Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako mies vaihtaa autoon/autoihin renkaat vai viekö herrasmiesmäisesti Euromasterille?

Vierailija
11.10.2024 |

Minä vien työsuhdevolvoni aina Euromasterille renkaidenvaihtoon. En akateemisena ja hyvätuloisena miehenä sotkea käsiäni paskaan. Renkaidenvaihdon tekee ne, joiden älyllinen taso ja koulutus siihen sopii. Maksaisin itsekin mielelläni siitä 20e, mutta renkaiden vaihto kuuluu leasingsoppariin.

Itseäni aina naurattaa joidenkin uskomukset, että miehen mitta on se, että osaa vaihtaa itse renkaat.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kanssa hyvätuloinen. Vaihtaa itse,kun on hyvä akkukone. Myös kohta remppaa keittiönkin uusiksi. Kyllä hän itse myös kauniin saunan rakensi,terassin, vessat,kodinhoitohuoneen ja mitä muuta. Meillä jos kädet sotkeentuu,niin osataan saippuaa käyttää. Duunareita ollaan.

Hyvätuloisia duunareita?

"Takuusäätiössä hyvätuloisella tarkoitetaan noin 40005000 euroa bruttona kuussa tienaavia." 

Mikä duunari tienaa tuon verran? 

Ei mikään. Johtoasemassa oleva ei enää ole duunari vaikka alansa olisikin duunariala ja itsekin olisi aiemmin duunannut. 

Vierailija
82/83 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kehui että osaa vaihtaa renkaat itse, käskin näyttämään ja ojensin rengasraudat. Osasikin aukaista mutterit ja vaihtaa pyörän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enimmäkseen vaihtanut yli 40v. Nyt vein ekaa kertaa rengashotelliin, saavat tästälähin muut vaihtaa ne. Ei enää jaksa kun senverran kangistunut ja paikat reistailee. N.pian 65v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi