Tekisi mieli pian avata viinipullo
Jos laittaisi ruoan nyt tulemaan, niin se olisi joskus neljän aikaan valmista ja ruoalle avaisi sitten viinipullon. Myös olutta olen ostanut. Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu töiden ja opiskeluiden puolesta niin ajattelin vetää kalsarikännit. :D Mietin vain, että onko liian aikaista avata viinipullo jo neljältä. Saunan aion lämmittää ruoan jälkeen.
Kommentit (37)
Alkoholisti tosiaan suunnittelee milloin voi juoda seuraavan kerran.
Ei ole liian aikaista. Avasin juuri toisen oluen ja kiukaan alla jo tulet.
Voi avata, jos menee vaikka aikaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti tosiaan suunnittelee milloin voi juoda seuraavan kerran.
Älä nyt viitsi olla lapsellinen. En todellakaan ole alkoholisti eikä mulla ole aikaa edes sellaiseen. Teen työharjoittelua kolmivuorossa sekä keikkatyötä kolmivuorossa. Eipä ole pahemmin vapaa-aikaa.
Ap
Kiva suunnitelma muuten, mutta tuo kalsarikänni-osa kuulostaa hiukan surumieliseltä. Eikö voisi vain kohtuudella nautiskella pikku nousuhumalasta ja olla sitten huomennakin toimintakykyinen?
Mitä tekemistä kellonajalla on alkoholin juonnin kanssa, jos on vapaa vkl. ja kalsarikännit ideana?
Vierailija kirjoitti:
Voi avata, jos menee vaikka aikaisin nukkumaan.
No sen näkee sitten koska menee nukkumaan. Ajattelin samalla neuloa sukkaa ja katsoa suoratoistosta House of the Dragonia.
Ap
"pitkästä aikaa" , tää sama alotus on täällä joka perjantai ja lauantai, just stop the drinking
Vierailija kirjoitti:
Kiva suunnitelma muuten, mutta tuo kalsarikänni-osa kuulostaa hiukan surumieliseltä. Eikö voisi vain kohtuudella nautiskella pikku nousuhumalasta ja olla sitten huomennakin toimintakykyinen?
Häh? Mistä sä päättelit, että vedän ihan perseet olalle? Ei ole yhtään mitää surumielistä kalsarikänneissä eikä kalsasikännit tarkoita ainakaan mulle sitä, että vedetään täysin perseet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko pikkuhousuhumalaa?
Vierailija kirjoitti:
"pitkästä aikaa" , tää sama alotus on täällä joka perjantai ja lauantai, just stop the drinking
Okei. No mä en voi mitään sille, että joku muu on tehnyt tällaisia aloituksia. Mulle tämä on ensimmäinen. Mulla on ollut vapaa viikonloppu viimeksi elokuun puolessa välissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä kellonajalla on alkoholin juonnin kanssa, jos on vapaa vkl. ja kalsarikännit ideana?
No ei kai sillä ole, mutta musta tuntuu oudolta juoda päivällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mistä sä päättelit, että vedän ihan perseet olalle? Ei ole yhtään mitää surumielistä kalsarikänneissä eikä kalsasikännit tarkoita ainakaan mulle sitä, että vedetään täysin perseet.
Ap
Koska ihmisten mielestä kaikki juominen on vain täyskänniä.
En ymmärrä miten ei mene kaaliin, että jotkut oikeasti juovat vaikka puolet siitä pullosta, tai vähemmän. Tai enemmän, mutta niin että huomenna on kumminkin toimintakykyinen
Vierailija kirjoitti:
Ööööö olet juoppo
Öööö vain itsellesi. En ole juoppo.
Ap
Pari kertaa elämässä on ollut tapaus, että päiväsaikana olen ollut humalassa. No en halua enää sitä kumma tunnetta päivällä. Päivällä haluan olla selvinpäin ja siksi minäkin odottaan myöhäisempää aikaa illasta. Mutta ollaan me kaikki erilaisia. Se on valinnanvapaus, että jokainen tekee niin, kun parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kohtuus ei sovi kännäämisen ideologiaan. Tietenkään kukaan ei kiellä sua vetämästä kevytkalsarikännejä. Minä en saa nousuhumalaa ilman krapulaa niin jos otan niin sama kaataa kunnolla. Suru on ihan sun omassa puserossa. Laitat vaikka born to rase hell soimaan niin kyllä se siitä etenee musiikin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Kellonajalla ei ole mitään merkitystä kalsarikännissä perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Miksipä ei voisi avata. En ihan ymmärrä miksi viiniä saisi juoda vain ilta-aikaan, jos ei mihinkään tarvitse autoilla