Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että on ihmisiä, jotka nousevat vessanpytyltä seisomaan ja pyyhkivät seisten?

Vierailija
12.10.2024 |

Luulin että kaikki pyyhkivät istuen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen sen seisaaltani. Anteeksi. En ymmärrä mistä välistä se käsi työnnetään, jos se tehdään istuaaltaan. Joskus yrittänyt, mutta ei onnistu. 

Sivusta.

Vierailija
42/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulin, että kaikki pyyhkivät takapuolensa takakautta.

Ilmeisesti jotkin barbaarit pyyhkivät ahterinsa etukautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran selkä niin kipeä että oli pakko pyyhkiä seisten ja käytin vielä varren päässä olevaa sientä apuna. Selkä ei taipunut yhtään.

Vierailija
44/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vessoissa videokameroita, joilla olet tämän selvittänyt?

Vierailija
45/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pylly niin iso ettei mahdu istuen vai miksi nousevat? 

Läskit ei yllä sivulta jenkkakahva mahan takia. Siksi kyykkyseisomaan ja etukautta jalkojen välistä pyyhintä.

-vanhainkodin hoitsu

Kyllä yllän takakautta istuessa. Ei me kaikki paksut olla niin kankeita. 

Vierailija
46/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Japanissa ja Etelä-Koreassa ei käytetä ollenkaan paperia, vaan siellä käytetään vettä. Jep. Kuulostaa ihan hullulta, mutta se on 100 kertaa parempi kuin paperi. M25

Vierailija
47/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nousen ja kyykkään pytyn vieressä kunnolla, niin saa paremmin pyyhittyä. Persvako on syväkyykyssä paremmin levällään.

Vierailija
48/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Japanissa ja Etelä-Koreassa ei käytetä ollenkaan paperia, vaan siellä käytetään vettä. Jep. Kuulostaa ihan hullulta, mutta se on 100 kertaa parempi kuin paperi. M25

Itse ainakin käytän molempia. Pyyhin, pesen ja kuivaan.

Vierailija
49/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma sellaisiakin ihmisiä jotka pyyhkii ikään kuin takakautta eikä jalkojen välistä.

😂😂😂

Takakauttahan aina kuuluu pyyhkiä. Bakteerit saattavat kulkeutua virtsateihin jos pyyhin pissan etukautta.  

Millä logiikalla? Pyyhitkö sä etukautta eteenpäin ja takakautta taaksepäin vai kuinka pääsee pöpöt. Pyyhin pissan etukautta enkä mä sitä paperia edestakaisin hinkuta.

Vierailija
50/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun käyttää japanilaista WC:tä, niin suomalainen WC tuntuu ihan keskiaikaiselta.

Vierailija
51/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siellä on näitä automaattivessoja, jotka pesee ja kuivaa reiän. Mutta koko Aasiassa, Thaimaa, Filippiinit,Intia jne on kyykkyvessat muualla paitsi hotelleissa on normaalit pytyt. Voi sitä onnetonta, joka ei pääse syväkyykkyyn. Vesi valuu väärään suuntaan polvitaipeita kohti, kun kannun avutlla pesee peräreikää.

Vierailija
52/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi paskasta ja paskomisesta kirjoittelu on joillekin niin rakasta, että harva se päivä pitää tehdä alotus aiheesta.

Vierailija
53/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset tekee noin. 3 ja 5 v. Isommalle yritän takoa kalloon et istuiltaan pyyhitään. 

Vierailija
54/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset tekee noin. 3 ja 5 v. Isommalle yritän takoa kalloon et istuiltaan pyyhitään. 

Miksi istualtaan, mitä väliä? 

Vierailija
55/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että perinteinen japanilainen vessa on kyykkyvessa, ja niitä on edelleen suuri osa julkisista vessoista. Modernissakin vessassa perse kyllä kuivataan paperilla.

Vierailija
56/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkikööt vaikka käsillä seisten.

Vierailija
57/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut yleisten vessojen kopit on niin ahtaita että minun on tultava kopista ulos siihen missä on paremmin tilaa ja pyyhin siinä seisaaltani.

Aina ei se tilakaan riitä. Sillon pitää poistua kokonaan vessan ulkopuolelle.

Vierailija
58/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yleistä tapaa pyyhkiä takapuoli vessapaperilla. Levitellään ulosteita ja bakteereita pitkin takapuolta. Näkyy tai ei, ainakin haisee. Jos takapuoli on ohuen ulostekerroksen, mahdollisen hautuneen kuukautisveren sekä hien peitossa, on mielestäni selvää ettei se haju lähde pois edes hinkkaamalla. Olisko kiva nuuhkia ulosteelta tuoksuvaa aromipesää nenänmitan päästä? Bideesuihkun käyttö ei kauan kestä. 

Vierailija
59/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miehen pitää paskoa istualtaan kyykyssä jalat vessanrenkaan päällä ja mielellään odottaa että on kunnon ripuli. Lorisee kyykyssä pissatkin sitten helpommin samalla pytyn eteen. Ja hyvin pyyhkii ;D

-winner-

Vierailija
60/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma sellaisiakin ihmisiä jotka pyyhkii ikään kuin takakautta eikä jalkojen välistä.

😂😂😂

Takakauttahan aina kuuluu pyyhkiä. Bakteerit saattavat kulkeutua virtsateihin jos pyyhin pissan etukautta.  

Millä logiikalla? Pyyhitkö sä etukautta eteenpäin ja takakautta taaksepäin vai kuinka pääsee pöpöt. Pyyhin pissan etukautta enkä mä sitä paperia edestakaisin hinkuta.

Aivan, pimppiä ei pyyhitä vaan taputellaan tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi