Mitä sanot yliuteliaalle naapurille
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron,että olen yleensä rassannut liian uteliaiden pyllykolot paria numeroa suuremmiksi.
Mitä tarkoitat??
Oletpa utelias, saat tietää aivan pian.
Vierailija kirjoitti:
Keksin uskomattomia ja mielikuvituksellisia tarinoita elämästäni. Esitän lisäksi olevani erikoisen uskonnollisen lahkon jäsen, joka haluaa usein saarnata sanomaansa eri tilanteissa, tämä pitää hänet kaukana.
Hahhaa 😄. Joo, kerron että mulla on 10 lasta kuudelle eri isälle. Että olen voittanut lotossa ja sairastan parantumatonta lorviuskatarris-sairautta.
Liian uteliaan naapurin voi karkottaa kysymyksellä. Katsot rauhallisesti silmiin ja kysyt haluaako hän perse seksiä? Tässä suunnitelmassa on pieni riski mutta kukaan ei ole vielä halunnut. Naiset vai sanoa että heillä on lelu sitä varten jos haluaa persepanon. Aina arsea niin karkottaa molemmat sukupuolet. Paitsi jos...
Olen joskus miettinyt, että istuuko naapuri koko ajan asuntonsa eteisessä ja kyttää ovisilmästä milloin ihmiset liikkuvat. Ei ole ollut sellaista päivää että tämä naapuri ei tulisi samaan aikaan asunnostaan kun joku muukin saman kerroksen asukas avaa huoneistonsa oven.
On sattunut niinkin, että kun meille on tullut tuttava käymään, mutta naapuri ei ole ehtinyt katsoa ovisilmästä sitä, niin eikös tämä utelias tule soittamaan ovikelloa, ja kysyy lainaksi milloin mitäkin ja samalla kurkkii asuntooni nähdäkseen keitä täällä sillä hetkellä on.
En halua tänään puhua asioistani, en ole sillä tuulella. Enkä tiedä, olenko koskaan tulevaisuudessakaan :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kello jo tosiaan puoli viisi? Olen myöhässä!
Samalla vilkaisee tyhjää rannetta..
Olen sanonut vastaavissa tilanteissa, että "mä en tykkää puhua näin yksityisistä asioista/nämä asiat ovat sellaisia, että en niistä puhele", ja käännän keskustelun muihin aiheisiin. Jos joku jatkaa utelua ja inttämistä sen jälkeenkin, toivotan hyvää päivänjatkoa ja lähden tilanteesta pois. Ei minulla ole mitään velvollisuutta alkaa vastailla jollekin moukalle.
Omakoti alueella ongelmat ovat toisenlaiset. Joku lainaa, mutta ei koskaan paluuta tavaroita tai toinen tuo ne rikkinäisenä. Sitten on ne hiippailijat, jotka käy sisimässä takapihankin tai tulevat takaovesta sisään yhtäkkiä. Pakko pitää ovia aina lukossa tuon akan takia. Voisiko jo tehdä rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta, tietääkö joku, missä raja kulkee.