Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Matka Gambiaan saa sinut unohtamaan tuollaiset!
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kurjaa! Mutta jatka yrittämistä. Näkeehän sen näistä kommenteistakin, että sun temperamenttia ja tarpeita ei täällä ymmärretä.
Tämä. Himot ne on läskilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkkarit saa suomessa niin paljon ettei ne jaksa yhtä akkaa kauaa katsoa, huonmenna jo saa toiselta.
Okei, no hän ei asukaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein"
Jos nyt hyppäisit sieltä netin ihmeellisestä deitti-maailmasta todellisuuteen.
Miten? 1. Olen ujo. 2. Olen kiinnostunut ulkomaalaisista. 3. En lähde yksin matkailemaan. 4. Livenä tavatessa en voi tietää yhtään mitään toisesta. Minulla on tarkat kriteerit. Ymmärrätkö, että netti on ainoa paikka, jossa voin tavata makuni mukaisia miehiä.
Okei, mutta se ei näytä toimivan. Onnea kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Taisi huomata, että sinulla ei ole rahaa.
Minulla on rahaa eikä se liity asiaan yhtään millään tavalla. Todella väsynyttä tuo ainainen rahajankutus, heti kun on ulkomaalaisesta kyse. Hän on työssäkäyvä ihminen, joka osaa käyttää omia rahojaan.
Tekstiviestit maksaa, koita päivittää provot tälle vuosikymmenelle whatsapit ym. on jo keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviestit maksaa, koita päivittää provot tälle vuosikymmenelle whatsapit ym. on jo keksitty.
Oletko oikeasti noin tyhmä? Luuletko ihan todella etten ottaisi yhteyttä whatsapissa, jos voisin?? Ymmärrätkö mitä välirikko tarkoittaa?? Voi jessus mikä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kurjaa! Mutta jatka yrittämistä. Näkeehän sen näistä kommenteistakin, että sun temperamenttia ja tarpeita ei täällä ymmärretä.
Tämä. Himot ne on läskilläkin.
Toivottavasti pääset normaalipainoon pian. Onnea.
Tekstarit ovat kalliita??? Ja ne ovat siis ainoa tapa pitää yhteyttä? Oletko aikamatkaillut tänne 1990-luvulta?
🤪🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä sinusta tehdyt psykiatrian poliklinikan kirjaukset. Veikkaan autismin ja persoonallisuushäiriöiden yhdistelmää.
Älä muuta sano, koskee oikeastaan kaikkia trolleja
Vierailija kirjoitti:
Tekstarit ovat kalliita??? Ja ne ovat siis ainoa tapa pitää yhteyttä? Oletko aikamatkaillut tänne 1990-luvulta?
🤪🤣😂
Oletko ihan oikeasti noin tyhmä?? Sanooko whatsapp-esto sinulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä? Luuletko ihan todella etten ottaisi yhteyttä whatsapissa, jos voisin?? Ymmärrätkö mitä välirikko tarkoittaa?? Voi jessus mikä idiootti.
On blokannut sinut Whatsappissa mutta ei osaa estää tekstiviestejä sinulta? Uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein"
Jos nyt hyppäisit sieltä netin ihmeellisestä deitti-maailmasta todellisuuteen.
Miten? 1. Olen ujo. 2. Olen kiinnostunut ulkomaalaisista. 3. En lähde yksin matkailemaan. 4. Livenä tavatessa en voi tietää yhtään mitään toisesta. Minulla on tarkat kriteerit. Ymmärrätkö, että netti on ainoa paikka, jossa voin tavata makuni mukaisia miehiä.
"Makuasiat" toimivat myös toiseen suuntaan. Et todennäköisesti täytä heidän kriteereitään ja makua, jos lopulta jättävät sinut tai haluavat jatkaa vain kavereina.
Älä murehdi. Löydät varmaan nopeasti uuden ulkomaalaisen miehen.
Onko sinulla ollut välirikko jonkun kanssa, mutta olette saaneet välinne kuntoon myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤪🤣😂Oletko ihan oikeasti noin tyhmä?? Sanooko whatsapp-esto sinulle mitään?
Mutta on niin kädetön että ei osaa estää tekstareita sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On blokannut sinut Whatsappissa mutta ei osaa estää tekstiviestejä sinulta? Uskottavaa.
Minulle on aivan helvetin samantekevää että uskotko sinä vai et. Viesteistä tulee toimitusraportti minulle, uskoit sinä sitä tai et.
Italialaiset on tuollaisia. Nigerialaisiin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä näytä ymmärtävän nämä ulkomaalaiset miehetkään, jos kerta kerran jälkeen ap tulee hylätyksi. Aina voi ja saa yrittää, mutta jossakin kohtaa kannattaa ottaa järki käteen.