Naiset, kun mies on ollut yksin ulkona, niin miten tarkistatte ettei se ole pannut vieraita naisia?
Itse haistelen huolellisesti peniksen vieraan pillun hajun varalta.
Kommentit (17)
Miksi se pitäisi tarkistaa? Ei se kalu käytössä kulu.
Onko noin epäluuloisessa suhteessa ideaa?
M50
SSen kerran kun kävi, ei tarvinnnut nuuskia; ihan selvää oli muutenkin. Jos lähtee "poikien kanssa kaljalle" illalla kello 19, ja tulee seuraavana päivänä kello 12 takaisin, ei ole käynyt kundien kanssa kahvilla.
Maksoin kyllä samalla mitalla.
Ei tarvi tarkistaa. Antaa miehen naida. Tärkein on se että mies on tyytyväinen ja se on vaan seksiä
Pannaan ennen kun se lähtee ja kotia tullessa saa kakkosta niin ei se matkalla eksy.
En mitenkään miks pitäisi. Jos panee jotain niin siinähän panee kunhan suojautuu.
Ei sillä vyötärön ympätysmitalla ketään panna. Tikan heitto kiinnostaa enemmän.
"Ei tarvi tarkistaa. Antaa miehen naida. Tärkein on se että mies on tyytyväinen ja se on vaan seksiä"
Samahan koskee myös naisia, siitä vaan harrastelemaan, eihän siitä kulu.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tarvi tarkistaa. Antaa miehen naida. Tärkein on se että mies on tyytyväinen ja se on vaan seksiä"
Samahan koskee myös naisia, siitä vaan harrastelemaan, eihän siitä kulu.
Kunhan ei tauteja hanki!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi tarkistaa. Antaa miehen naida. Tärkein on se että mies on tyytyväinen ja se on vaan seksiä
Ehkä sulle käy, että miehesi polkee kaikkea mitä liikkuu, mutta mulla se on niin, että jos käy panemassa muita, niin ei tarvitse tulla takaisin.
Varmistan että kortsu roikkuu puolittain ulkona sen anuksesta ja että siinä on mällit sisällä.
Eipähän ole koskenut muihin naisiin.
Voi sinua. Olet unohtanut haistella naamaa ja hengitystä.
No onko se sulle Pertti noin kova pala, jos Matti onkin pannut naista? Pitää oikein haistella 🤣🤣åå
Ei järvi soutamisesta kulu!
Ja miestä kun muistuttaa siitä että teet mitä vaan niin kotona pitää heti pystyä!
Näin on pelannut tuttavaperhe onnistuneesti vuosia!🤣
Kahvinporoista voi lukea ihan mitä vain itse haluaa.
Se on just näin. Vaikka molon pesee kuinka hyvin niin munan juuressa oleviin rauhasiin ja karvoihin jää AINA nylkytetyn pimeron henut! Joten haistaa ihan siitä peniksen varren juuresta ihan hiljaa ja rauhassa. Jos haisoo joku muu kuin pallihiki nii se on gaught on camera!!! Jackpot!! Hole in one! Eli kyy on käynyt vieraassa kanin kolossa.