Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
Televisiossa oli tässä eräänä iltana kolme asiantuntijaa jotka ovat työnsä puolesta olleet pitkään tekemisissä tämän kaltaisten asioiden kanssa. Yllättävää oli, että jokainen heistä oli sitä mieltä että ennen kumppanin surmaamista liitossa on yleensä riitoja/ikäviä välikohtauksia. Niistä osalliset eivät yleensä puhu, Jannekin halusi näyttää että menee ihan kivasti. Ja varmaankin näin olikin pääasiassa. Mutta onko mitään liittoa jossa ei välillä riideltäisi? Milloin enemmän, milloin vähemmän. Eli jos on ollut riitoja, niin nyt kävi niin että Norjan kaveri loukkaantui pahanpäiväisesti kun Janne erosi. Toivottavasti rangaistus norjalaiselle on kovin mahdollinen. Eli koskaan emme tiedä mikä on ihmisten parisuhteiden tila.
Sehän on tiedossa, että oli riitoja ja käsien huitomista ihan muidenkin ollessa paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivon että Janne ei ois kärsiny kovasti siinä lopussa, ampumisessa, vaan että heti lähteny taju pois
Eiköhän eläinlääkäri/ metsästäjä osaa nämä hommat.
No ei selkeästi, jos pitää ampua useampi laukaus.
No jos on ampunut ihan helvetin monta kertaa jo kuollutta ihmistä niin se on jo julmuutta ja täysin raivoissaan vaikuttaa olleen.
Tietoa ei ole, onko ensimmäinen laukaus ollut kuolettava vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen 18-vuotias haluaa anaaliyhdyntään 57-vuotiaan papan kanssa?
Mielestäni ei mitenkään normaalia.
Ei ole normaalia kuvitella toisten sèksiasentoja ja jankuttaa omista estoistaan keskustelupalstoilla.
Ei ole normaalia vedota estoihin puhuttaessa sairaan perverssistä ja luonnovastaisesta anaaliyhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivon että Janne ei ois kärsiny kovasti siinä lopussa, ampumisessa, vaan että heti lähteny taju pois
No jos on ampunut ihan helvetin monta kertaa jo kuollutta ihmistä niin se on jo julmuutta ja täysin raivoissaan vaikuttaa olleen.
Luulen, että hyväkuntoinen nuori mies on osannut puolustautua, vaikka ei osannut epäillä exän raakuutta. Jotenkin Janne onnistui väistämään ensimmäisen laukauksen kohtalonomaisuuden, mutta toisella dementtipappa täräytti kohti.
Vierailija kirjoitti:
Ja yritätkö taas selitellä tällä että Jannessa oli mielestäsi jotain vikaa?
Jotkut haluavat seurustella vanhempien ihmisten kanssa. Otetaan esimerkiksi Erika Vikman ja Danny, Katri Helena ja Tommi Liimatainen, se ykai amerikkalaisnäyttelijätär jolla on lesbosuhde sen vanhemman naisnäyytelijän kanssa. Toki jos mietitään 19v kohdalla on tuo ikäero todella suuri. Ja toiselta kantilta tulee mieleen että ollaan lähellä groomausta. Minä olisin itse Rolfina kieltäytynyt tästä vaikka nuorempi ihminen olisi nähnyt tämän hyvänä ideana. Ymmärtäen jo sen että pitkässä parisuhteessa ollaan jossain vaiheessa siinä tilanteessa että toinen on jo vanhus ja toinen vielä energinen. Elämäntilanteet eroavat. Olisi kannattanut ainakin valmistautua Rolfina jätetyksi tuloon. Harva valitsee noin nuorena elämän kestävän kumppanin ja jos on iso ikäero.
Jokainen tavallaan. Sitä on turha miettiä missä oli ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluavat seurustella vanhempien ihmisten kanssa. Otetaan esimerkiksi Erika Vikman ja Danny, Katri Helena ja Tommi Liimatainen, se ykai amerikkalaisnäyttelijätär jolla on lesbosuhde sen vanhemman naisnäyytelijän kanssa. Toki jos mietitään 19v kohdalla on tuo ikäero todella suuri. Ja toiselta kantilta tulee mieleen että ollaan lähellä groomausta. Minä olisin itse Rolfina kieltäytynyt tästä vaikka nuorempi ihminen olisi nähnyt tämän hyvänä ideana. Ymmärtäen jo sen että pitkässä parisuhteessa ollaan jossain vaiheessa siinä tilanteessa että toinen on jo vanhus ja toinen vielä energinen. Elämäntilanteet eroavat. Olisi kannattanut ainakin valmistautua Rolfina jä
Kysyin vain millainen. Itse nostit esiin termin "vikaa". Taidat olla rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia kuvitella toisten sèksiasentoja ja jankuttaa omista estoistaan keskustelupalstoilla.
Ei ole normaalia vedota estoihin puhuttaessa sairaan perverssistä ja luonnovastaisesta anaaliyhdynnästä.
Ootko sä julistamassa tätä heteroillekin? Vai liittyykö tämä anaaliyhdyntäperverssiys vain homoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Jumalan tahto! Emme enää voi valitettavasti sille mitään...
Homot joutuu yleensä synneistä maksamaan kovan hinnan Jumalan edessä.
Mitäköhän Jumala tykkää, kun käyt hänen puolesta tuomitsemassa väkivallan uhria? Sunko duuni se on?
Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hyväkuntoinen nuori mies on osannut puolustautua, vaikka ei osannut epäillä exän raakuutta. Jotenkin Janne onnistui väistämään ensimmäisen laukauksen kohtalonomaisuuden, mutta toisella dementtipappa täräytti kohti.
Haulikolta et valitettavasti voi puolustautua, vaikka olisit hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluavat seurustella vanhempien ihmisten kanssa. Otetaan esimerkiksi Erika Vikman ja Danny, Katri Helena ja Tommi Liimatainen, se ykai amerikkalaisnäyttelijätär jolla on lesbosuhde sen vanhemman naisnäyytelijän kanssa. Toki jos mietitään 19v kohdalla on tuo ikäero todella suuri. Ja toiselta kantilta tulee mieleen että ollaan lähellä groomausta. Minä olisin itse Rolfina kieltäytynyt tästä vaikka nuorempi ihminen olisi nähnyt tämän hyvänä ideana. Ymmärtäen jo sen että pitkässä parisuhteessa ollaan jossain vaiheessa siinä tilanteessa että toinen on jo vanhus ja toinen vielä energinen. Elämäntilanteet eroavat
Täällä joku on yrittänyt kokoajan tuoda esille sitä mitä vikaa ja epäilyttäviä asioita Jannessa on. Siksi otin tämän esiin.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, Hesari ja muut lehdet kirjotti miten se on upeetamahtavaafantsua
Ei Rolf ajatellut muita kuin itseään ja siksi groomasi nuoren pojan. Ihan sama kuin nää vanhat äijät, jotka kuolaa pikkulikkojen perään. Itsekkäitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa juuri ajatus tästä että Janne on tajunnut millaisen käärmeen kanssa on ollut ja että mitä on olleet loppumetrit. Toivottavasti se on ollut nopeaa ohi. En voi kuvitella traagisempaa tilannetta kuin että kauan rakas ihminen tekee näin. Onhan tällainen toiminta ihan poikkeuksellista. Näin ei vain tehdä. Tulee vaan mieleen että ei sellainen ihminen joka oikeasti kykenee rakastamaan ja rakkauteen tee näin. Oikea rakkaus sulkee pois jopa oman egon ja omat haaveet ja tavoitteet ja toivoo toiselle parempaa vaikka suhde päättyisi
En olisi tarvinnut tietoa siitä, että teko oli erittäin raaka. Se surettaa valtavasti :(
Tuntuu että homot harvoin kykenevät kestäviin parisuhteisiin ja runsaasti irtosuhteita ja sukupuolitauteja.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että homot harvoin kykenevät kestäviin parisuhteisiin ja runsaasti irtosuhteita ja sukupuolitauteja.
Olet väärässä.
Minua koskettaa kun itse jouduin kasvamaan perheväkivallan keskellä.
Jannelle kävi se kaikkein pahin, puoliso lopulta murhasi. Hän oli niin nuorikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
En olekaan homo. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Rolf ajatellut muita kuin itseään ja siksi groomasi nuoren pojan. Ihan sama kuin nää vanhat äijät, jotka kuolaa pikkulikkojen perään. Itsekkäitä ovat.
Rehellisesti sanoen groomaukselta tuo vaikutti. Sopi hyvin siihen että hän todennäköisesti on narsisti.... Löysi nuoren ja elämänkokemuksen puutteen vuoksi helpommin pyöritettävän ihmisen. Narsistisiin perhesurmiin liittyy usein omistuksenhalu ja kontrollointi. Toinen on kuin toisen omaisuutta.
En siis väitä että Janne ei olisi voinut olla esim ikäisekseen vanhemman oloinen, fiksu ja harkitseva tai välttämättä dynamiikka olisi ollut tällainen. Mutta tilastojen valossa perhesurmaajat on monet narsisteja ja heillä on tietyt käsitykset mistä he tappavat toisen.
Janne oli toisaalta täysikäinen ja silloin ihminen katsotaan oikeuksiltaan aikuiseksi mutta harva iäkäs ja kokenut kypsä henkilö alkaa minkään 18 vuotiaan kanssa. Koska elämäntilanteet eroaa, elämäntyylit eroaa, ikäerolla on merkitystä ja 18 vuotiailla ei vielä ole monilla elämänkokemusta. He ovat naiivimpia.
Ja kyllähän se on helppo arvata että jos toinen on jo pappaiässä ja toinen vielä nuori niin toinen voikin haluta muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä yrität sanoa tässä yhteydessä?