Mitä sanot yliuteliaalle naapurille
Kommentit (51)
Vastasin niihin joista ei ole haittaa. Yhteen tai pariin kysymykseen sanoin etten halua kertoa siitä erityisesti tai sitten vastasin jotain sinnepäin olevaa. Ymmärrän että joku sanoo jotain paniikissa, mikä ei ole ihan totta, jos tulee hankalia kysymyksiä.
Rouva Makkonen on hyvä ja jatkaa matkaansa.
Annat ympäripyöreitä
Vastauksi ...tai sanot että ruoka uunissa ..jos olet kaupasta tukossa sanot että jäätelö sulaa ,,jos on liian härkiä kysymys nii sanot että nyt iski kusihätä...🤣
Riippuu siitä, mitä udellaan, mutta yleensä vastaan jotain tosi ympäripyöreetä. Ja nautin kun naapuria kismittää, kun se ei saa musta mitään irti.
Mulla on tällainen naapuri. Pitkään antoi olla rauhassa kun ärähdin liian tunkeilevasta käytöksestä. Nyt on taas aktivoitunut. Nyt pitäisi keksiä jotain veemäisen nasevaa joka tukkii sen suun.
Sanon että mee kotiis, mun ei tartte tällästä kuunnella.;)
Onko kello jo tosiaan puoli viisi? Olen myöhässä!
"Kirppiksellä oli elämiä myytävänä. Oli halpoja. Mene äkkiä että ehdit ostaa omasi".
Möläytin juuri totuuden, koska häkellyin hänen julkeudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo onkin paha. Taloissa on yleensä vähintään yksi .
Mikähän siinä on että on ikään kuin pakollinen aina yksi. Muut naapurit sanovat hei ja se on siinä, mutta tämä yksi... Ap
Teen vastakysymyksen "miksi kysyt?"
Yleensä vastaukseksi saa jotain hämmentynyttä mutinaa tai sitten jonkun oikein pitkän sepustuksen, jonka jälkeen utelija on jo unohtanut alkuperäisen kysymyksensä. Jos vain hämmentynyttä mutinaa, niin tilanteesta riippuen voi vaihtaa puheenaihetta tai kysyä jotain utelijan kengistä, vaatteista, autosta tai mistä vaan. Muistakaa siis vastakysymykset!
"Onko sulla muuten mitään hoitokontaktia noiden mielenterveysongelmiesi vuoksi?"
Vierailija kirjoitti:
"Kirppiksellä oli elämiä myytävänä. Oli halpoja. Mene äkkiä että ehdit ostaa omasi".
Luin, että eläimiä.
Nyt keksin. Vanha kunnon "Miten niin?"!
En mitään. En edes moikkaa sitä, koska naapuri on täys mulkkeroinen.
Kaiken. Mulla on mukava naapuri jonka kanssa vietetään paljon aikaa yhdessä.
Tuo onkin paha. Taloissa on yleensä vähintään yksi .