Lidli on kyllä halpa kauppa, ostin kaksi pussillista ruokaa ja maksoi vain 50€
Prismassa olisi varmasti mennyt vähintään 80€, ja sekin on halpa K kauppoihin verrattuna.
Kommentit (58)
No eipä tolla tiedolla tee yhtään mitään, kun ei tiedä mitä sulla niissä kasseissa oli.
Kiva sulle! Itse käyn yleensä Prismassa tai Citymarketissa (tai K-Marketissa), riippuen siitä mitä tarvitsen. Molemmat on lähellä kotia/työmatkalla.
Käyn kyllä joskus Lidlissäkin. Pakastevihannekset ja säilykkeet on edullisia ja tykkään niistä sourcream & cheese sipseistä. Yllätyin, kun siellä oli hälyttimiä suklaissa, juustoissa ja pähkinöissä! Käykö siellä paljon varastelevia ihmisiä?
Sitten voi vertailla Puerto de la Cruzen ent pyramidos nyk martianez Mercadonaan. Kananmunat aika samanhintaiset, juustot -40% ja alkoholi seitsemäsosahinnalla. Jauhelihatkin, laadukkaampaa brassilihaa, puolella hinnalla.
Siellä asuu noin muutenkin noin 50e/kk hinnalla jos omistaa ku taloyhtiöt ei vedä hulluna välistä.
Siinä sitten spaghettia parvekkeella lokakuussa, pullo sangriaa (1e40c/1,5L) ja runsaasti queso de vieho cabraa.. suomikerhoonkin voi mennä ylämäkeä jos sattuisi olemaan jotain leffoja tmv. Erinomaisia viinejäkin saa neljäsosahinnalla.
Samalla rahalla minä ostan supermarketista kaksi kassillista ruokaa. Tai vihanneksia tulee kyllä vielä kolmanteenkin ostoskassiin kun porkkanat ja kaalit vie niin paljon tilaa. Vähän vajaa pari viikkoa riittää ja lihaa riittää kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten voi vertailla Puerto de la Cruzen ent pyramidos nyk martianez Mercadonaan. Kananmunat aika samanhintaiset, juustot -40% ja alkoholi seitsemäsosahinnalla. Jauhelihatkin, laadukkaampaa brassilihaa, puolella hinnalla.
Siellä asuu noin muutenkin noin 50e/kk hinnalla jos omistaa ku taloyhtiöt ei vedä hulluna välistä.
Siinä sitten spaghettia parvekkeella lokakuussa, pullo sangriaa (1e40c/1,5L) ja runsaasti queso de vieho cabraa.. suomikerhoonkin voi mennä ylämäkeä jos sattuisi olemaan jotain leffoja tmv. Erinomaisia viinejäkin saa neljäsosahinnalla.
Viiniä ja sangriaa. Nestekuurillako siellä pitää elää että 50€/kk riittää?
Jos Lidl ei olisi tullut Suomeen, olisi hallituksen pitänyt keksiä Lidl.
Lidlin ansiosta on ruuan hinta säilynyt kohtuullisella tasolla jo 20 vuotta.
Miettikää että jos K-kauppias olisi saanut määritellä hinnat Suomessa.
Täällä olisi monet palkkaneuvottelut pitänyt pitää uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiniä ja sangriaa. Nestekuurillako siellä pitää elää että 50€/kk riittää?
Asuminen. Ruuat erillinen juttu.
Oliko sulla etukuponki 3€ alennus kun ostaa vähintään 35€
Minulle käy myös Lidlissä usein, että ostan pari kassillista (hedelmiä, vihanneksia, lihaa, pähkinöitä, levitettä juustoa, kalkkunaa, kahvia, suklaata ym.) ja loppusumma pyörii 40-55 €. Ja aina totean myös, että 70-80€ olisi mennyt muissa kaupoissa. Se ilahduttaa, vaikka kauppavertailuissa puhuttaisiin mitä vaan. Uskon omiin kokemuksiin, en mainoksiin.
Hinnat sitten noussut, mulla tuo summa riitti vuodeksi hyvinkin Lidlissä. Nyt taitaa 3kk olla kun viimeksi kävin.
Ilman äppiä ja tarjoushintojakin, niin on se vaan halvin vaikka duopoli väittää mitä.
Kiitos LIDL.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy myös Lidlissä usein, että ostan pari kassillista (hedelmiä, vihanneksia, lihaa, pähkinöitä, levitettä juustoa, kalkkunaa, kahvia, suklaata ym.) ja loppusumma pyörii 40-55 €. Ja aina totean myös, että 70-80€ olisi mennyt muissa kaupoissa. Se ilahduttaa, vaikka kauppavertailuissa puhuttaisiin mitä vaan. Uskon omiin kokemuksiin, en mainoksiin.
Siltä se tuntui ainakin. Olen ollut tyytymätön Prismaan ja kuitenkin sinne kannan 600-700€/kk. Joka kerta ärtynyt. Ei ikinä kassalla iloisesti yllättynyt.
Lidl vaikutti nyt lupaavalta
Chef Select Aasial. raas 2,29 B
Bonuskuponki 0,11
Grillimaisteri Urho makk 2,49 B
Bonuskuponki 0,12
Reilu Possun fileesuikal 2,69 B
Bonuskuponki 0,13
Milbona lakt.maustam.AB- 1,55 B
Bonuskuponki 0,07
Peruna Annabelle 1kg 1,09 B
Bonuskuponki 0,05
Red Bull Energiajuoma 4- 5,39 B
Bonuskuponki 0,25
Pantti 4x0,25l tölk. 0,60 A
Luomu luumukirsikkatom. 1,79 B
Bonuskuponki 0,08
Gelatelli Space Runners 2,99 B
Bonuskuponki 0,14
Solevita Omenamehu 20% 1,25 B
Bonuskuponki 0,06
Freeway cola 0,33l 0,78 B
2 x 0,39 EUR
Bonuskuponki 0,04
Lidl-pantti 0,10e PET 0,20 A
2 x 0,10 EUR
Myllykivi glut. vuokalei 4,89 B
Bonuskuponki 0,23
Freshona viip. kurkku ma 1,89 B
Bonuskuponki 0,09
Snellman Sika-nauta jauh 3,49 B
Bonuskuponki 0,16
Siti Appelsiinilimonadi 0,39 B
Bonuskuponki 0,02
Lidl-pantti 0,10e PET 0,10 A
Nektariini 1kg 2,79 B
Bonuskuponki 0,13
Alesto pähkinäsekoitus 3,79 B
Bonuskuponki 0,18
Viinirypäle Cotton Candy 1,79 B
Bonuskuponki 0,08
Kurkku Suomi 1,04 B
0,316 kg x 3,29 EUR/kg
Bonuskuponki 0,06
-----------
YHTEENSÄ 41,28
Sovelluksen kuitteja voi kopioida näin. Laittakaa muutkin ostoskuitteja. Mielenkiintoinen juttu olisi. Itse olin tuo yllä kuitin postannut, Lidlissä tunnustelukäynnillä. Tarkoitus ei ollut säästää mahdollisimman paljon. Siihen olisi ollut monta mahdollisuutta
sääli vaan että lidlin blinit ovat ökykalliita vrt muu maailma. 3,99 suomessa. Kirjoita hakukoneeseen lidl blinis ja näe että saa 1/8 hinnalla. Valitettavasti en oo vielä löytäny teneriffalla... mut ehkä altezalla?
Miksi keskittää yhteen kauppaan.
Isoimmat säästöt saa hakemalla kolmesta kaupasta halvimmat ja parhaimmat tuotteet.
Nyt kun lidl on nostanut muutaman käyttämäni tuotteen hintaa. Etsin ja kokeilen vastaavia toisista kaupoista. Säästin tällä tässä kuussa jo 5 euroa.
Ja kun taas toinen kauppa nosti makaronin hintaa. Hain toisesta kaupasta 10 pussia varastoon. Jos sen hinta nousee toisessakin kaupassa.
Ja kaikista kaupoista haen toki heti aamulla parhaat alelaput. Ne joita ilta alessa ei ikinä näe.
Jos ne kaupat on mitenkään lähekkäin esim itis tmv. Suomess tosin duopoli joka ei kilpaile hinnoilla.
Muuten ei riittäisi omaan taskuun (k) tai tappiobisneksiin balttiaan (s)
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskittää yhteen kauppaan.
Isoimmat säästöt saa hakemalla kolmesta kaupasta halvimmat ja parhaimmat tuotteet.
Nyt kun lidl on nostanut muutaman käyttämäni tuotteen hintaa. Etsin ja kokeilen vastaavia toisista kaupoista. Säästin tällä tässä kuussa jo 5 euroa.
Ja kun taas toinen kauppa nosti makaronin hintaa. Hain toisesta kaupasta 10 pussia varastoon. Jos sen hinta nousee toisessakin kaupassa.
Ja kaikista kaupoista haen toki heti aamulla parhaat alelaput. Ne joita ilta alessa ei ikinä näe.
Ei ole aikaa tuollaiseen minulla, käyn Lidlissä koska keskimäärin siellä on halvempaa, minua ei 5 euroa kuussa voisi vähempää kiinnostaa. Käyn kuitenkin töissä, on tärkeämpääkin tekemistä.
Mulla maksaa Lidlissä aina lähemmäs 100€ kaksi täyttä kassia.