7kk ilma tupakkaa ja ny iski halu ,miten voi olla?
Kommentit (21)
Ite 8v polttamatta ja välillä tekis mieli. Onneksi se kohta kielletään täysin.
Onko stressiä? Älä nyt vaan niin hölmö ole että lähdet päähänpistoon mukaan :D Se menee ohi. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä harvemmin tuollaisia hetkiä tulee.
Polta vasta huomenna jos vielä tekee mieli. Sit huomenna annat luvan polttaa huomenna jne. Tai juokse niin kauan kun on veren maku suussa, mielihyväkemikaalit poistaa himon.
Se onkin hankalaa. Mutta tupakanhimo menee ohi. Pysy vaan tiukasti erossa. Upea 7 kuukautta jo saavutettu! Hyvä sinä! Kuukausi kuukaudelta se tupakka tulee harvemmin ja laimeammin mieleen.
No ihmisaivot on kummalliset. Suuntaa huomio nyt muualle ja onnittele itseäsi upeasta 7kk saavutuksesta!
Minä olen ollut 5 vuotta,ja silloin tällöin tulee ihana Menthol-tupakan haju nenään.....
Vierailija kirjoitti:
Ei kielletä.
Polta yksi, niin ei tee enää mieli.
26 vuotta ilman röökiä ja edelleen tulee välillä mieliteko. Menee kyllä samalla sekunnilla ohikin.
No semmosta se on. Himo ja halu muitten himojen ja halujen joukossa. Ei siihen tunteeseen kuole. (Tupakkaan kuolee.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kielletä.
No ei varmaan kielletä polttamasta mutta myyminen lopetetaan/kielletään tässä 10-15v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kielletä.
No ei varmaan kielletä polttamasta mutta myyminen lopetetaan/kielletään tässä 10-15v aikana.
En ole missään lukenut tällaisesta.
Mä olen ollut 4kk ilman.Välillä unissani olen polttanut tupakkaa ja herännyt ja huokaissut helpotuksesta.
Mulla on vielä himassakin röökiä useampi aski. Kun tarkoitus oli vaan pitää taukoa,ei lopettaa. No on venynyt.
Mielitekoja joskus tulee,mutta ne äkkiä haihtuu tai unohtuu.
Ja poltin varmaan 25 vuotta, jopa yli askin päivässä.
Rahaa säästyy kyllä ihan älyttömästi.
Mä vaihdoin pusseihin, puolivuotta kesti tupakanhimo.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 4kk ilman.Välillä unissani olen polttanut tupakkaa ja herännyt ja huokaissut helpotuksesta.
Mulla on vielä himassakin röökiä useampi aski. Kun tarkoitus oli vaan pitää taukoa,ei lopettaa. No on venynyt.
Enkä siis ole käyttänyt mitään korvaustuotteita. Tosin poltin pitkään ns.miedoimpia tupakoita mitä on.
Joku Kännykkäpeli on hyvää tekemistä sormille. Itselläni auttoi kun olin enemmän varmaan koukussa tapaan. Tai ainakin myös siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä siis ole käyttänyt mitään korvaustuotteita. Tosin poltin pitkään ns.miedoimpia tupakoita mitä on.
Joku Kännykkäpeli on hyvää tekemistä sormille. Itselläni auttoi kun olin enemmän varmaan koukussa tapaan. Tai ainakin myös siihen.
Hienosti tehty! Minä taasen olen lopettamassa ja aion ostaa haastavan palapelin tupakan tilalle. Kait ne himot polttaa unohtuu palapeliä pähkäillessä tai sitten hermostuu ja sortuu polttamaan :D
15 vuotta polttamatta ja mieli tekee aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti tehty! Minä taasen olen lopettamassa ja aion ostaa haastavan palapelin tupakan tilalle. Kait ne himot polttaa unohtuu palapel
Ekat viikot vaikeimpia fyysisten vieroitusoireiden kanssa.
Mutta tosiaan. Käsille varmaan hyvä keksiä tekemistä,jos se yksi syy tupakoinnille.
En tiedä miksi,mutta itselleni ajatus siitä, etten lopeta vaan pidän taukoa oli jotenkin helpompi. Sitten vaan jatkoin sitä taukoa päivä kerrallaan. Viikko kerrallaan ja Nyt se 4kk täynnä. Olen ajatellut jatkaa tätä taukoa.
Enkä olisi ikinä uskonut edes pystyväni lopettamaan,niin koukussa olin tapaan.
Norttia huuleen vaan,mitä sitä itseään piinaamaan..
Toivottavasti kuolet pikaisesti pois.