Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marjorie on kuollut

Vierailija
13.10.2024 |

Kommentit (305)

Vierailija
221/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän Haloo Helsingin Ellin äiti? Jostakin on jäänyt sellainen tieto mieleen.

Vierailija
222/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, minähän olen jopa nähnyt Marjorien livenä, kuuluisassa Aspect of Love -musikaalissa. Siinä esiintyi myös Jari Sillanpää, tosin ei silloin kun minä sen näin, koska näytelmässä oli kaksoismiehitys miespääroolin osalta. Vai olikohan niin, että se kaksoismiehitys koski myös naispääosaa? Siinä tapauksessa en olisi nähnytkään Marjorieta livenä vaan jonkun muun. Höh, nyt jäi vaivaamaan, kun en ole varma. Olisiko täällä joku paremmin muistava, joka voisi tarkentaa miten se oli?

Pirjo Aittomäki jakoi naisroolin ja Sillanpäätä tuurasi Ari-Matti Hedman. Olin itse silloin lavastushommissa siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matilla on 58 omenaa.

Hän täytti 58 vuotta.

Hän oli 58-vuotias.

Hän kuoli 58-vuotiaana. 

Tämän täytyy olla maailman vaikein kielioppiasia. 

RIP upea Marjorie. 

Siis RIP, upea Marjorie! 

Vierailija
224/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Suomen kauneimmista naisista, oli nuorena suorastaan häkellyttävän tyrmäävä. Ja hänen äänensä oli upea. Oli 90-luvulla monessa ohjelmassa aina mukana - mutta sitten hävisi kokonaan. 

😥

Vierailija
225/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää kielenkäyttöä sinulla ja mikä laskutaito!

Vierailija
226/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?

On omituinen kysymys, ketä?

mitä tarkoitat tuolla? 

Vierailija
227/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunut joskus Tuusulass?

Vierailija
228/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaisiko/ tietäisikö kukaan tämän päivän nuori laulaja Kikkaa, jos Erika Vikman ei olisi alkanut keikoillaan esittää hänen biisejään tai jos Kikka-elokuvaa ei olisi tehty?

mä kyllä tietäisin, äitini kuunteli meillä kotona Kikkaa. Oon -93 syntynyt :D Rauha Marjorien muistolle, tutun kuuloinen ääni. Varmaan lapsena jossain kuullut. 

Vierailija
229/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen kuin Marjorie ja muistan kyllä hänen äänensä ja kauniin ulkonäkönsä. Itselle ne kappaleet,  joilla hän yritti pinnalle päästä olivat yhdentekevää höttöä. Parhaiten ehkä juuri tuollaisissa klassisissa vedoissa tuollainen koulutettu ääni pääsee parhaiten esille. Upea ääni, olisi kannattanut tehdä paremmat kappalevalinnat ja tyylivalinnat. Surullista, että ei päässyt koskaan pinnalle, vaikka potentiaalia olisi ollut.

Mistä täällä kukaan tietää halusiko pinnalle, halusiko suosiota ja julkisuutta? Ei sillä ole lahjakkuuden kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
230/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset....?

Monikossa ...

Vierailija
231/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttitalo vaan, se sortuu aikanaan, kun joku puhaltaa.

Vierailija
232/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoiella oli muuten sellainen ääni, että sai äänellään lasin hajoamaan. Erittäin puhdas ja monipuolinen ääni. 

Vierailija
233/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hirveän pahalta hänen poismeno. Moni turha julkkis saa aiheettomasti huomiota ja tämä lahjakas ihminen poistui ennen aikojaan. 

Vierailija
234/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietin, minne tämä kaunis, lahjakas ja upean äänen omaava Marjorie katosi. Mitä tapahtui, ettei enää keikkaillut tai päässyt esiintymään estradille. 

Joskus vuosikymmeniä sitten muistan, että Marjorie ja Pepe Willberg jossain ajankohtaisohjelmassa avasivat tuntojaan, kun taitoa ja karismaa löytyy, mutta keikkoja ei ole tarjolla. Tämä oli jonkun laman aikaan.

Pepen ura jatkui, mutta Marjorie vetäytyi julkisuudesta. Surullista. Marjorie oli yksi Suomen parhaista laulajista. 

Vierailija
235/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen kuin Marjorie ja muistan kyllä hänen äänensä ja kauniin ulkonäkönsä. Itselle ne kappaleet,  joilla hän yritti pinnalle päästä olivat yhdentekevää höttöä. Parhaiten ehkä juuri tuollaisissa klassisissa vedoissa tuollainen koulutettu ääni pääsee parhaiten esille. Upea ääni, olisi kannattanut tehdä paremmat kappalevalinnat ja tyylivalinnat. Surullista, että ei päässyt koskaan pinnalle, vaikka potentiaalia olisi ollut.

Mistä täällä kukaan tietää halusiko pinnalle, halusiko suosiota ja julkisuutta? Ei sillä ole lahjakkuuden kanssa mitään tekemistä. 

Sitä enemmän säälittää jos on joutunut vastentahtoisesti euroviisukarsintoihin hoilaamaan keskinkertaisia viisuja vain sen vuoksi että on hyvän näköinen ja osaa laulaa hyvin. Varsinaista riistoa ja hyväksikäyttöä joutunut kokemaan pimeällä 90-luvulla. Keikkaillutkin hullun lailla laivoilla sun muualla vain siitä syystä että on mukavampi laulaa juopoille ruotsinlaivoilla kun vetää hittiä päälavoilla.

Vierailija
236/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warum eikö se nyt ole SAKSAN KIELTÄ. Meillä YLE näyttää uusintoina 10 erilaista TV sarjaa missä jokaisessa lyödään päähän, Saksasta. Ei kiitos. 

Vierailija
237/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Will Berg  suomeksi vilberi.  Sitä KIMITYSTÄ miehellä kimeä ääni käy hermoon. Sama kuin huulipuna miehellä. 

Vierailija
238/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on Saksasta ja puhuu saksaa. Voi senkin kertoa. 

Vierailija
239/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hänen klassisempaa lauluaan, lauloi kyllä upeasti kaikkea.

Vau! Kaunis esitys.

Vierailija
240/305 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tainnut muistaa kiittä Beyoncea menestyksestään. Siinä kuolinsyy?