Marjorie on kuollut
Kuoli 58 vuotiaana
Kommentit (305)
Kunnioitusta vois olla edes vähän, jos kerran jotain jostain edesmenneestä henkilöstä halutaan kirjoittaa.
(... vaikka sitten vain täälläkin).
Vierailija kirjoitti:
taitava jos uskalsi tehdä itsarin.
Miksi tälläisiä pitää kirjoittaa?!!! Ei mitään kunnioitusta kuolleen muistolle!
Vierailija kirjoitti:
Kuolinsyytä ei kerrota myöskään, jos päättää itse päivänsä.
No voi hyvää päivää, on kai niitä nyt muitakin syitä olla kuolisyytä kertomatta.
Media on siis poiminut tämän tiedon Marjorien tyttären äitinsä facebook sivulle laittamasta ilmoituksesta ja tuskin nyt tytär mitään kuolinsyitä ala laittelemaan tänään tapahtuneesta äitinsä kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa vaikka Suomen euroviisuehdokas Täyttä elämää 1999, niin saatte käsityksen äänestä. Kumma kun monet piipittäjät pystyvät luomaan paremman uran kuten Kaija Koo, Erika Vikman, Meiju Suvas. Minulla on se kuva, että oli henkilökohtaisia ongelmia Marjoriella.
Hieno biisihän se on, mutta ei kai se eroviisukarsintoihin osallistunut?
Ainakin wikipedian mukaan Marjorie osallistui euroviisukarsintoihin neljä kertaa ja viimeisen kerran vuonna 1993.
Tuo kappalehan on tuttu costa rica mainoksesta, johon Jokke Seppälä sen alunperin sävelsikin.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa vaikka Suomen euroviisuehdokas Täyttä elämää 1999, niin saatte käsityksen äänestä. Kumma kun monet piipittäjät pystyvät luomaan paremman uran kuten Kaija Koo, Erika Vikman, Meiju Suvas. Minulla on se kuva, että oli henkilökohtaisia ongelmia Marjoriella.
No se voi monestakin asiasta johtua, ettei urasta tule pitkää. Marjorie ei itse ilmeisesti tehnyt lauluja, ja pelkkä laulaja on aina riippuvainen taustavoimista. Ehkä ei löydy sitä oikeaa tyyliä, joka löisi kansaan kunnolla läpi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitusta vois olla edes vähän, jos kerran jotain jostain edesmenneestä henkilöstä halutaan kirjoittaa.
En kunnioita kuolleita ollenkaan.
Tiedätkö mitä tuo kertoo sinusta?
Idiooteille tiedoksi, että jos kyse olisi itsarista, tytär tuskin tietäisi kuolinaikaa minuutilleen. Se oli hänen mukaansa 13.10.
Sillä oli joku biisi, jossa lauloi upeasti aalloista ja siinä kohdassa tuli kylmät väreet. En tiedä biisin nimeä, koska kuuntelin aivan toisenlaista musiikkia. Muistaakseni oli myös jossain mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se oli?
En tiedä ketä mutta tiedän kyllä kuka.
Vierailija kirjoitti:
Idiooteille tiedoksi, että jos kyse olisi itsarista, tytär tuskin tietäisi kuolinaikaa minuutilleen. Se oli hänen mukaansa 13.10.
Haloo, toi on päivämäärä. Tänään tapahtunu. Ei klo-aika!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo tarkoita kuitenkin päivämäärää.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat täällä ovat ilmaisseet ihailunsa, ja harmituksen lahjakkaan ihmisen aikaisen kuoleman johdosta. Ainahan joukkoon pari ääliötä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset ainakaan lainailko tämän koronarokotus salaliittolaisen vatipäisiä tekstejä, vaan laittakaa välittömästi poistoilmoitus. Minä niitä tässä yritän parhaani mukaan poistella, mutta eipä siitä paljon hyötyä ole, jos te lainauksissanne nostatte nämä sekopäätekstit uudelleen esille.
Eli välittömästi poistoilmoitus, eikä minkäänlaisia lainailuja, niin saadaan tämä ketju sistittyä ainakin noilta osin.
Mikä perkeleen poliisi sinä kuvittelet olevasi? PTHYI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään vanha ollut kuollessaan, viisi vuotta minua vanhempi, mutta muuten täysin tuntematon
Oletko syntynyt vuonna 1971? Olet jo aika vanha kurppa.
Älä hätäile kyllä sinäkin, vielä piankin, siihen joukkoon pääset 'kurppailemaan'.
Olen saman ikäinen kuin Marjorie ja muistan kyllä hänen äänensä ja kauniin ulkonäkönsä. Itselle ne kappaleet, joilla hän yritti pinnalle päästä olivat yhdentekevää höttöä. Parhaiten ehkä juuri tuollaisissa klassisissa vedoissa tuollainen koulutettu ääni pääsee parhaiten esille. Upea ääni, olisi kannattanut tehdä paremmat kappalevalinnat ja tyylivalinnat. Surullista, että ei päässyt koskaan pinnalle, vaikka potentiaalia olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla on 58 omenaa.
Hän täytti 58 vuotta.
Hän oli 58-vuotias.
Hän kuoli 58-vuotiaana.
Tämän täytyy olla maailman vaikein kielioppiasia.
RIP upea Marjorie.
Mikä se sinunkin persettäsi hiertää?!
Mukavampi lukea virheetöntä tekstiä. Persettä ei hierrä just nyt mikään, kiitos kysymästä.
Tuntuu hiertävän niin että kumpainen jalka on ollut tänään väärä kun heräsit. Vai tuliko talven sepelikuorma tänä sunnuntaina haaroväliin?
Vierailija kirjoitti:
Osanotot läheisille. Marjoriella oli upea ääni. Tykkäsin!
Muistan, kun Esa Nieminen kehui Marjorien ääntä ja osaamista eli laajan äänialan käyttöä maasta taivaisiin. Marjoriella olisi ollut mahiksia paljon eteenpäin, sitten tapahtui jotain ja hän jättäytyi pois estradeilta. Kuunnelkaa vaikka Warum ja Täyttä elämää niin kuulette kuinka korkealle hänen äänensä yltää. Ihan huikeaa.
Kiitos tuolle joka eka sivulle laittoit tuon Warum videon. Kylmärt väreet juoksi pitkin käsivarsia, kun sitä kuunteli. Oli kyllä hieno tulkinta. Muistinkin, että marjorei oli kaunis nainen, mutta en hänen laulujaa muistanut. Hieno laulaja on ollut.