Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli pian avata viinipullo

Vierailija
12.10.2024 |

Jos laittaisi ruoan nyt tulemaan, niin se olisi joskus neljän aikaan valmista ja ruoalle avaisi sitten viinipullon. Myös olutta olen ostanut. Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu töiden ja opiskeluiden puolesta niin ajattelin vetää kalsarikännit. :D Mietin vain, että onko liian aikaista avata viinipullo jo neljältä. Saunan aion lämmittää ruoan jälkeen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva suunnitelma muuten, mutta tuo kalsarikänni-osa kuulostaa hiukan surumieliseltä. Eikö voisi vain kohtuudella nautiskella pikku nousuhumalasta ja olla sitten huomennakin toimintakykyinen?

Ei kohtuus ei sovi kännäämisen ideologiaan. Tietenkään kukaan ei kiellä sua vetämästä kevytkalsarikännejä. Minä en saa nousuhumalaa ilman krapulaa niin jos otan niin sama kaataa kunnolla. Suru on ihan sun omassa puserossa. Laitat vaikka born to rase hell soimaan niin kyllä se siitä etenee musiikin osalta. 

No mä en ajatellut vetää perskännejä. Sellaiset kivat sievät vain. Eikä ole tosiaan mun mielestä mitään surumielistä kalsarikänneissä. Syön hyvää ruokaa, juon viiniä ja olutta, neulon sukkaa, katson hyvää sarjaa ja käyn saunassa. En mä tällaisen työ+harkkaputken jälkeen jaksaisi mennä baariin enkä kaipaa tänne kotiin ketään vaan haluan olla yksin. Töissä ja harkassa pitää olla koko ajan sosiaalinen ja mä olen ihminen joka kaipaa myös yksinoloa. 

Ap

Vierailija
22/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö olet juoppo

Jos juot vasta illalla saman määrän niin et oo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä ostamaan viinipullo.

Vierailija
24/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teks meli abat koöms viina pölo

Vierailija
25/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää kutomaan ala, aamulla on purettavaa

Vierailija
26/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt enää kutomaan ala, aamulla on purettavaa

Kylläpä alan. En edelleenkään aio vetää perskännejä ja osaan kyllä kutoa vaikka olisin vähän humalassa.

Ap

Vierailija
27/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen (vielä jonkin aikaa) yksin Italiassa kellari täynnä viiniä enkä ole viitsinyt 6 viikkoon avata pulloa kun se menisi hukkaan. Joisin lasillisen tänään ja huomenna ruuan kanssa ja sitten se unohtuisi.

Vierailija
28/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen (vielä jonkin aikaa) yksin Italiassa kellari täynnä viiniä enkä ole viitsinyt 6 viikkoon avata pulloa kun se menisi hukkaan. Joisin lasillisen tänään ja huomenna ruuan kanssa ja sitten se unohtuisi.

No en mäkään usein viiniä osta. Jos sitä jää juomatta, niin käytän lopun ruoanvalmistuksessa. Juon yleensä valkkaria jos viiniä juon, joskus harvoin on tullut juotua roseeta. Punkusta en pidä ja sitä käytän vain ruoanvalmistuksessa ja siihen tarkoitukseen käytän vain alkoholitonta punkkua. 

Ap

Vierailija
29/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tykkään joskus ottaa pienet päivähiprakat ja juon muutaman lasin viiniä, jos olen viikonloppuna yksin ja on muutenkin tilaisuus. Olen iltauninen ja haluan, että nukkumaan mennessä on pää taas selvä

Vierailija
30/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tykkään joskus ottaa pienet päivähiprakat ja juon muutaman lasin viiniä, jos olen viikonloppuna yksin ja on muutenkin tilaisuus. Olen iltauninen ja haluan, että nukkumaan mennessä on pää taas selvä

Mä taas olen aamu-uninen ja mulle on myrkkyä aikaiset heräämiset. Ei vain auta jos aion saada tutkinnon loppuun ja töitä on pakko tehdä samalla.

Ap

Vierailija
31/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla nyt ei ole siellä kivaa ystävää seurana, niin toivottavasti ensi kerralla on.

Vierailija
32/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla nyt ei ole siellä kivaa ystävää seurana, niin toivottavasti ensi kerralla on.

Niin mähän kirjoitin tuossa aiemmin, että mä oikeasti olen ihminen joka kaipaa myös sitä yksinoloa. Mä olen tässä nyt pitkään vetänyt putkeen töitä ja harkkaa ja kaipaan oikeasti yksin olemista. Töissä ja harkassa joudun koko ajan olemaan sosiaalinen. 

Ap

Vierailija
33/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aijon avata glögipullon ja nauttia sitä Masked singersiä katsellessa pari muumimukia.  Mietin, että laitanko rusinoita sekaan vai en:D

Vierailija
34/37 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aijon avata glögipullon ja nauttia sitä Masked singersiä katsellessa pari muumimukia.  Mietin, että laitanko rusinoita sekaan vai en:D

Mä inhoan glögiä. :D

Ap

Vierailija
35/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No avasin eilen sen kolmannen ja hain vielä lisääkin. Eile olin aika tuiterissa mutta tänää ei krapulaa tai muutakaan. Lähdenpä tästä lenkille niin huomenna aamulla pirteänä töihin.

Vierailija
36/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No avasin eilen sen kolmannen ja hain vielä lisääkin. Eile olin aika tuiterissa mutta tänää ei krapulaa tai muutakaan. Lähdenpä tästä lenkille niin huomenna aamulla pirteänä töihin.

Normipäivä siis. Oletko lentäjä, kirurgi vai pastori?

Vierailija
37/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään usein viiniä osta. Jos sitä jää juomatta, niin käytän lopun ruoanvalmistuksessa. Juon yleensä valkkaria jos viiniä juon, joskus harvoin on tullut juotua roseeta. Punkusta en pidä ja sitä käytän vain ruoanvalmistuksessa ja siihen tarkoitukseen käytän vain alkoholitonta punkkua. 

Ap

Joo tietty voisi ruokaan laittaa loput mutta en ole viitsinyt lihapatoja yksinollessa haudutella. Ja turhan hyvälaatuisia viinejä ruuanlaittoon. Kunhan siippa tulee muutaman päivän kuluttua saamme kyllä viinipullollisen jaettua 2 viikonlopussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme