Raskaudet pilasi mun vartalon ja mies otti eron
Mitenköhän saan ikinä itsetuntoani siihen kuntoon, että kykenen uuteen suhteeseen? Mies löysi heti uuden (synnyttämättömän) naisen ja minä olen edelleen yksin vaikka erosta on jo vuosia.
Kommentit (56)
Syytät raskauksiasi siitä, että vartalosi on pilalla? Hohhoh.
Ensimmäisenä tulee mieleen hyväkuntoinen ja laiha viiden lapsen äiti. Joten älä jaksa.
En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun 9 vuoteen. Ilmeisesti jotkut kuitenkin vielä antavat.
Niin kivalta kun se tuntuukin, niin ulkoistat tilanteesta kaiken vastuun itsesi ulkopuolelle.
1. Sinä olit se joka valitsi tämän miehen.
2. Sinä olit se joka valitsi tulla raskaaksi ja hankkia lapsia.
3. Sinä olit se joka ei huolehtinut kehostaan raskauden aikana ja sen jälkeen.
4. Miehet ei noin vain lähde tuosta vaan kävelemään, varsinkaan lapsiensa äidistä. Valtaenemmistö miehistä on jopa haitakseen asti lojaaleja. Joku olemuksessasi ja käytöksessäsi on ollut niin vastenmielistä ja niin pitkään, ettei mies ole nähnyt muuta vaihtoehtoa. Pimität tässä jotain todella olennaista. Oletan että syy on tässä miten ulkoistat kaiken vastuun.
5. Sinkkumiehiä on vaikka millä mitalla ja heistä moni aktiivisesti etsii kumppania kokoajan. Jos olet terve, suht koht normaalin kokoinen ja mukavaa seuraa, löydät kyllä uuden kumppanin. Aikuisia miehiä kiinnostaa enemmän persoonasi, kuin ulkomuotosi.
Niin ikävää kun se onkin kuulla, niin jokaiseen ongelmaasi vastaus löytyy peilistä. Ole aikuinen ja ota itsestäsi vastuu, miehet kuten naisetkin arvostavat sitä.
Tee vartalon eteen kovasti työtä. Juokse ulkona ja voimaharjoittelua. Vatsalihaksia yms yms.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen hyväkuntoinen ja laiha viiden lapsen äiti. Joten älä jaksa.
Oletko nähnyt hänet ilman vaatteita ja tarkastellut alapäätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt hänet ilman vaatteita ja tarkastellut alapäätä?
Mitä merkitystä noilla on?
Vierailija kirjoitti:
Ajatus siitä, että joku koskisi mun vatsaa tai rintoja, on jo kauhea. Puhumattakaan siitä, että joku näkisi ne.
Ap
Miehille kelpaa seksiin kameli ja lammaskin joten älä murehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus siitä, että joku koskisi mun vatsaa tai rintoja, on jo kauhea. Puhumattakaan siitä, että joku näkisi ne.
Ap
Onko tän tarkoitus lohduttaa???
näin käy jokaisessa parisuhteessa kun aletaan tehdä vauvoja, kiinnostus puolisoon lopahtaa aivan täysin, kaikki muu on valehtelua...
kannattaa erota heti ja panostaa kaikin tavoin asioita lapsiinsa ja olla onnellinen ilman kumppaneita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä vartalossa on niin pilalla että laihdutus ei sitä voisi ratkaista?
Laihdutus ja liikunta.
Valitettavasti nämä eivät ole riittäneet korjaamaan vaurioita mun kehossa. Oliskin noin helppo ratkaisu olemassa.
Ap
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Niin kivalta kun se tuntuukin, niin ulkoistat tilanteesta kaiken vastuun itsesi ulkopuolelle.
1. Sinä olit se joka valitsi tämän miehen.
2. Sinä olit se joka valitsi tulla raskaaksi ja hankkia lapsia.
3. Sinä olit se joka ei huolehtinut kehostaan raskauden aikana ja sen jälkeen.
4. Miehet ei noin vain lähde tuosta vaan kävelemään, varsinkaan lapsiensa äidistä. Valtaenemmistö miehistä on jopa haitakseen asti lojaaleja. Joku olemuksessasi ja käytöksessäsi on ollut niin vastenmielistä ja niin pitkään, ettei mies ole nähnyt muuta vaihtoehtoa. Pimität tässä jotain todella olennaista. Oletan että syy on tässä miten ulkoistat kaiken vastuun.
5. Sinkkumiehiä on vaikka millä mitalla ja heistä moni aktiivisesti etsii kumppania kokoajan. Jos olet terve, suht koht normaalin kokoinen ja mukavaa seuraa, löydät kyllä uuden kumppanin. Aikuisia miehiä kiinnostaa enemmän persoonasi, kuin ulkomuotosi.
Haista huilu kura prse!
Se mies olisi jättänyt sut viimeistään siinä vaiheessa kun vanhenet ja tulee ryppyjä.
Hyvä että pääsit noin pinnallisesta tyypistä eroon ja voit hommata paremman miehen. Sellaisen joka arvostaa muutakin kuin ulkonäköä.
Jumpalla saa vartalon kuntoon ja vatsan litteäksi.
Olen pahoillani, mutta nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Jospa sinunssa ei ollutkaan mitään vika? Tapaisit vaan ylimielisen narsissin, kuka tuhoa toiste elämä ja elämäniloa. Tämmöisille on myös seurava nainen uhri vaan. Eti kunnollinen henkisesti tervemielinen mies, kenen elämänarvot on kunnossa, myös moraali ja uskollisuus ja perhekeskeisyys. Monille naisille jää synnytyksen jälkeen ylipäinoa. Ymmärtäväinen mies ymmärtää, seksin perän juokseva ei ymmärrä. Ole onnellinen, että näin pinnallisesta miehestä nyt eron pääsit. Sinulla on elämä edessä. Etsi henkisesti kehittynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä jos mies on niiltä alueilta kotoisin.
Onpa aika pinnallinen mies ollut.Tuommosta kannata surra.Uutta kehiin.Lapsi tosin??toivottavasti miehelle tärkee ,isä sentään on.Minulla ystävätär joka ei tehnyt lapsia koska kauneus kärsii,adoptoi 2muksua ulkomailta.Ero tuli eikä kauneuskaan enää taida kukkia..hyvät ammatit molemmilla.Jokainen on kuin on.Mutta ei mun elämä kyllä ihan noin mee,menee hyvin..aina mennyt asettaa tietyt asiat tärkeiksi.Mun muksut onnelliset liitoissaan ja lapset myös.Saan olla onnellinen kaikista läheisistäni.Säätäminen ei oo se juttu
Onpa ikävä tilanne.
Mieheni vain on sanonut olevansa iloinen lapsesta ja että häntä ei häiritse vartaloni kun se on kannatellut ensimmäiset 9kk lastamme ja sitten ruokkinut vauvaa.
Olen itse kriittisempi peilikuvani suhteen. Kun lapsiluku on täynnä, käyn mieluusti plastiikkakirurgilla parantelemassa kroppaani. Nyt ensimmäisen lapsen jälkeen laihduttelen kiloja pois, 16kg tippunut jo. Helpottaa raskautumista uudelleen jos on normaalipainoinen. Jos teknologia mahdollistaa kauniimman ulkonäön, miksi kiduttaisin itseäni sietämällä epäesteettisempää ulkonäköä peilin edessä?
Oma asenteeni itseäni kohtaan on se, että on typerää surkutella jotain asiaa jos sille voi tehdä jotain. Jos asialle ei voi tai ei aiokaan tehdä mitään, niin asiaa ei pidä surkutella. Täytyy kääriä hihat ja alkaa töihin eikä valittaa.
Saan alapeukkuja, mutta menkööt.
Aika monikin asia voi olla.