hän oli vienyt minut jääkiekkokouluun, mutta itse

olen varma, että se lähti niistä esitteistä. Muistan myös,

että pari tarhakaveriakin lähti myös jalkapallokouluun.

Siitä se sitten lähti.

Pelasin jääkiekkoa EKS:ssä ja jo parin vuoden jälkeen,

kun olin E-junioreissa, minut ja pari muuta lupaavaa 1995

syntynyttä poikaa nostettiin vuotta vanhempien ryhmään.

Kai seurassa ajateltiin, että se oli minun kehitykseni kan-

na

Miksi siitä tuli homo, lirahtiko keltaista nestettä tekovaiheessa, tämä on minun määritelmä, jos lapsesta tulee vähän vinksahtanut.

Vierailija
4033/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ampui useita kertoja?

eli ladannut asetta välillä?

vai oliko aseita useampi?

aika karua...

Miksi ampui monta kertaa, vai ampuiko ensin vaikka jalkoihin, että ei karkuun pääse, sitten muualle.

Vierailija
4034/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolf tulee saamaan tappotuomion,  tästä ei saada murhatuomiota millään aikaiseksi. 

Sanoisin päinvastoin. Jo suunnitelmallisuus ja tarpeeton väkivalta, sekä julma tekotapa täyttävät murhan kriteerit. 

Oikeudessa tulee tuomio taposta, nyt puhutaan vaikka mitä ja haetaan murhasyytettä yms. Näitä on nähty ennenkin esimerkiksi Kotkan asianajajan murhakin muuttui tapoksi vaikka piti niin varma murha olla ja lehdistö hekumoi kuinka teko oli erityisen julma.

Liekö syyttäjä innostunut nyt Valkeakosken takia hakemaan murhasyytettä. 

Pikaistuksissa tehty tappo, tuomio 9 vuotta, Rolf pääsee eläkepäiviä viettämään Norjaan.

Veikkaan että houruinh

Norjassa voisikin noin tehdä, kuten Breivikin tapauksessa. Suomessa tekijä on kaheli taisitten ei. Saa 5-6 vuotta, josta istuu puolet.

Vierailija
4035/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, että voittiko hän Petolliset. Palkintosumma oli poikkeuksellisesti maksettu jo ennen finaalin julkistamista. Janne ehkä tarvitsi rahan aloittaakseen uuden elämän, asunnon käsirahaksi tms. 

Vierailija
4036/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ampui useita kertoja?

eli ladannut asetta välillä?

vai oliko aseita useampi?

aika karua...

Miksi ampui monta kertaa, vai ampuiko ensin vaikka jalkoihin, että ei karkuun pääse, sitten muualle.

Tai hokijätkä yritti tulla päälle ja ampui eka varoituslaukauksen. Kun ei uskonut, niin seuraava kohti. Näitä siellä käräjillä aikanaan pyöritellään.

Vierailija
4037/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

From: janne puhakka

To: Todd J. Diamond, Jon Wärn

Sent: Sunday, November 2, 2014 3:37 AM

Subject: Hello !

Kuten kaikki tiedämme, kausi olisi voinut alkaa paremmin

sekä minulla itselläni että joukkueella. Mutta ennen kuin

palaan jääkiekkoon, haluan kertoa teille eräästä toisesta

asiasta. Toivon, että tämä jää meidän välillemme.

Haluan kuitenkin ehdottomasti, että te olette tietoisia täl-

laisista asioista, koska toivon, että teillä on kaikki avaimet

auttaa minua pelaajana

Se, mitä haluan kertoa teille tässä meilissä on, että olen vii-

me kesän aikana viimeinkin hyväksynyt itseni sellaisena

kuin olen. Olen hyväksynyt olevani homo. Asiasta tietää

vain perheeni ja nyt te.

Periaatteessa se ei ole ongelma, mutta jääkiekkoilija mi-

nussa on usein hieman hukassa, kun erilaiset kysymyks

Niin fiksusti kirjoittanut jo tuolloin 2014. Harmi että kaikki saamansa vastaukset eivät olleet niin fiksuja. 

Niinpä :( Tuli oikein surullinen mieli lukiessa.

Vierailija
4038/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietin voiko jatkuvat anaaliyhdynnät jotenkin vahingoittaa esim pakaralihaksia ja sitä kautta vaikuttaa luistelukykyyn?

Sperma on immunodepressantti eli hyökkää bakteereja vastaan päästäkseen munasolun luokse. Tämän vuoksi altistus aiheuttaa esim. hiivojen ylikasvua vaginassa. Peräsuolessa on oma bakteerikantansa. En tiedä tarkemmin, mutta pitkään jatkuvalla ja toistuvalla altistuksella voisi kuvitella sen aiheuttavan laajempaakin immuunikatoa siinä missä antibiootitkin. Jos taas on paljon sairaana, kunto kärsii jo sen vuoksi

Homot taitaa tykätä, jos toinen just käynyt ripuli pask la, silloin luistaa, jos vielä sitä ripulia tulee sieltä koko sen ajan.

Sinä näytät kumman hyvin asiasta tietävän. 

Vierailija
4039/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jannestahan piti leipoa valtakunnan uusi tähti sateenkariväen tuella Queer-tosi-TV-wokeporukalle, sellainen eräänlainen keulahahmo"

Tyyppi kertoo vaikeuksista tulla kaapista joukkueurheilussa ja se on sulle woke queer tähteyttä? Olisko janne ollut queer tähti jos olisi käynyt tosi tv sarjoissa? Vai ihan vaan Janne? 

Janne on itse kertonut, että hän kokee erittäin tärkeäksi nostaa näitä homoasioita julkisuuteen. Jos ja kun Janne oltaisiin nähty seuraavissa ohjelmissa hänen statuksensa julkkiksena olisi nouseva. Tällöin olisi TODELLA erikoista, ellei hän pyrkisi käyttämään asemaansa hyväksi, edistääkseen jo aiemmin ajamaansa asiaa. Sateekaari-wokeyhteisö tarjosi tähän tilaisuuden lähes avaimet käteen -periaatteella.

Vierailija
4040/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoura oli päättynyt, siitä ei tullut oikein mitään. Jotain piti keksiä ja helpoin tie homoseksuaalisella ex-jääkiekkoilijalla oli rummuttaa parisuhdettaan somessa ja lehdissä jne. Jannestahan piti leipoa valtakunnan uusi tähti sateenkariväen tuella Queer-tosi-TV-wokeporukalle, sellainen eräänlainen keulahahmo, jonka voi tarvittaessa kutsua vähän mihin tilaisuuteen tai haastatteluun vain. 

Sateenkaariväki tarvitsee uusia, rohkeita ihmisiä listoilleen, jotta saavat puskettua agendaansa eteenpäin. Jannelle oli käsikirjoittettu melko iso rooli tässä asiassa, kohtalo tosin päätti toisin. 

Miten paljon Suomessa on homoja? Sateenkaaritouhu vaikuttaa ylimitoitetulta ja siinä ehkä halutaan viedä huomiota todellisilta ongelmilta.

Aikamoista, jos on halunnut seksivapaita päiviä, ehkä saamatta niitä. Fiksumpi olisi lähtenyt jo paljon aiemmin. 

Kai älyät että tuollaisesta suhteesta ei ole helppo lähteä? hengestään siinä pääsee helposti, kuten nyt nähtiin. Sitä paitsi miten tämä "sateenkaaritouhu" vaikuttaa ylimitoitetulta? Onhan heterotouhukin koko ajan julkisuudessa, yritetäänkö sillä viedä huomiota heterojen todellisilta ongelmilta?

Ketju on lukittu.