Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
3861/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä homojen saamasta sympatiasta kateelliset ovat niin epätoivoisia, että ilmeisesti vakavissaan kuvittelevat jonkun esittävän kymmenen vuotta homoa saadakseen jotain "etuja". Täytyy olla asiat todella kurjasti, jos on kateellinen homoille, jotka kuitenkin tänäkin päivänä ovat pilkan kohteena. Tämä ketju on todiste, miten surkeassa tilassa homojen asema edelleen on 

Kaiken kaikkiaan tämä öyhøtys pohjaa pelkoon, jota tasavertaisuuden edistyminen joissakin aiheuttaa.

1900-luvun maailmassa kaiken yläpuolella ja ykkönen oli heteromies, oli käytös mikä tahansa. Nyt kun samanarvoiseksi on nousemassa kaikkea muuta, kuten naiset, homot, tranśut, mahanmuuttajat, eläimet ja luonto, niin tunnetaidoiltaan nollat eivät kestä tätä. Heidän ylemmyytensä on koko ajan perustunut ei mihinkään, he ovat olleet yläpuolella ansaitsematta sitä mitenkään.

Eikä huomiokateuden tunteita pysty sanoittamaan muuten kuin mölyämällä vauvapalstalla rööreistä.

Vierailija
3862/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että homot harvoin kykenevät kestäviin parisuhteisiin ja runsaasti irtosuhteita ja sukupuolitauteja.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Ja tällä yrität sanoa tässä yhteydessä? 

Ei tämäkään parisuhde kestänyt vaikka oli olevinaan NIIN onnellista ja hehkutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se on. Yläkerrassa kolisteleva isäntäperheeni pa-

riskunta ei tiedä, joukkuekaverini eivät tiedä, vastusta-

jat eivät tiedä, entiset pelikaverini eivät tiedä. Isä, äiti ja

siskot tietävät. Isä, äiti ja siskot ymmärtävät. Olen valmis

ottamaan seuraavan askeleen, mutta olen kuitenkin vain

19-vuotias jääkiekkoilija maailmassa, jossa ei ole jääkiek-

koilevia homoja. Tai homoseksuaaleja jääkiekkoilijoita.

Vierailija
3864/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä ajatus paluusta

Suomeen tuntui ihan hyvältä idealta, mutta useimmiten

ei. Olin niin innokkaasti halunnut pelaamaan Kanadan

juniorisarjaan, enkä halunnut siitä luopua, mutta samaan

aikaan oli vaikea keskittyä pelaamiseen, kun ihminen

kenen kanssa olisin halunnut olla, oli maapallon toisella

puolella.

Vierailija
3865/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso kysymys on kai se, että miks Janne otti eron lopulta? Jos ovat olleet 10 vuotta yhdessä, niin ei varmaan ihan pienestä asiasta eroa

Vierailija
3866/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että homot harvoin kykenevät kestäviin parisuhteisiin ja runsaasti irtosuhteita ja sukupuolitauteja.

Ei tämäkään parisuhde kestänyt vaikka oli olevinaan NIIN onnellista ja hehkutusta.

Tajuatko kuinka monet heteroavioliitot päätyvät eroon? Itsekin olen ollut häissä jossa vannotaan että myötä ja vastamäessä ja plaaplaa. Nykyään on uudet kumppanit.

Kyllä kuule moni kiiltokuva on jotain muuta kuin kiiltokuvaa todellisuudessa. Mitä enemmän usein on tarve kiillottaa kuvaa ulospäin, sitä enemmän se on jotain ihan muuta todellisuudessa. Kiiltokuvien takana somessa voi olla ihan muuta.

Toki heillä varmaan hyviäkin aikoja oli kun 10 v oli yhdessä mutta kunpa janne ei olisi tavannut tuota miestä. 

Vierailija
3867/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

From: janne puhakka

To: Ilkka Larva

Sent: ma, marrask. 3, 2014 at 19:51

Subject: Moro!

Oon samalla linjalla siitä, että ei siitä tarvitse kailottaa. En

oo soittamassa Ilta-Sanomiin ihan heti, ha ha. Mut van-

hempana toivon et voin auttaa pelaajia, jotka käy samaa

rumbaa läpi. Siksi halusin kans nostaa asian teidän kanssa

esille ettei tule tehtyä mitään hölmöä. Asiat ei parane jos

niistä ei voi puhuu ja nyt jälkeenpäin on tosi hyvä fiilis et

avauduin.

Kisojen suhteen hyvä homma, että tässä on vielä yli kuu-

kausi aikaa kääntää kurssi!

Vierailija
3868/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja iso kysymys on kai se, että miks Janne otti eron lopulta? Jos ovat olleet 10 vuotta yhdessä, niin ei varmaan ihan pienestä asiasta eroa

Mistä syystä ihmiset nyt eroaa? Suhde menee riitelyksi? Ei kunnioiteta enää toista? On paha olla? Kasvetaan erilleen? On eri tavoitteita jatkoon? Erimielisyyksiä ja  ristiriitoja? Ei enää rakasta ja vetovoima katoaa? Monen asian summa monesti. 

Vierailija
3869/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterona pelaisi NHL:ssä. Kaunis vaimo, valkoihoisia lapsia. Omakotitalo uima-altaalla. Autoja ja veneitä ja mielenkiintoisia harrasteita. Onnellista arkea.

Vierailija
3870/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50% parempien heterojen paremmista avioliitoista päättyy eroon.

Oikeastaan turha antaa häälahjaksi mitään, kun heteroilla on noin heikko track record.

Vierailija
3871/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta mitä juttuja taas. Petolliset on peliä. Siinä lähtökohtaisesti todennäköisesti jokainen haluaa voittaa. Olen ihan hyvä ihminen ja kaikenlisäksi paska valehtelemaan, mutta kyllä nyt sellaisessa pelissä olisin valmis muille petollisille kääntämään selkäni. Se ei muuttaisi sitä faktaa, että olen ihan hyvä, empaattinen ihminen. 

Niinhän kaikki itsestään haluavat ajatella. Varmaan nuo some-cloutin keräilijätkin saattavat olla ihan "aidosti järkyttyneitä", ihan niinkuin suhteessa oli ihan "aitoa rakkautta"kin. Minä en usko, että uhri oli pyhimys.

Ei ehkä pyhimys, kaikissa on omat "vikansa". Mutta sellaiseksi hän ehkä tapahtuneen myötä tuli, eikä siinä ole mitään vikaa, oli ns. hyvä ihminen jo eläessään. Kukaan normaali-ihminen ei murhaa kumppaniaan tai entistä sellaista, vaikka olisi kuinka vihainen tai katkera.

Vierailija
3872/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heterona pelaisi NHL:ssä. Kaunis vaimo, valkoihoisia lapsia. Omakotitalo uima-altaalla. Autoja ja veneitä ja mielenkiintoisia harrasteita. Onnellista arkea.

Voi rollia. "valkoihoisia lapsia" 😂

Vierailija
3873/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta mitä juttuja taas. Petolliset on peliä. Siinä lähtökohtaisesti todennäköisesti jokainen haluaa voittaa. Olen ihan hyvä ihminen ja kaikenlisäksi paska valehtelemaan, mutta kyllä nyt sellaisessa pelissä olisin valmis muille petollisille kääntämään selkäni. Se ei muuttaisi sitä faktaa, että olen ihan hyvä, empaattinen ihminen. 

Niinhän kaikki itsestään haluavat ajatella. Varmaan nuo some-cloutin keräilijätkin saattavat olla ihan "aidosti järkyttyneitä", ihan niinkuin suhteessa oli ihan "aitoa rakkautta"kin. Minä en usko, että uhri oli pyhimys.

Kuka meistä on pyhimys tai" synnitön" ? Mikä olisi viitannut siihen että Janne olisi ollut paha ihminen sinun mielestäsi? Ohjelma jossa idea on juonitella?

Ja kyse on henkirikoksesta. Mikään ei tee tätä ymmärrettävämmäksi. <

Henkirikosta ei ole kukaan yrittänyt oikeuttaa. Mutta sekin on fakta, että jos kaksi väkivaltaista laitetaan pitkäksi aikaa samaan tilaan, sieltä tulee yleensä vain yksi ulos

Lähipiirissäni on ollut tapaus, missä oikeasti kiltti nainen joutui psykomiehen uhriksi. Normaali ihminen poistuu tuollaisesta suhteesta nopeasti, sillä ei omaa itse väkivaltaisia tendenssejä. Sitä ei jää ihmettelemään, että "onpas hankala suhde", vaan pakenee. No, tässä oli tietysti suuremmat panokset: clout ja raha

Vierailija
3874/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran kateudellesi.

Vierailija
3875/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin Mikko ja Helena Koivu...

Vierailija
3876/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka meistä on pyhimys tai" synnitön" ? Mikä olisi viitannut siihen että Janne olisi ollut paha ihminen sinun mielestäsi? Ohjelma jossa idea on juonitella?

Ja kyse on henkirikoksesta. M

Ai väitätkö että Janne olisi tarvinnut papparaista elämässään vaikuttamistyöhönsä tai noin muuten urallaan? Hmm..  Not.

Vierailija
3877/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin Mikko ja Helena Koivu...

😂

Vierailija
3878/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi, mutta kommenttiin: "Siis väität että Janne ei ollut homo mutta kampanjoi asiasta, kirjoitti kirjan kipuilustaan ja oli kymmenen vuotta parisuhteessa miehen kanssa? Oletko tosissasi 😂 ..."

En väitä mitään ja olen tosissani. Kaikki on mahdollista. Ei murhatuksi tuleminen tarkoita, että uhri on automaattisesti itse pyhimys. En myöskään ole missään vaiheessa edes vihjannut, että kukaan ansaitsisi tulla murhatuksi

Miksi Jannessa EI saisi olla jotakin epäilyttävää?

En tiedä pitääkö se rautalangasta vääntää, mutta varmasti kaikki tietävät, että kukaan ei ole täydellinen. En minä usko että Jannekaan oli täydellinen, ei kukaan meistä. Rummutanko sitä asiaa täällä? En. On vaan äärimmäisen loukkaavaa alkaa spekuloida henkirikoksen uhriksi joutuneen ihmisen vikoja ja etsimään syitä hänestä, koska sitähän nämä sun viestit on.&nbsp

Janne oli myös julkisuuden henkilö muutoin, kuin tämän henkirikoksen kautta. Ei henkirikoksen uhriksi joutuminen poista hänen julkkis-statustaan tai muita tekojaan, joista saa puhua ihan yhtä lailla. Eri asia olisi ruotia jonkun yksityishenkilön asioita, joka ei ole itse hakeutunut omilla intiimiasioillaan julkisuuten. Sellaisiakin nimittäin on, niitä tapahtuu koko ajan, eikä kukaan puhu niistä sen enempää. Henkirikos on aina väärin, mutta tässä casessa puhutaan monesta muustakin asiasta. Jos näiden toisistaan erottaminen on vaikeaa, ei ehkä tosiaan kannata lukea

Vierailija
3879/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran kateudellesi.

Minä taas nauran tolle NHL provokirjoitukselle jossa piti mainita valkoihoiset lapsetkin. Miksi piti mainita minkä värisiä lapsia jollekin tulee? Ihana unelma heterosuhteesta ja NHL.stä ja lapsetkin on vielä valkoisia.

Ja tuo oli hyvä tuo jonkun kommentti jostain Mikko Koivusta. Siinä nähdään että harva suhde on yhtä kiiltokuvaa. Ei ne ole. Ihmiset on ihmisiä. 

Vierailija
3880/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet, tarkoitat. Miehet pettävät, hylkäävät perheensä, hankkivat sivusuhteen ja vain heillä saa olla useita vaimoja. Heteroilla kaikki velvollisuudet on vain naisilla.

Katsokaan alkaisiko se väkivalta kiinnostaa kun saatte miesuhreja. Jos uhri olisi nainen, syyttäisitte tätä. Jännä miten palkitsette teitä ta**avan sukupuolen nimivallalla. Puolustelette miehiä koko ajan, vaikka he salliva naisten ta**amisen.

Ketju on lukittu.