Marjorie on kuollut
Kuoli 58 vuotiaana
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taitava jos uskalsi tehdä itsarin.
Miksi tälläisiä pitää kirjoittaa?!!! Ei mitään kunnioitusta kuolleen muistolle!
Mihin poisnukkuneen ihmisen arvo ja kuolleen kunnioitus katoaa, jos / kun lähtee oman käden kautta? Hyvänen aika sentään miten ahdasmielinen ja tuomitseva olet.
Youtuben videon kommentissa joku hänen entinen luokkakaveri kirjoitti ettei olisi toivonut Marjorille niin kamalaa kohtaloa. Kirjoitus oli 11kk sitten.
Eli kuolinsyy liittynee tuohon jotenkin. Ainakin oli todella paljon lihonut ja alkoholi maistui.,
Eikös tämä Marjorien ollut uutisten lukijana joskus +10v tjsp sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa vaikka Suomen euroviisuehdokas Täyttä elämää 1999, niin saatte käsityksen äänestä. Kumma kun monet piipittäjät pystyvät luomaan paremman uran kuten Kaija Koo, Erika Vikman, Meiju Suvas. Minulla on se kuva, että oli henkilökohtaisia ongelmia Marjoriella.
No se voi monestakin asiasta johtua, ettei urasta tule pitkää. Marjorie ei itse ilmeisesti tehnyt lauluja, ja pelkkä laulaja on aina riippuvainen taustavoimista. Ehkä ei löydy sitä oikeaa tyyliä, joka löisi kansaan kunnolla läpi jne.
Eihän iskelmälaulajat yleensäkään itse biisejään kirjoita. Dannykin on melko pitkän uran tehnyt säveltämättä ja sanoittamatta yhtäkään biisiä. Marjoriella varmasti olisi musiikillisen koulutuksen omaavana varmasti biisejä tehdäkin ja muutaman hän sävelsikin, mutta pääasiassa toki muiden tekemiä biisejä lauloi.
Täytyy muistaa sekin, että ylipäätään naispuoliset laulaja lauluntekijät oli vielä 90-luvulla äärimmäisen harvinaisia. Päänhän kunnolla avasi vasta Jonna Tervomaa ja Maija Vilkkumaa 90-luvun lopulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla on 58 omenaa.
Hän täytti 58 vuotta.
Hän oli 58-vuotias.
Hän kuoli 58-vuotiaana.
Tämän täytyy olla maailman vaikein kielioppiasia.
RIP upea Marjorie.
Mikä tuo 58-juttu oli?
Taitaa olla muita vaikeita asioita.😂
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanotot läheisille. Marjoriella oli upea ääni. Tykkäsin!
Muistan, kun Esa Nieminen kehui Marjorien ääntä ja osaamista eli laajan äänialan käyttöä maasta taivaisiin. Marjoriella olisi ollut mahiksia paljon eteenpäin, sitten tapahtui jotain ja hän jättäytyi pois estradeilta. Kuunnelkaa vaikka Warum ja Täyttä elämää niin kuulette kuinka korkealle hänen äänensä yltää. Ihan huikeaa.
Nämä olivat itselleni tärkeitä kappaleita. Yksityiselämässä tapahtui asioita jotka estivät hänen uransa etenemisen. Olen kanssasi samaa mieltä hänen huikeasta äänenkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kohtuu nokkelaa, mutta Marjo Rein on edelleen uutistenlukijana.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa Marjorie letit.
Minä muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taitava jos uskalsi tehdä itsarin.
Miksi tälläisiä pitää kirjoittaa?!!! Ei mitään kunnioitusta kuolleen muistolle!
Mihin poisnukkuneen ihmisen arvo ja kuolleen kunnioitus katoaa, jos / kun lähtee oman käden kautta? Hyvänen aika sentään miten ahdasmielinen ja tuomitseva olet.
Ei todellakaan kuolleen kunnioitus sen takia katoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NevöHööd vaikka saman ikäinen.
Se on nevahööd, eikä nevöHööd. Sinun pitää oppia lausumaan ja kirjoittamaan sanoja oikein. 😀
Neva?🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun Esa Nieminen kehui Marjorien ääntä ja osaamista eli laajan äänialan käyttöä maasta taivaisiin. Marjoriella olisi ollut mahiksia paljon eteenpäin, sitten tapahtui jotain ja hän jättäytyi pois estradeilta. Kuunnelkaa vaikka Warum ja Täyttä elämää niin kuulette kuinka korkealle hänen äänensä yltää. Ihan huikeaa.
Todellakin paini eri sarjassa äänenkäytön suhteen kuin monet muut " iskelmälaulajat". Mitään Marjorien kaltaista ei löydy Katri Helenasta, Paulasta jne. Esa Nieminen oli oikeassa ja ammattimuusikkona kuuli ja näki lahjakkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa vaikka Suomen euroviisuehdokas Täyttä elämää 1999, niin saatte käsityksen äänestä. Kumma kun monet piipittäjät pystyvät luomaan paremman uran kuten Kaija Koo, Erika Vikman, Meiju Suvas. Minulla on se kuva, että oli henkilökohtaisia ongelmia Marjoriella.
No se voi monestakin asiasta johtua, ettei urasta tule pitkää. Marjorie ei itse ilmeisesti tehnyt lauluja, ja pelkkä laulaja on aina riippuvainen taustavoimista. Ehkä ei löydy sitä oikeaa tyyliä, joka löisi kansaan kunnolla läpi jne.
Eihän iskelmälaulajat yleensäkään itse biisejään kirjoita. Dannykin on melko pitkän uran tehnyt säveltämättä ja sanoittamatta yhtäkään biisiä. Marjoriella varmasti olisi musiikillisen koulutuksen omaavana varmasti biisejä tehdäkin ja muutaman hän sävelsikin, mutta pääasiassa toki muiden tekem
Yritin vihjata kommentissani siihen suuntaan, että Marjorielta ehkä puuttuivat sellaiset taustavoimat, jotka olisivat tienneet, mitä hänen kanssaan kannattaa tehdä. Esimerkiksi Dannyn opasti uran alkuun viisas ja osaava Jaakko Salo, joka vaikutti monen muunkin uraan. Eli siis sitä tarkoitin, että hyvä lauluääni ei välttämättä riitä, jos ei satu saamaan oikeita tekijöitä taustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin paini eri sarjassa äänenkäytön suhteen kuin monet muut " iskelmälaulajat". Mitään Marjorien kaltaista ei löydy Katri Helenasta, Paulasta jne. Esa Nieminen oli oikeassa ja ammattimuusikkona kuuli ja näki lahjakkuuden.
Niin, hänhän oli vähän "liian hyvä" iskelmälaulajaksi. Näillä koulutetuilla kevyttä musaa laulavilla tuppaa monesti olemaan se ongelma, että ovat liian hyviä iskelmälaulajiksi, mutta eivät aivan riittävän hyviä klassisella puolella kansainvälisille areenoille. Marjorie toki oli ihan hyvä iskelmälaulajankin, mutta ei välttämättä kovinkaan persoonallinen, eli lauloi kyllä puhtaasti ja virheettömästi, mutta ehkä se jokin persoonallinen soundi puuttui, mikä taas esim Paula Koivuniemeltä löytyy. Iskelmälaulajanhan ei tarvi välttämättä olla kummoinenkaan laulaja, eihän Irwinikään kaksinen laulajana ollut. Marjorien klassisen puolen arviontiin taas ei omat kykyni riitä, kuin korkeintaan toteamaan, että näin maallikon korvaan se kuulostaa todella upealta, ellei jopa täydelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
mikä kuolinsyy ?
Liukastu banaanin kuoreen
Vierailija kirjoitti:
mikä kuolinsyy ?
Mitä se sulle kuuluu?
Palstalla 90-ja 2000-luvulla syntyneet, muistaako kukaan Maija Poppasesta? Maija Poppanen oli unelmien lastenhoitaja, joka tuntui pystyvän mihin vain. Hän auttoi vieraantuneet vanhemmat takaisin lastensa luo, järjesti teekutsuja katossa ja ties mitä juttuja löytyi taikalaukustaan. Minä vuonna 2004 syntynyt ja 2007 syntynyt siskoni katsoimme leffan puhki. Siskoa kiinnosti enemmän taikalaukku, minä ihailin miten rakkaudella ja hellyydellä hän piti huolta Annasta ja Mikosta ja edelleen tuon elokuvan katsominen ja hänen lempeän ja upean äänen kuuleminen vie muistot takaisin turvalliseen lapsuuteen. Hän on myös tehnyt upean coverin yhdestä koko maailman upeimmista kappaleista:The winner takes it https://youtu.be/c7We4jWQliY?si=2dC3vz5Oursb33G0.
Vierailija kirjoitti:
mikä kuolinsyy ?
Luki vauvapalstaa ja aivot poksahti
Kikanko? Tarkoitat kai Nisa Sorayan?