Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
41/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne amörikkalaiset lentokapteenit tuollasia, äkkipikaisia ja kiireisiä. Oottele kaikessa rauhassa, kyllä hän leppyy. Laita uitenkin tekstaria, että olet saanut miljuunaperinnön taiwanilaiselta sokealta tädiltäsi. 

Vierailija
42/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein"

Jos nyt hyppäisit sieltä netin ihmeellisestä deitti-maailmasta todellisuuteen. 

Miten? 1. Olen ujo. 2. Olen kiinnostunut ulkomaalaisista. 3. En lähde yksin matkailemaan. 4. Livenä tavatessa en voi tietää yhtään mitään toisesta. Minulla on tarkat kriteerit. Ymmärrätkö, että netti on ainoa paikka, jossa voin tavata makuni mukaisia miehiä. 

"Makuasiat" toimivat myös toiseen suuntaan. Et todennäköisesti täytä heidän kriteereitään ja makua, jos lopulta jättävät sinut tai haluavat jatkaa vain kavereina. 

Ei ollut kyse jatkamisesta kavereina vaan tutustumisesta ensin kaverina, kunnes tapaamme🙄 Minä olen yrittänyt olla monien miesten kaveri, mutta ei kelpaa kaveruus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? 1. Olen ujo. 2. Olen kiinnostunut ulkomaalaisista. 3. En lähde yksin matkailemaan. 4. Livenä tavatessa en voi tietää yhtään mitään toisesta. Minulla on tarkat kriteerit. Ymmärrätkö, että netti on ainoa paikka, jossa voin tavata makuni mukaisia miehiä. 

Netissä on myös helpointa huijata. Elät mielikuvituselämää. Ulkomaalaisuus ei ole mikään syy kiinnostua ihmisestä, heissä on ihan samalla tavalla niin hyviä kuin pahoja. 

Vierailija
44/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi huomata, että sinulla ei ole rahaa.

Minulla on rahaa eikä se liity asiaan yhtään millään tavalla. Todella väsynyttä tuo ainainen rahajankutus, heti kun on ulkomaalaisesta kyse. Hän on työssäkäyvä ihminen, joka osaa käyttää omia rahojaan.

Ja tämä on tullut todistetuksi pelkkien puheidensa perusteella? 

Vierailija
45/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne amörikkalaiset lentokapteenit tuollasia, äkkipikaisia ja kiireisiä. Oottele kaikessa rauhassa, kyllä hän leppyy. Laita uitenkin tekstaria, että olet saanut miljuunaperinnön taiwanilaiselta sokealta tädiltäsi. 

Tulihan tämä maailman väsynein kommentti taas. Luuletko olevasi hauskakin? Minä olen sattumoisin nähnyt miehen somen ja kommentit sukulaisten yms. kesken. Miksi edes vaivaudun vastaamaan tuollaiselle.

Vierailija
46/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
47/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on myös helpointa huijata. Elät mielikuvituselämää. Ulkomaalaisuus ei ole mikään syy kiinnostua ihmisestä, heissä on ihan samalla tavalla niin hyviä kuin pahoja. 

Voi jessus. Kävikö mielessä että ehkä he ovat ulkoisesti makuuni??

Vierailija
48/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko täällä normaaleja vastauksia vaihteeksi?? 

Vierailija
49/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistelet edelleen henkilöä joka on estänyt sinut? Lopeta. 

Vierailija
50/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti säästyit joltain nettihuijarilta. Ole kiitollinen että pääsitte eroon hänestä.

Vierailija
51/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti säästyit joltain nettihuijarilta. Ole kiitollinen että pääsitte eroon hänestä.

Hän ei ole huijari. En tajua minkä takia sana ULKOMAALAINEN on kamala kirosana kaikille. Voi luoja... En todellakaan ole kiitollinen.

Vierailija
52/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko täällä asiallisia ja aikuismaisia vastauksia? Vai onko tämä pelkkä kehitysvammaisten temmellyskenttä? Ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan, mutta eivät nämä kommentit ole normaalisti kehittyneiden aikuisten kommentteja, ihan oikeasti. 

Vierailija
53/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kommentit tähän aloitukseen on alhaisella koulukiusaajatasolla. Vauviksella yksin pyörivät katkerat ja ilkeät ihmiset viettämässä lauantaita bokseissaan..

Suosittelen ap että lopetat tämän ketjun lukemisen. Jos mahdollista hae tukea mieluummin ystävältä tai joltakin järkevämpien ihmisten palstalta.

Sanoisin myös että jos tuo ihminen on estänyt sinut missään viestikanavassa, se on selvä kannanotto että hän ei halua korjata välejänne. Tuskin haluat ihmissuhdetta, jossa toinen on ensin loukannut sinua noin jo ennen tapaamista (vie luottamusta) ja sitten painostettu uudelleen yhteydenpitoon (ei tule olemaan positiivisten tunteiden pelikenttä).

Vierailija
54/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika yksinäinen; ihmissuhteita huonosti solmiva ihminen. Monta kertaa olet saanut silti pettyäkin. Nyt olet kehitellyt itsellesi jonkinlaisen näkymättömän miehen, ulkomaalaisen miehen, jonka, jossakin kaukana; netin kautta pitäisi olla yhteydessä sinuun ja jopa tavata sinut hamassa tulevaisuudessa. Epäilen tarinasi todenperäisyyttä.

Vierailija
55/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Makuasiat" toimivat myös toiseen suuntaan. Et todennäköisesti täytä heidän kriteereitään ja makua, jos lopulta jättävät sinut tai haluavat jatkaa vain kavereina. 

Ei ollut kyse jatkamisesta kavereina vaan tutustumisesta ensin kaverina, kunnes tapaamme🙄 Minä olen yrittänyt olla monien m

Miksi kaveri välimatkojen takaa pitää tavata? Etsit kuitenkin jotakin enemmän kuin pelkkiä kavereita. 

Vierailija
56/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole huijari. En tajua minkä takia sana ULKOMAALAINEN on kamala kirosana kaikille. Voi luoja... En todellakaan ole kiitollinen.

Suomalaiset miehet eivät tykkää, kun jäävät toisiksi ulkomaalaisille miehille. Siitä nuo lapselliset kommentit johtuu, kateudesta ja naisvihasta.

Pitää kyllä ottaa huomioon myös nettihuijarit, sillä niitä on oikeasti. Aikanaan meni ohjelma nimeltä Catfish, siinä harvemmin syy oli rahan huijaaminen kuitenkaan. Eri

Vierailija
57/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika yksinäinen; ihmissuhteita huonosti solmiva ihminen. Monta kertaa olet saanut silti pettyäkin. Nyt olet kehitellyt itsellesi jonkinlaisen näkymättömän miehen, ulkomaalaisen miehen, jonka, jossakin kaukana; netin kautta pitäisi olla yhteydessä sinuun ja jopa tavata sinut hamassa tulevaisuudessa. Epäilen tarinasi todenperäisyyttä.

Taidat olla aika typerä. Miksi luulet että minua kiinnostaa mitä sinä epäilet ja mitä et? Minä tiedän itse mitä olemme jutelleet ja mitä on tapahtunut. Nyt kysyn onko muille käynyt samoin ja ovat saaneet välit myöhemmin kuntoon. Sinun vastauksesi ei vastaa tähän mitenkään. 

Vierailija
58/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit kerran sille ja se sai mitä siihen hetkeen tarvi 🤣 kohta  huomaat olevasi paksuna 🤣

Vierailija
59/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki kommentit tähän aloitukseen on alhaisella koulukiusaajatasolla. Vauviksella yksin pyörivät katkerat ja ilkeät ihmiset viettämässä lauantaita bokseissaan..

Suosittelen ap että lopetat tämän ketjun lukemisen. Jos mahdollista hae tukea mieluummin ystävältä tai joltakin järkevämpien ihmisten palstalta.

Sanoisin myös että jos tuo ihminen on estänyt sinut missään viestikanavassa, se on selvä kannanotto että hän ei halua korjata välejänne. Tuskin haluat ihmissuhdetta, jossa toinen on ensin loukannut sinua noin jo ennen tapaamista (vie luottamusta) ja sitten painostettu uudelleen yhteydenpitoon (ei tule olemaan positiivisten tunteiden pelikenttä).

Ei tällä palstalla saa mitään normaaleja vastauksia. Aina samat jankkaukset rahasta ja jostain amerikkalaisista lentäjistä. Aivan sairaan väsynyttä p@skaa.

En pysty pääsemään yli siitä miten tuo mies muuttui hetkessä siitä ihanasta, huomioivasta ja minua kauniisti kohtelevasta tuollaiseksi kylmäksi. Muutama sana ja välit poikki ilman keskustelua. En voi hyväksyä että hän on yhtäkkiä noin kylmä.

Vierailija
60/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Kävikö mielessä että ehkä he ovat ulkoisesti makuuni??

Vänkäät täällä etsiväsi kavereita ulkomaalaisista miehistä. Mitä väliä ulkonäöllä on kaverisuhteessa? 

-ohis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi