Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaudet pilasi mun vartalon ja mies otti eron

Vierailija
12.10.2024 |

Mitenköhän saan ikinä itsetuntoani siihen kuntoon, että kykenen uuteen suhteeseen? Mies löysi heti uuden (synnyttämättömän) naisen ja minä olen edelleen yksin vaikka erosta on jo vuosia.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin käy jokaisessa parisuhteessa kun aletaan tehdä vauvoja, kiinnostus puolisoon lopahtaa aivan täysin, kaikki muu on valehtelua... 

kannattaa erota heti ja panostaa kaikin tavoin asioita lapsiinsa ja olla onnellinen ilman kumppaneita...

Tai sitten vain jättää ne lapset tekemättä 😉

Vierailija
42/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut mies jätti kun aloin puhumaan alkavista vaihdevuosistani. Pelkäsinkin sitä, koska tiesin, että mies oli jättänyt edellisensä, koska tämä alkoi kuulemma äidiksi tulon jälkeen ällöttää. Että ei kyllä yhtään yllätä ap.n aloitus. 

Olen pahoillani, todella ikävä kokemus. Ulkopuolisena kuitenkin kuulostaa siltä, että on ehkä parempi olla ilman tuollaista miestä. Minun on vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa alkaa suhteeseen hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kivalta kun se tuntuukin, niin ulkoistat tilanteesta kaiken vastuun itsesi ulkopuolelle.

1. Sinä olit se joka valitsi tämän miehen.

2. Sinä olit se joka valitsi tulla raskaaksi ja hankkia lapsia.

3. Sinä olit se joka ei huolehtinut kehostaan raskauden aikana ja sen jälkeen. 

4. Miehet ei noin vain lähde tuosta vaan kävelemään, varsinkaan lapsiensa äidistä. Valtaenemmistö miehistä on jopa haitakseen asti lojaaleja. Joku olemuksessasi ja käytöksessäsi on ollut niin vastenmielistä ja niin pitkään, ettei mies ole nähnyt muuta vaihtoehtoa. Pimität tässä jotain todella olennaista. Oletan että syy on tässä miten ulkoistat kaiken vastuun.

5. Sinkkumiehiä on vaikka millä mitalla ja heistä moni aktiivisesti etsii kumppania kokoajan. Jos olet terve, suht koht normaalin kokoinen ja mukavaa seuraa, löydät kyllä uuden kumppanin. Aikuisia miehiä kiinnostaa enemmän persoonasi, kuin ulkomuotosi.

No lähteväthän. Saattavat jopa raskausaikana pettää tai jättää. Mieht ovat vauvoja, ja kun nainen ei olekaan äitylöimässä ja huoraamassa miehelle, tämä ei pidä suhdetta hyödyllisenä, "ei enää rakasta", jne. Jotkut sanovat jopa lapsen syyksi sille, että lähtevät, sillä lapsi vie luonnollisesti paljon naisen aikaa ja huomiota

Sinkkumiehistä 95% ovat tätä samaa roskaa. Jos olisi, miehelle ei olisi ongelma esim. sitoutua avioon ja hyväksyä "pihtaamista", ym. Miehet eivät myöskään ole kovin hyvää seuraa, vaan lähinnä pallon perässä juoksevia koiria. Valtaosa naisista ei ole tunnetusti kovin kiinnostunut tällaisesta toiminnasta

Vierailija
44/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut mies jätti kun aloin puhumaan alkavista vaihdevuosistani. Pelkäsinkin sitä, koska tiesin, että mies oli jättänyt edellisensä, koska tämä alkoi kuulemma äidiksi tulon jälkeen ällöttää. Että ei kyllä yhtään yllätä ap.n aloitus. 

Olen pahoillani, todella ikävä kokemus. Ulkopuolisena kuitenkin kuulostaa siltä, että on ehkä parempi olla ilman tuollaista miestä. Minun on vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa alkaa suhteeseen hänen kanssaan.

Aina löytyy joku, joka ei usko, että joku voisi olla niin julma ja kylmä. Se pitää osua kohdalle, ennen kuin ymmärtään, että sellaisia ihmisiä oikesti on. 

Vierailija
45/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy joku, joka ei usko, että joku voisi olla niin julma ja kylmä. Se pitää osua kohdalle, ennen kuin ymmärtään, että sellaisia ihmisiä oikesti on. 

Ylippäätäänhän nämä eivät ole rakastaneet itse ihmistä, vaan jotain mitä tämä ihminen on edustanut. Sitten kun se asia muuttuu, niin vaihtavat uuteen,  joka vastaa taas jotain ihannetta. 

Vierailija
46/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kivalta kun se tuntuukin, niin ulkoistat tilanteesta kaiken vastuun itsesi ulkopuolelle.

Sitähän me emme voi tietää, onko ap "huolehtinut kehostaan". Raskauden aiheuttamia muutoksia ei mitenkään välttämättä pysty estämään jollain "huolehtimisella". Raskaudestahan tosiaan voi seurata paljon muutakin kuin lihomista.

Vierailija
47/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4. Miehet ei noin vain lähde tuosta vaan kävelemään, varsinkaan lapsiensa äidistä. Valtaenemmistö miehistä on jopa haitakseen asti lojaaleja. Joku olemuksessasi ja käytöksessäsi on ollut niin vastenmielistä ja niin pitkään, ettei mies ole nähnyt muuta vaihtoehtoa. Pimität tässä jotain todella olennaista. Oletan että syy on tässä miten ulkoistat kaiken vastuun.

5. Sinkkumiehiä on vaikka millä mitalla ja heistä moni aktiivisesti etsii kumppania kokoajan. Jos olet terve, suht koht normaalin kokoinen ja mukavaa seuraa, löydät kyllä uuden kumppanin. Aikuisia miehiä kiinnost

"No lähteväthän. Saattavat jopa raskausaikana pettää tai jättää. Mieht ovat vauvoja, ja kun nainen ei olekaan äitylöimässä ja huoraamassa miehelle, tämä ei pidä suhdetta hyödyllisenä, "ei enää rakasta", jne. Jotkut sanovat jopa lapsen syyksi sille, että lähtevät, sillä lapsi vie luonnollisesti paljon naisen aikaa ja huomiota"

Jos tämmöisen miesvauvan otat puolisoksi ja sikiät sen lastesi isäksi, olet siihen ihan itse syyllinen. Kukaan ei sinua pakota hankkimaan lapsia tämmöisten miehen kanssa.

Toiseksi, tilastotkin sanoo, että ne on naiset jotka sen avioeron hakevat 70-90% ajasta, riippuen mitä statistiikkaa katsoo. Se että tavallinen mies lähtee kävelemään vaatii jotain aivan erikoista sekoilua naisen osalta, tai harvinaisen mulkun miehen.

Lopeta ruikutus. Ota vastuuta.

Vierailija
48/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli aloitus ei ole provo, niin lohduttautukoon ap sillä, että miehellä oli jo toinen nainen valmiiksi katsottuna ja jostain piti löytää syy eroon.

Oho. Tunnet siis tapauksen tarkasti....

Vierailija
49/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävä tilanne. 

Mieheni vain on sanonut olevansa iloinen lapsesta ja että häntä ei häiritse vartaloni kun se on kannatellut ensimmäiset 9kk lastamme ja sitten ruokkinut vauvaa.

Olen itse kriittisempi peilikuvani suhteen. Kun lapsiluku on täynnä, käyn mieluusti plastiikkakirurgilla parantelemassa kroppaani. Nyt ensimmäisen lapsen jälkeen laihduttelen kiloja pois, 16kg tippunut jo. Helpottaa raskautumista uudelleen jos on normaalipainoinen. Jos teknologia mahdollistaa kauniimman ulkonäön, miksi kiduttaisin itseäni sietämällä epäesteettisempää ulkonäköä peilin edessä?

Oma asenteeni itseäni kohtaan on se, että on typerää surkutella jotain asiaa jos sille voi tehdä jotain. Jos asialle ei voi tai ei aiokaan tehdä mitään, niin asiaa ei pidä surkutella. Täytyy kääriä hihat ja alkaa töihin eikä valittaa.

Saan alapeukkuja, mutta menkööt.

Minusta on aika ikävästi sanottu tuo "minua ei häiritse ulkonäkösi". Hänhän sanoo ihan suoraan, että näytät kauhealta.

Vierailija
50/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika ikävästi sanottu tuo "minua ei häiritse ulkonäkösi". Hänhän sanoo ihan suoraan, että näytät kauhealta.

Tilanne meni niin, että minä itse katselin itseäni peilistä siinä ja pohdin muuttunutta vartaloani. Kysyin erikseen mieheltä, että haittaako häntä nämä minun kehon muutokset ja mies hymyillen sanoi "ei haittaa, minulle sinä olet edelleenkin rakas ja kaunis"

Vierailija
51/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit silti yhdessä tuollaisia puhuvan turjakkeen kanssa?

Vierailija
52/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vartalossa on niin pilalla että laihdutus ei sitä voisi ratkaista?

Laihdutus ja liikunta.

Valitettavasti nämä eivät ole riittäneet korjaamaan vaurioita mun kehossa. Oliskin noin helppo ratkaisu olemassa.

Ap

Selityksiä riittää. Aina voi jotakin tehdä keholleen.

Vierailija
53/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vartalossa on niin pilalla että laihdutus ei sitä voisi ratkaista?

Laihdutus ja liikunta.

Valitettavasti nämä eivät ole riittäneet korjaamaan vaurioita mun kehossa. Oliskin noin helppo ratkaisu olemassa.

Ap

Selityksiä riittää. Aina voi jotakin tehdä keholleen.

Voi jos on rahaa ja uskallusta kauneusleikkauksiin. Raskausarpia ei tosin niilläkään saa pois.

Ap

Vierailija
54/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5. Sinkkumiehiä on vaikka millä mitalla ja heistä moni aktiivisesti etsii kumppania kokoajan. Jos olet terve, suht koht normaalin kokoinen ja mukavaa seuraa, löydät kyllä uuden kumppanin. Aikuisia miehiä kiinnostaa enemmän persoonasi, kuin ulkomuotosi.

Kuinka monta lasta sinä olet synnyttänyt, imettänyt ja hoitanut?

Vierailija
55/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi leikellä kroppaansa, joka on käynyt läpi jotain luonnollista? Synnytys muuttaa naisen kehoa. Se on fakta, eikä siitä pääse mihinkään. Miksi yhteiskunta asettaa naisille sellaisia paineita, että pitäisi näyttää parikymppiseltä tytöltä koko ikänsä?

Olen pahoillani ap, mutta olet aikamoisen aivopesun uhri, jos ajattelet itsestäsi tuolla tavalla. Harmi, että et voi tuntea ylpeyttä sun vahvasta kehosta, joka on kantanut ja ruokkinut lapset. Jokaiselle kehorauha.

Vierailija
56/56 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi leikellä kroppaansa, joka on käynyt läpi jotain luonnollista? Synnytys muuttaa naisen kehoa. Se on fakta, eikä siitä pääse mihinkään. Miksi yhteiskunta asettaa naisille sellaisia paineita, että pitäisi näyttää parikymppiseltä tytöltä koko ikänsä?

Olen pahoillani ap, mutta olet aikamoisen aivopesun uhri, jos ajattelet itsestäsi tuolla tavalla. Harmi, että et voi tuntea ylpeyttä sun vahvasta kehosta, joka on kantanut ja ruokkinut lapset. Jokaiselle kehorauha.

Ei tarvitse näyttää parikymppiseltä, mutta ei kukaan halua, että kroppa on koko aikuisiän kuin vanhainkodin asukkaalla.

Ap