Kuinka nuoren kanssa voisit seurustella?
Olen itse 36vuotias nainen ja olen nyt käynyt muutamilla treffeillä 20vuotiaan miehen kanssa. Mietin siis tässä onko hän liian nuori moraalisesti suhteeseen.
Kuinka nuoren kanssa voisit itse alkaa parisuhteeseen?
Kommentit (118)
Pillu panoon 16-25. Perspanoon 25-50 kun pillu on jo löystyny 25 vuotiaasta eteenpäin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyen kanssa voisin seurustella. Kuvottaa jos joku mies on upottanut kullin naiseen saati vielä yököttävämpää jo on synnyttänyt lapsen jonkun vieraan miehen kanssa.🤮
No sä et ole upottanut muuhun kuin omaan käteen.
No ei se niin vakavaa ole. Tuosta kun aikuistut ja fiksuunnut ja keksit muutakin harrastusta kuin palstatrollailun niin ehkä pääset joskus oikeaa naistakin jututtamaan :) siis jututtamaan. Se on se alku,ei vielä suostumus mihinkään.
Varmaan suunnilleen 10 vuotta. Omien lasten ikäisen kanssa seurusteleminen tuntuisi vähän oudolta, lapseni olen saanut kaksikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
20v nuorempi nainen on miehelle juuri sopiva.
Toki jollain miehillä voi olla myös grannyfetissi.
Siis tarkoitat samoin kuin sillä 20 vuotta nuoremmalla naisella on granpafetissi?
30. Se on ehdoton. Toiseenkin suuntaan olen ikärajan määritellyt (myöskin ehdoton) mutta sitä et kysynyt. Olen 41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä miehiä suututtaa siinä että jotkut meistä haluaisivat mieluummin nuoremman kuin reilusti vanhemman miehen?
Haluavat pitää tuon käytöksen omana monopolinaan. Kaksinaismoralisteja.
Pedofiili.
Kyllä mulla se 10 vuotta taitaa olla maksimi ikäerossa sekä ylös että alaspäin. Nykyään ei ehkä enää niinkään paljon vanhempi tunnu hyvältä ajatukselta, kun itselläkin ikää jo 40.
Ilmiannoin monta miesvihakommenttia.
Jos etsisin miestä, etsisin max 5 vuotta nuorempaa.
Jos olisin jo ihastunut tuntemaani mieheen, niin en alkaisi seurustella, jos hän olisi yli 10 vuotta nuorempi.
t: nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45v ja ajattelen 35-vuotiaankin olevan liian nuori. 40v varmaan menisi. En todellakaan alkaisi yhtään mihinkään 16 vuotta nuoremman kanssa. Kyllähän noita seksin vonkujia on monen ikäisiä ja nuorin on ollut 20v, mutta hyi olkoot. En todellakaan huoli edes pelkkään seksiin sellaista joka voisi olla mun lapsi ikänsä puolesta.
N45
Ei 35- ja 40-vuotiaalla ole ikänsä puolesta eroa henkisellä puolella. Eikä sen paremmin fyysiselläkään puolella. Yksilölliset erot ovat paljon merkityksellisempiä.
Itse asiassa tuo on ikä, jossa moni mies herää perheenperustamisaatoksiin. Varmempaa ottaa yli nelikymppinen, heillä niitä harvemmin tulee.
Tiedän monta miestä, jotka ovat hankkineet lisää lapsia vielä 50-vuotiaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyen kanssa voisin seurustella. Kuvottaa jos joku mies on upottanut kullin naiseen saati vielä yököttävämpää jo on synnyttänyt lapsen jonkun vieraan miehen kanssa.🤮
Tell me you're an in*el without telling me you're an in*el..
Noh, jospa joskus aivosi kehittyvät tuosta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olevat nelikymppiset ällöukot ovat oikeasti kallellaan 13-14-vuotiaisiin, mutta sanovat 18 vaikuttaakseen vähän normaalimmilta.
Niin no, Wikipediassa näin mielestäni artikkelin jossa kerrottiin kolmanneksen miehistä pitävän 13-14 tyttöjä kiinnostavina, joka on saanut jopa lääkärit kinastelemaan että pitääkö teineistä viehättymiselle olla lääketieteellinen diagnoosi, jos se on noinkin yleistä.
Sulle on. Sen nimi on pe dofilia
50-vuotiaan. Olen itse 100-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tell me you're an in*el without telling me you're an in*el..
Noh, jospa joskus aivosi kehittyvät tuosta vielä.
Kisakireitä 16 vuotiaita on tullu pantuu ihan tarpeeksi. Kivasti ne on lukenu koulukirjaa ja ite oon samalla nussi perseeeseen ja takapilluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olevat nelikymppiset ällöukot ovat oikeasti kallellaan 13-14-vuotiaisiin, mutta sanovat 18 vaikuttaakseen vähän normaalimmilta.
Niin no, Wikipediassa näin mielestäni artikkelin jossa kerrottiin kolmanneksen miehistä pitävän 13-14 tyttöjä kiinnostavina, joka on saanut jopa lääkärit kinastelemaan että pitääkö teineistä viehättymiselle olla lääketieteellinen diagnoosi, jos se on noinkin yleistä.
Sulle on. Sen nimi on pe dofilia
Ei vaan epebofilia, vai oliko ebepofilia? Jotain sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä miehiä suututtaa siinä että jotkut meistä haluaisivat mieluummin nuoremman kuin reilusti vanhemman miehen?
Haluavat pitää tuon käytöksen omana monopolinaan. Kaksinaismoralisteja.
Pedofiili.
Yhtä pedofiili kuin nuoria naisia haluava mies.
Pedofiilinaiset taas solvaamassa miehiä.
Joku pedofiilinainen ilmiantoi.
Riippuu minkä maalaisesta naisesta on kyse. Nuoret suominaiset ovat feministejä (miesvihaajia), aktivisteja ja vasemmistolaisia, kun taas japanilaiset ja eteläkorealaiset naiset ovat normaaleita. M28
Siksi tuletkin olemaan aina yksin.