Marjorie on kuollut
Kommentit (305)
Ilta-Sanomissa juttua, että tykkäsi todellisista jänmäpojista. Mikä tuotakin ihmistä lopulta riivasi?
Millaiset olivat kotiolot Marjorien lapsuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla 90-ja 2000-luvulla syntyneet, muistaako kukaan Maija Poppasesta? Maija Poppanen oli unelmien lastenhoitaja, joka tuntui pystyvän mihin vain. Hän auttoi vieraantuneet vanhemmat takaisin lastensa luo, järjesti teekutsuja katossa ja ties mitä juttuja löytyi taikalaukustaan. Minä vuonna 2004 syntynyt ja 2007 syntynyt siskoni katsoimme leffan puhki. Siskoa kiinnosti enemmän taikalaukku, minä ihailin miten rakkaudella ja hellyydellä hän piti huolta Annasta ja Mikosta ja edelleen tuon elokuvan katsominen ja hänen lempeän ja upean äänen kuuleminen vie muistot takaisin turvalliseen lapsuuteen. Hän on myös tehnyt upean coverin yhdestä koko maailman upeimmista kappaleista:The winner takes it https://youtu.be/c7We4jWQliY?si=2dC3vz5Oursb33G0.
Maija Poppasesta tuli elokuva 1964. Eli taitaa pikkuisen vanhemmatkin muistaa Maija poppasen
Olet oikeassa juurikin näin. Ja isä taitaa todellisuudessa olla eräs Pepe...
No mun muistikuvissa joku c luokan artisti joka oli telkkarissa enimmäkseen jokun varjoissa taustakuorossa
Vierailija kirjoitti:
Voi Ei nyyh
Oltiin kerran Hotlassa ja panin takaapäin niin että roskat lensi
Oli jotenkin ummehtunut vako?
Oli vaaranmerkit näköjään paikoillaan hö. No minulla kutittaa kullia aina
Warokaa nuoret kohdunkaulan syöpää ja käykää papassa
Moi Wille!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hirveän pahalta hänen poismeno. Moni turha julkkis saa aiheettomasti huomiota ja tämä lahjakas ihminen poistui ennen aikojaan.
Itsekin olen kuunnellut koko eilisen päivän Marjorien kasettia ja korvannut itkuisena koska pois nukkuminen.
Oli kieltämättä yksi parhaimmista suomalaisista naislaulajista. Mutta elämässä teki äärimmäisen huonoja ivalintoja.Laila Kinnusen tietä meni tämäkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hänen klassisempaa lauluaan, lauloi kyllä upeasti kaikkea.
Tämä oli kyllä huikea esitys. Ilmeisesti lauloi saksaksi, vaikka en saanut sanoista muuta selvää kuin tuon Warum. En ollut koskaan kuullut tästä henkilöstä aikaisemmin.
Mitä noita nyt täällä ylistää kuoleman jälkeen? Olisitte hehkuttaneet aikaisemmin.
On kyllä muistettu kaiken aikaa. Marjorie väistyi sivuun, mutta emme unohtaneet. Me, jotka ihastuimme Marjorien taitoon laulaa jo kauan sitten. YouTube on ollut käytössä kauan ja Marjorien laulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa trollien rokotejankutus
Jos syytä ei kerrota niin voidaan olettaa että oli äkkikuolema by Pfizer/Moderna, veritulppa.
Törkeää työntää rokotteita syyksi. Löytyy lukuisia muita syitä miksi työikäisiä menehtyy.t lääkäri
Luulin häntä paljon vanhemmaksi, kasikymppiseksi! Onko joku toinenkin laulaja Marjorie? Muistan tämän artistinimen 80-90-luvuilta ja muistikuvissani hän oli jo silloin "vanha".
RIP.
Olen syntynyt -74 ja toki tiedän Marjorien nimenä, on laulaja, mutta yhtään biisiä en olisi kyllä osannut nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa trollien rokotejankutus
Jos syytä ei kerrota niin voidaan olettaa että oli äkkikuolema by Pfizer/Moderna, veritulppa.
Tämä pitää paikkansa 100%, varsinkin jos otsikossa lukee "äkillisesti" tai "sairaskohtaukseen"
kuinkahan monta sokeaa lammasta tässäkin ketjussa kärsii juuri nyt vyöruususta minkä aiheuttanut ne kaksi tai kolme rokotettta jonka lammas ottanut?
ja vieläkin se vain uskoo uutisiin
HÖPÖHÖPÖHÖPÖPÖPp! https://www.is.fi/terveys/art-2000010752024.html
"Sairastitko lapsena vesirokon ja aikuisena iholle ilmestyy yhtäkkiä kivuliaita vesikelloja?
Kyse voi olla vyöruususta. Se on vesirokkoviruksen aiheuttama paikallinen, rakkulainen ihomuutos.
Vesirokkovirus jää sairastetun infektion jälkeen aina pysyvästi elimistöön. Virus aktivoituu ja siirtyy hermoja pitkin ihoon, kun puolustuskyky heikentyy esimerkiksi jonkun taudin takia."
Marjoriella ei ollut oikein omaa tyyliä. Olisi sopinut Nightwish tyyliseen yhtyeeseen. Marjorie oli paljon Seiska/Nykyposti julkisuudessa miessuhteiden ja alkoholin takia.
Mitä noita nyt täällä ylistää kuoleman jälkeen? Olisitte hehkuttaneet aikaisemmin.