Kuinka nuoren kanssa voisit seurustella?
Olen itse 36vuotias nainen ja olen nyt käynyt muutamilla treffeillä 20vuotiaan miehen kanssa. Mietin siis tässä onko hän liian nuori moraalisesti suhteeseen.
Kuinka nuoren kanssa voisit itse alkaa parisuhteeseen?
Kommentit (118)
24-vuotias varmaan, vähän elämäntilanteesta riippuen. Yläikäraja 35 vuotta, eli enemmän joustoa alaspäin. N32
30v on alaraja. Parikymppiset ovat niin epäkypsiä, ettei siitä tulisi mitään. Mielellään vain pari vuotta nuorempi, tuo 7 on myös aika paljon.
N37
Mä olen 45v ja ajattelen 35-vuotiaankin olevan liian nuori. 40v varmaan menisi. En todellakaan alkaisi yhtään mihinkään 16 vuotta nuoremman kanssa. Kyllähän noita seksin vonkujia on monen ikäisiä ja nuorin on ollut 20v, mutta hyi olkoot. En todellakaan huoli edes pelkkään seksiin sellaista joka voisi olla mun lapsi ikänsä puolesta.
N45
Itse ehkä 7 vuotta nuoremman kanssa vielä voisin, vaikka sekin on vähän siinä ja siinä ja olisi varmaan hyvin tapauskohtaista. En tykkää ikäerosuhteista, koska se ikäero vaikuttaa aina jotenkin suhdedynamiikkaan. En jotenkin vaan syty jos toinen on kovin paljon nuorempi/vanhempi.
N46
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45v ja ajattelen 35-vuotiaankin olevan liian nuori. 40v varmaan menisi. En todellakaan alkaisi yhtään mihinkään 16 vuotta nuoremman kanssa. Kyllähän noita seksin vonkujia on monen ikäisiä ja nuorin on ollut 20v, mutta hyi olkoot. En todellakaan huoli edes pelkkään seksiin sellaista joka voisi olla mun lapsi ikänsä puolesta.
N45
Ei 35- ja 40-vuotiaalla ole ikänsä puolesta eroa henkisellä puolella. Eikä sen paremmin fyysiselläkään puolella. Yksilölliset erot ovat paljon merkityksellisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v nuorempi nainen on miehelle juuri sopiva.
Toki jollain miehillä voi olla myös grannyfetissi.
Eli ei ole mitään väliä, vaikka ajatusmaailma olisi ihan erilainen, ei olisi mitään puhuttavaa, kunhan on nuori,kiinteä ja mulggu nousee ja voi kavereille esitellä trophywifea.
Juuri näin, olet asian ytimessä. Tietysti jos olisi vielä kauniskin, niin aina parempi. Ja lapseton. Ehkä varakaskin. Hyvämuotoinen. Innostunut suikkimaan monessa eri tilanteessa ja paikassa. Hiljainen saisi tosiaan olla. Ja ajokortti, auto ja oma asunto.
Joka ikinen mies sanoo kysyttäessä, että voisi seurustella max 10 v nuoremman naisen kanssa, jos sitäkään. Todellisuudessa, jos ympäristön tuomitsemista ei tarvitse ajatella, he olisivat kaikki tosi mieluusti vaikka teini-ikäisen naisen kanssa, ihan sama kuinka vanhoja itse ovat.
Ja tätä siis eivät todellakaan kerro ääneen kenellekään. Kaikki naiset ajattelevat että "no ei minun mieheni ainakaan!"
Seksisuhde 18-55v. Jos tositarkoituksella 35-48v.
43M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Ei 35- ja 40-vuotiaalla ole ikänsä puolesta eroa henkisellä puolella. Eikä sen paremmin fyysiselläkään puolella. Yksilölliset erot ovat paljon merkityksellisempiä.
Itse asiassa tuo on ikä, jossa moni mies herää perheenperustamisaatoksiin. Varmempaa ottaa yli nelikymppinen, heillä niitä harvemmin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä maalaisesta naisesta on kyse. Nuoret suominaiset ovat feministejä (miesvihaajia), aktivisteja ja vasemmistolaisia, kun taas japanilaiset ja eteläkorealaiset naiset ovat normaaleita. M28
Sehän olisi oikein ihanaa käydä protestoimassa #MeToo-protesteissa Hesassa, käydä viihdyttämässä eksoottisia miehiä turvapaikkakeskuksissa ja sotkea patsaita maalilla, koska USA:ssa on hurrikaani.
Mitä muuta suomalaiset naiset pystyy tarjoamaan miehille?
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen mies sanoo kysyttäessä, että voisi seurustella max 10 v nuoremman naisen kanssa, jos sitäkään. Todellisuudessa, jos ympäristön tuomitsemista ei tarvitse ajatella, he olisivat kaikki tosi mieluusti vaikka teini-ikäisen naisen kanssa, ihan sama kuinka vanhoja itse ovat.
Ja tätä siis eivät todellakaan kerro ääneen kenellekään. Kaikki naiset ajattelevat että "no ei minun mieheni ainakaan!"
Kertoo enemmän omasta ajatusmaailmastasi, jos pidät teinityttöjä naisina... sinuna ottaisin yhteyttä terveydenhuoltoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä miehiä suututtaa siinä että jotkut meistä haluaisivat mieluummin nuoremman kuin reilusti vanhemman miehen?
Tiedä siitä.
16 vuotiaan kanssa. 14 vuotiaalle sanon vuotiaalle sanon parin vuoden päästä beibi parin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä maalaisesta naisesta on kyse. Nuoret suominaiset ovat feministejä (miesvihaajia), aktivisteja ja vasemmistolaisia, kun taas japanilaiset ja eteläkorealaiset naiset ovat normaaleita. M28
Sehän olisi oikein ihanaa käydä protestoimassa #MeToo-protesteissa Hesassa, käydä viihdyttämässä eksoottisia miehiä turvapaikkakeskuksissa ja sotkea patsaita maalilla, koska USA:ssa on hurrikaani.
Mitä muuta suomalaiset naiset pystyy tarjoamaan miehille?
Luentoja rasismista ja patriarkiasta. :DDD M28
Itse 42.v
10 vuotta suuntaansa. Tosin 27v itse seukkasin pari vuotta 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Vaikka ajattelin ensin sen olevan ikäloppu :D Harkitsin asiaa kauan. Mietin miten vanhaltakin näyttää :D:D
Nyt 39 vuotias ei kuulosta ikälopulta.
Mutta en todellakaan voisi mitään 18v. Hyi h I t to.
N42
(Ai niin. 35v. Oli vähän juttua yhden 28 vuotiaan kanssa. Se ilmoitti,että olen liian vanha ja siirtyi vokottelemaan 18/19 vuotiaita). Ei huomannut siinä mitään tekopyhää. Itse se muakin vokotteli pitkään ennenkuin suostuin mihinkään. No en itsekään olisi mitään suhdetta halunnut. Mutta harmitti että se meidän kaverisuhde meni. Tai siis itse kuvittelin meidän olleen kavereita tai jopa ystäviä :(
27-28v alkaa olla jo alarajoilla,M38.
Neitsyen kanssa voisin seurustella. Kuvottaa jos joku mies on upottanut kullin naiseen saati vielä yököttävämpää jo on synnyttänyt lapsen jonkun vieraan miehen kanssa.🤮
Vierailija kirjoitti:
No en mä ainakaan mitään teiniä haluaisi. Teinit on lapsellisia, epävakaita ja rasittavia. Tämän voin sanoa ihan anonyyminakin.
Sen sijaan 25-vuotias voi olla käytökseltään jo hyvin aikuismainen ja vastuuntuntoinen. Kyllä sellaisen kanssa voisi ajatella parisuhdetta, vaikka ikäero ja erilainen elämäntilanne varmasti olisi enemmän haaste kuin myötätuuli, kaikki muut asiat kuitenkin natsaisi.
Ei tarkoita että nimenomaisesti noin nuoria etsisin, mutta jos sattuisin 25-vuotiaaseen naiseen ihastumaan, niin en pitäisi ikää esteenä.
Ikähaitari olisi varmaankin 25-45 ja parhaat mahdollisuudet toimivaan suhteeseen olisi luultavasti 35-40-vuotiaiden kanssa.
m41
Ei sillä iällä niin väliä, kunhan on selvästi täysi-ikäinen, mutta en oikein usko, että alle kolmekymppisistä löytyisi kiinnostavaa tyyppiä. Lähtökohtaisesti elämäntilanteiden ja arvopohjan voisi olettaa olevan liian eri vaiheissa. Aina toki löytyy poikkeuksia, minulla on ihan hyviä ystäviä, jotka ovat parikymppisiä mutta heidänkin elämäntilanteensa on kaikilla niin eri vaiheessa mitä omani, etten parisuhdetta näkisi toimivaksi.
Ei sitä tiedä. Minäkin olin kova Black Sabbath -fani 18-vuotiaana...