Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
61/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit kerran sille ja se sai mitä siihen hetkeen tarvi 🤣 kohta  huomaat olevasi paksuna 🤣

Paksuna whatsapin ja somen välityksellä, ei v*ttu olet lapsellinen.

Vierailija
62/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi huomata, että sinulla ei ole rahaa.

Minulla on rahaa eikä se liity asiaan yhtään millään tavalla. Todella väsynyttä tuo ainainen rahajankutus, heti kun on ulkomaalaisesta kyse. Hän on työssäkäyvä ihminen, joka osaa käyttää omia rahojaan.

Ja tämä on tullut todistetuksi pelkkien puheidensa perusteella? 

Netissä ja etänä voi valehdella mitä vaan, koska jotkut onnistuvat siinä ihan kasvotusten ja viettävät kaksoiselämä. Varovaisena nettideiteillä tosiaan. 

Vierailija
64/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein"

Jos nyt hyppäisit sieltä netin ihmeellisestä deitti-maailmasta todellisuuteen. 

Miten? 1. Olen ujo. 2. Olen kiinnostunut ulkomaalaisista. 3. En lähde yksin matkailemaan. 4. Livenä tavatessa en voi tietää yhtään mitään toisesta. Minulla on tarkat kriteerit. Ymmärrätkö, että netti on ainoa paikka, jossa voin tavata makuni mukaisia miehiä. 

Netissä on myös helpointa huijata. Elät mielikuvituselämää. Ulkomaalaisuus ei ole mikään syy kiinnostua ihmisestä, heissä on ihan samalla tavalla niin hyviä kuin pahoja. 

Voi jessus. Kävikö mielessä että ehkä he ovat ulkoisesti makuuni

En ole missään vaiheessa sanonut etsiväni mitään kavereita, idiootti. Olen yrittänyt JATKAA KAVEREINA.

Vierailija
65/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstiviestit maksaa, koita päivittää provot tälle vuosikymmenelle whatsapit ym. on jo keksitty.

Oletko oikeasti noin tyhmä? Luuletko ihan todella etten ottaisi yhteyttä whatsapissa, jos voisin?? Ymmärrätkö mitä välirikko tarkoittaa?? Voi jessus mikä idiootti.

On blokannut sinut Whatsappissa mutta ei osaa estää tekstiviestejä sinulta? Uskottavaa.

Minulle on aivan helvetin samantekevää että uskotko sinä vai et. Viesteistä tulee toimitusraportti minulle, uskoit sinä sitä tai et.

Mitä sillä on väliä onko ne toimitettu vai ei, jos hän ei koskaan vastaa mitään? Lopputuloshan on sama. Ehkä hän saa ne mutta ei edes avaa. Huudat tuuleen eikä kukaan piittaa.

Vierailija
66/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kärsimystä. Kärsimyksen syynä on elämän himo.

Kristinuskossa elämänhalu on hyvä asia. Tuo on buddhalaisuutta.

Vierailija
67/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki kommentit tähän aloitukseen on alhaisella koulukiusaajatasolla. Vauviksella yksin pyörivät katkerat ja ilkeät ihmiset viettämässä lauantaita bokseissaan..

Suosittelen ap että lopetat tämän ketjun lukemisen. Jos mahdollista hae tukea mieluummin ystävältä tai joltakin järkevämpien ihmisten palstalta.

Sanoisin myös että jos tuo ihminen on estänyt sinut missään viestikanavassa, se on selvä kannanotto että hän ei halua korjata välejänne. Tuskin haluat ihmissuhdetta, jossa toinen on ensin loukannut sinua noin jo ennen tapaamista (vie luottamusta) ja sitten painostettu uudelleen yhteydenpitoon (ei tule olemaan positiivisten tunteiden pelikenttä).

Ei tällä palstalla saa mitään normaaleja vastauksia. Aina samat jankkaukset rahasta ja jostain amerikkalaisista lentäjistä. Aivan sairaan väsynyttä p@skaa.

En pysty pääsemään yli siitä mi

No kun niitä amerikkalaisia lentäjäkirurgeja, jotka tarvitsevat 100euroa saadakseen miljoonansa tullista tupsahtelee ihan kaikkien inbokseihin kaikissa someissa. Niitä huijareita on valtavasti ja aina niihin joku haksahtaa. 

Jos joku haluaa erota tai katkaista välit, niin se on uskottava ja hyväksyttävä. Et voi häiriköidä toista, jos on estänyt sinut, lopeta, vai lähestymiskiellonko ja rikosrekisterin haluat? Sairasta, kasva aikuiseksi.,

Vierailija
68/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää nyt oli provotrollivitsi?

Vierailija
69/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki kommentit tähän aloitukseen on alhaisella koulukiusaajatasolla. Vauviksella yksin pyörivät katkerat ja ilkeät ihmiset viettämässä lauantaita bokseissaan..

Suosittelen ap että lopetat tämän ketjun lukemisen. Jos mahdollista hae tukea mieluummin ystävältä tai joltakin järkevämpien ihmisten palstalta.

Sanoisin myös että jos tuo ihminen on estänyt sinut missään viestikanavassa, se on selvä kannanotto että hän ei halua korjata välejänne. Tuskin haluat ihmissuhdetta, jossa toinen on ensin loukannut sinua noin jo ennen tapaamista (vie luottamusta) ja sitten painostettu uudelleen yhteydenpitoon (ei tule olemaan positiivisten tunteiden pelikenttä).

Ei tällä palstalla saa mitään normaaleja vastauksia. Aina samat jankkaukset rahasta ja jostain amerikkalaisista lentäjistä. Aivan sairaan väsynyttä p@

V*tun idiootti kun ne huijarit eivät edelleenkään liity tähän mitenkään. Rikosrekisteri :'D Sori mutta yksikään ulkomailla asuva ihminen ei ota yhteyttä Suomen poliisiin :'D Olet täysin vajaaälyinen. En missään vaiheessa sanonut, että mies on ma mu.

Vierailija
70/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko täällä normaaleja vastauksia vaihteeksi?? 

Mitä normaaleita? Jos yksi toisensa jälkeen lemppaa ap.n, millaista vastausta odotat täältä saavasi? Ei ketään voi väkisin pitää kaverina tai pakottaa matkustamaan ja katsomaan, voisiko kehkeytyä jotakin enemmän. 

Vierailija
71/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odotan normaaleiden aikuisten vastauksia. Olen aivan täynnä noita kiusaajia. Aivan helvetin lapsellista paskaa.

Vierailija
72/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?

Sama on. Todella outo tapaus tämä ap. 

Vierailija
73/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vaikutti mielenkiintoiselta mutta nyt on vastaukset menneet sekopäisiksi. 

Kauanko oot tuntenut tämän miehen ap? 

Vierailija
74/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko täällä normaaleja vastauksia vaihteeksi?? 

Mitä normaaleita? Jos yksi toisensa jälkeen lemppaa ap.n, millaista vastausta odotat täältä saavasi? Ei ketään voi väkisin pitää kaverina tai pakottaa matkustamaan ja katsomaan, voisiko kehkeytyä jotakin enemmän. 

Mitä helvettiä sinä hourit? Miksi kirjoitat minusta sekä kolmannessa että ensimmäisessä persoonassa? :'D Kuule kyllä minä osaan myös lempata ja teen niin paljon enemmän kuin mitä minulle tehdään.

Vierailija
75/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama on. Todella outo tapaus tämä ap. 

Missä vaiheessa sanoin että olen laittanut jonkun kuvan johonkin?? Mitä hemmettiä te sekoilette.

Vierailija
76/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja valitat tällä palstalla...

Vierailija
77/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla saa mitään normaaleja vastauksia. Aina samat jankkaukset rahasta ja jostain amerikkalaisista lentäjistä. Aivan sairaan väsynyttä p@skaa.

En pysty pääsemään yli siitä mi

Ymmärrän että tuollaista muutosta on vaikea hyväksyä. Etenkin ihastuneena tai muuten tulevaisuuden toiveita täynnä, sellainen satuttaa. Aivan normaalia kokea tuskaa ja vaiheilla onko suhde lopullisesti ohi vai voiko sen korjata.

Minä kuitenkin tuon hänen käytöksen perusteella koittaisin sivuuttaa tunteet ja ajatella loogisesti. Sellainen ihminen kenen kanssa haluat jakaa elämäsi, tuskin toimisi noin.

Ainakin olisi rehtiä avata ajatuksensa, miksi päätyy katkaisemaan välit ja onko ratkaisu tarkoitettu pysyväksi. Kun hän ei ole niin toiminut, tuskin pystyy jatkossakaan ratkomaan ongelmia kypsästi. Ja haasteita aina parisuhteissa tulee.

Vierailija
78/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko hyvä, kerroit miehelle haluavasi olla kaveri, hän ymmärsi tämän että seksi ei tule kysymykseenkään, joten hän lähti seuraavan perään.

Vierailija
79/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä just muutama viikko sitten leuhkinut, kuinka hän otti eston pois jossain sovelluksessa (oliko se face tai insta)? Ja sanoit, ettet todellakaan ota häneen yhteyttä kuitenkaan, kuin ehkä aikaisintaan joulun aikoihin. Että vaikka tämä italialainen sulle kirjoittaisi, et aio vastata mitään.

Vierailija
80/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemusta samanlaisesta tilanteesta, mutta olet saanut välit myöhemmin kuntoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi