Kuinka nuoren kanssa voisit seurustella?
Olen itse 36vuotias nainen ja olen nyt käynyt muutamilla treffeillä 20vuotiaan miehen kanssa. Mietin siis tässä onko hän liian nuori moraalisesti suhteeseen.
Kuinka nuoren kanssa voisit itse alkaa parisuhteeseen?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Termit eivät ole vaikeita. Määritelmän täyttääkseen, kiinnostuksen kohteen tulee olla joko ensisijaista tai yksinomaista
- pedofilia -> lapset ennen murrosikää
- hebefilia -> lapseet murrosiän alkupuoliskolla
- efebofilia -> lapset murrosiän loppupuoliskolla
- teleiofilia -> aikuiset
- gerontofolia -> vanhukset
Tuosta puuttuu ihmiset murrosiän jälkeen, siis sukukypsät ihmiset. Jumala loi ihmiset ja kaikki muutkin eläinlajit niin että ovat valmiit lïsääntymispuuhiin tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Termit eivät ole vaikeita. Määritelmän täyttääkseen, kiinnostuksen kohteen tulee olla joko ensisijaista tai yksinomaista
- pedofilia -> lapset ennen murrosikää
- hebefilia -> lapseet murrosiän alkupuoliskolla
- efebofilia -> lapset murrosiän loppupuoliskolla
- teleiofilia -> aikuiset
- gerontofolia -> vanhukset
Tuosta puuttuu ihmiset murrosiän jälkeen, siis sukukypsät ihmiset. Jumala loi ihmiset ja kaikki muutkin eläinlajit niin että ovat valmiit lïsääntymispuuhiin tuolloin.
Sëksissä eli rakastëlemisessa ikä ei aseta mitään rajoituksia vaan sukükypsyys. joka tulee olla saavutettuna. Fëmakot ovat asettaneet nuorille naisille keinotekoisia rajoituksia, saadakseen heidät pois parisuhdemarkkinoilta ja sitä kautta ajaakseen parisuhteen tasa-ikä vaatimustaan, jossa ovatkin onnistuneet niin hyvin, että lähestulkoon kaikki naiset katkeroituu sydänjuuriaan myöten kun heidän vaihdevuodet alkavat, jolloin miehensä hylkää heidät ja ottaa vierelleen paremman nuoremman naisen.
21-vuotiaan ihan minimissään, olen itse 28v mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45v ja ajattelen 35-vuotiaankin olevan liian nuori. 40v varmaan menisi. En todellakaan alkaisi yhtään mihinkään 16 vuotta nuoremman kanssa. Kyllähän noita seksin vonkujia on monen ikäisiä ja nuorin on ollut 20v, mutta hyi olkoot. En todellakaan huoli edes pelkkään seksiin sellaista joka voisi olla mun lapsi ikänsä puolesta.
N45
Ei 35- ja 40-vuotiaalla ole ikänsä puolesta eroa henkisellä puolella. Eikä sen paremmin fyysiselläkään puolella. Yksilölliset erot ovat paljon merkityksellisempiä.
Niin? Mä nyt en vain tykkää reilusti nuoremmista ja mua 10 vuotta nuorempi olisi mulle liian nuori. Mun valinta.
N45
En voisi seurustella itseäni yli 5v nuoremman tai vanhemman kanssa. Kyllä siinä ollaan henkisesti ihan eri tasolla sen jälkeen. Kyllä itseäni huolestuttaisi, jos kokisin vetoa itseäni 5v nuorempaan ja ajattelisin olevani hänen kanssaan "samalla tasolla henkisesti" tai vastaavasti ihmettelisin, jos itseäni 5v vanhempi kuvittelisi olevansa minun kanssa samalla tasolla henkisesti.
Tottakai jos kyseessä on jo yli 30v ikäset ihmiset niin sitten ihan eri asia.
Tavoittelin n. 5 v. vanhempaa vaimoa, mikä toteutui. Kukoistus jatkuu edelleen. -kiera-
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaan kanssa. M28
Yrjistä
Itselläni on 10 vuotta nuorempi miesystävä ja tämä on aika maksimi ikäero. Olen kyllä aina jostain syystä vetänyt puoleeni nuorempia miehiä, oman ikäiset tai vähän vanhemmat tuntuvat monesti elämäänsä kyllästyneiltä, kyynisiltä ja väsyneiltä. Riippuu toki ihan valtavasti ihmisestä millainen on. N42.
No tässä viisikymppisenä miehenä vedän kyllä rajan siihen 18 vuoden ikään mimmeillä.
Suunnilleen omaikäiseni kanssa, +- pari vuotta.
Olen 45v, voisin seurustella varmaan nuorimmillaan 38-40 vuotiaan kanssa. Nykyinen treffailukaveri on 49v.
N38 ja 29-31 voisi nuorimmillaan olla mies.
Yleensä päädyn jatkoille nuorten mustien miesten kanssa. Nuorimmat varmaan 17v.
Blondivaimo95
Plus-miinus 10 vuotta. Olen 49 v. ja mieluiten omanikäinen on hyvä. Silloin on suurin piirtein samat jutut ajankohtaisia elämässä ja kokenut samanlaiset yhteiskunnalliset ja kulttuuriset käänteet.
42 v.pienikokonen emäntä ja itte 27 v. ikäinen aika mahakas Mörkö. Molemmilla meillä on 6 v. lapsi vanhasta suhteesta eksien kanssa.