Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nuoren kanssa voisit seurustella?

Vierailija
13.10.2024 |

Olen itse 36vuotias nainen ja olen nyt käynyt muutamilla treffeillä 20vuotiaan miehen kanssa. Mietin siis tässä onko hän liian nuori moraalisesti suhteeseen.

Kuinka nuoren kanssa voisit itse alkaa parisuhteeseen?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pedofiilinainen ilmiantoi.

Riippuu minkä maalaisesta naisesta on kyse. Nuoret suominaiset ovat feministejä (miesvihaajia), aktivisteja ja vasemmistolaisia, kun taas japanilaiset ja eteläkorealaiset naiset ovat normaaleita. M28

Tämä.

Vierailija
62/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla syntyneen.

t.27v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilinaiset taas solvaamassa miehiä.

Eikö se ole tasa-arvoa, että kymmeniä vuosia nuorempien vikittely on ihan yhtä moraalisesti väärin kummallekin sukupuolelle? Samat säännöt. 

Vierailija
64/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa 17 vuotiaan kanssa. M67

Vierailija
65/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ylisveeteillä meni ruuvit löysälle ja pasmat sekaisin kun nainen saa itseään nuorempaa miestä. Tekin voisitte saada naista jos ette trollaisi aina täällä vauvapalstalla. Ei kukaan edes ota noita teidän kirjoituksia todesta, sääliksi kyllä käy.

Vierailija
66/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15,999999999

Vierailija
67/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voisin seurustella 16-vuotiaan tytön kanssa, jos tämä olisi tarpeeksi kypsä, mutta käytännössä tämä on aika epätodennäköistä. Deittailen tällä hetkellä 18-vuotiasta ja ainakin tähän mennessä on ollut sopivaa ja myös kypsää seuraa. M34

Vierailija
68/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä maalaisesta naisesta on kyse. Nuoret suominaiset ovat feministejä (miesvihaajia), aktivisteja ja vasemmistolaisia, kun taas japanilaiset ja eteläkorealaiset naiset ovat normaaleita. M28

Kertoo paljon naisista, kun haluavat hiljentää matkustelua harrastavat miehet.

Vierailija
69/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Vierailija
70/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v nuorempi nainen on miehelle juuri sopiva.

Toki jollain miehillä voi olla myös grannyfetissi.

Harmi, ettei 20v nuoremmilla naisilla useinkaan ole pappafetissiä.

Vierailija
71/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nuoret suomimiehet ovat misogyynejä eli naisvihaajia, sekä käytöstavattomia moukkia, jotka eivät osaa edes hoitaa ulkonäköään ja pukeutua, liberaaleista arvoista nyt puhumattakaan. Ruotsalaiset miehet ovat normaaleita. 

Vierailija
72/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas se vajaat 10 vuotta vielä kun menopaussi iskee päälle. Ei ne nuoret miehet, paitsi kumiveneellä tulleet, sua enää sen jälkeen viitti kattella vaan pistää vaihtoon.

Vierailija
73/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluun perseeseen ja suuhun 17 vuotiasta lukiotyttöä aah

Vierailija
74/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä keskustelu piti tulla pilaamaan pervoilla seksijutuilla? Ihan hyvä aihe pohtia neutraalisti, mitkä asiat vaikuttavat parisuhteen onnistumiseen ja mitä haasteita voi olla ja mitkä ne omat rajat on. 

Vierailija
75/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja käytännössä noin 45 vuotias tai yli nainen olisi passeli. Luontevampaa jos ollaan suunnilleen samanikäisiä.

Vierailija
76/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15,999999999

Veeuuuveeuu laitonta T. Pollari

Vierailija
77/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 48...ehkä 5 v nuoremman kans ja 20 v vanhemman kans voisin olla, karkeasti arvioiden.

N48

Hei! Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi naiset, tai paremminkin juuri sinä, olisit valmis katselemaan niinkin paljon vanhempaa ukkoa, mutta et kovinkaan paljoa itseäsi nuorempaa?

Olen eri, mutta luulen että siihen liittyy useampikin eri tekijä. Ensinnäkin isot ikäerosuhteet vain ovat sosiaalisesti hyväksytympiä niin päin, että mies on vanhempi. Toisekseen edelleen kuulee sitä kulunutta uskomusta, että miehet kypsyvät hitaammin ja siksi sama mies 20 vuotta vanhempana voisi olla jotenkin parempi kumppani (Itse en usko tähän. Jotkut ihmiset ei kypsy ikinä, ja kypsymättömyys on myöskin sosiaalisesti hyväksytympää miehille. Naisen on vain hankalampi huomata kypsymättömyyttä kun on 20v miestä nuorempi). Lopuksi tulee mieleen ulkonäkötekijät. Naisia arvotetaan paljon pidemmälle nuoruuden ja fyysisen viehättävyyden kautta. Siksi voisi olla kiusallista olla suhteessa miehen kanssa, jolla on niin selkeä etu näiden ominaisuuksien suhteen. Uskon että ainakin itsestäni olisi vaikea tuntea oloni kovin haluttavaksi ja seksikkääksi jos kumppani olisi selvästi "yli mun liigan". Olen käsittänyt että miehet ei liiemmin paini tällaisten ongelmien kanssa. 

Vierailija
78/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te aveella trollaavat veetit matkustatte korkeintaan pelituolin, jääkaapin ja vessan välillä.

Vierailija
79/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se oikein matkustelee, kun on aina täällä jauhamassa samaa asiaa? 

Vierailija
80/118 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt nuoremmista miehistä.