Tiesittekö että on ihmisiä, jotka nousevat vessanpytyltä seisomaan ja pyyhkivät seisten?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuota. Ja muistetaanhan sitten pyyhkiä takakautta.
Pyyhit vain kun käyt kakalla? Pissalla käymisen jälkeen pyyhin etukautta, otan uuden paperin ja nousen ylös pöntöltä paperi pimpissä ja palaan istumaan.
En pyyhi kun käyn pissalla. Kosketan vain paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko pylly niin iso ettei mahdu istuen vai miksi nousevat?
Läskit ei yllä sivulta jenkkakahva mahan takia. Siksi kyykkyseisomaan ja etukautta jalkojen välistä pyyhintä.
-vanhainkodin hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit ei yllä sivulta jenkkakahva mahan takia. Siksi kyykkyseisomaan ja etukautta jalkojen välistä pyyhintä.
-vanhainkodin hoitsu
Kyllä eräällä Harjusolallakin voi olla "muotojensa" kanssa haasteita pyyhkiä sivulta kankun yli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma sellaisiakin ihmisiä jotka pyyhkii ikään kuin takakautta eikä jalkojen välistä.
😂😂😂
Takakauttahan aina kuuluu pyyhkiä. Bakteerit saattavat kulkeutua virtsateihin jos pyyhin pissan etukautta.
Eikös se ole nykyaikaa muutenki kaiken maailman persreiän ronkkimiset ja nuolemiset.....varsinki toisten
t. hanurin päristelijä, kysyn vaan
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että joogaharrastaja pyyhkii selällään vessan lattialla molemmat nilkat niskansa takana.
Samalla lopsii itseltään poskeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuota. Ja muistetaanhan sitten pyyhkiä takakautta.
Pyyhit vain kun käyt kakalla? Pissalla käymisen jälkeen pyyhin etukautta, otan uuden paperin ja nousen ylös pöntöltä paperi pimpissä ja palaan istumaan.
En pyyhi kun käyn pissalla. Kosketan vain paperilla.
minä vemputan......
N42
On yks ja hailee, vaikka hoitaisivat homman kontillaan, kunhan siivoavat jälkensä sitten lattialta, ettei seuraavan kävijän sukat kastu keltaiseen nesteeseen tai likaannu ruskeisiin kikkareihin.
En. Käytkö useinkin, ap, seurailemassa ihmisiä wc -tiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma sellaisiakin ihmisiä jotka pyyhkii ikään kuin takakautta eikä jalkojen välistä.
😂😂😂
Takakauttahan aina kuuluu pyyhkiä. Bakteerit saattavat kulkeutua virtsateihin jos pyyhin pissan etukautta.
Miten joku voi olla näin yksinkertainen? Sitä paperia ei ole pakko kuljettaa koko alakerran pituista matkaa. Jeesus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhin pippelin seisoma-asennossa kun olen ollut kakalla. Pyyhin ensin takapuolen istualteen ja sitten nousen seisomaan ja pyyhin vasta sitten pippelin.
Pyyhit pippelin? Tuleeko sulla paskaa sieltä pippelistäkin vai tongitko sen avulla sonnat suolesta ulos?
Jotkut yleisten vessojen kopit on niin ahtaita että minun on tultava kopista ulos siihen missä on paremmin tilaa ja pyyhin siinä seisaaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Eikös se ole nykyaikaa muutenki kaiken maailman persreiän ronkkimiset ja nuolemiset.....varsinki toisten
t. hanurin päristelijä, kysyn vaan
Miehillä on pitkä virtsaputki mutta naisille voi helposti tulla virtsatietulehduksia jos paskapöpöjä menee virtsaputkeen. Virtsatietulehdukset voi edetä nopeasti, munuaistulehdus tai verenmyrkytys, joka on vaarallinen tila.
Jep, en halua työntää kättäni pönttöön. Etenkin yleisissä vessoissa oksettaa ajatus että käsi saattaa koskettaa pönttöä siinä pyyhkiessä. Ihan hoikka olen, ei ole kyse ylettymisen vaikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin blastaan pillupuhelimella kuumaa vettä suoraan perssilmään. Välillä menee ylihyväksi ja vähän polttaa. Lopuksi kuivaus paperilla. Ei tarvitse kivuliaasti hangata, eikä jää kakkanokareita haisemaan.
M40
Toimit hyvin. Pesemätön perse alkaa päivän mittaan haisemaan ja sen pyllynhajun kyllä havaitsee useamman metrin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Miten joku voi olla näin yksinkertainen? Sitä paperia ei ole pakko kuljettaa koko alakerran pituista matkaa. Jeesus sentään.
Edestä taakse kun vetäsee niin edesssä kostuu ja on kuin kosteuspyyhkeellä pyyhkäisisi takaosaston puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut yleisten vessojen kopit on niin ahtaita että minun on tultava kopista ulos siihen missä on paremmin tilaa ja pyyhin siinä seisaaltani.
No onhan siinä se hyvä puoli että on lyhyempi matka lavuaarille käsien pesulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vanhainkodin hoitsu
Hoitsu varmaan ymmärtää, ettei vanha ihminen taivu ihan mihin tahansa enää.
On muuten perseestä, että jonkun ihmisryhmän hoitaja puhuu näin epäkunnioittavasti hoidettavistaan.
Minä teen sen seisaaltani. Anteeksi. En ymmärrä mistä välistä se käsi työnnetään, jos se tehdään istuaaltaan. Joskus yrittänyt, mutta ei onnistu.
Minulla on joskus niin yläkroppa jumissa etten taivu pöntöllä istuen :D surkuhupaisaa 30-vuotiaana. Kotona nostaa vielä toisen jalan pytylle ja hinkuttaa puhtaaksi.
Pyyhin pippelin seisoma-asennossa kun olen ollut kakalla. Pyyhin ensin takapuolen istualteen ja sitten nousen seisomaan ja pyyhin vasta sitten pippelin.