Jos nainen ei synnytä vähintään kahta lasta niin eikö sen pitäisi sitten mennä armeijaan tai lottakouluun?
Nyt naiset perustelee ettei armeijaan tarvitse mennä koska naiset synnyttää mutta eihän kaikki naiset synnytä joten naiset jotka ei tee vähintään kahta lasta niin eikö heidät pitäisi määrä armeijaan tai lottakouluun?
Nyt lapsettomat naiset on vapaamatkustajia tässä yhteiskunnassa.
Tähän vaaditaan muutos.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomellla olis paljon rahaa, niin ei se huono idea olisi, että myös naisille (huolimatta oliko vai ei lapsia) olisi jokin pakollinen koulutus joka olisi samalla yleishyödyllinen yhteiskunnalle. Voisi olla ensiaputaitoja vaikka vähän laajemmin, hygienipassi ja samalla kokkaustaitoja vaikka. Jotain perus tekniikkahommia ja logistiikkaa ehkä myös.
Kaikilla naisilla on ammatti, joka on hyödyllinen yhteiskunnalle. Emme me teidän maailmanlopun larppeihinne osallistu ja suosittelen teitäkin lopettamaan, ennen kuin liitämme teidät venäjään, niin olette oikeammassa seurassa.
Venäläinen junassa. Pitääkö huolestua. Armeijan vihreä reppu sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Se lottakoulu on sitten ajankohtainen naisille vasta hedelmällisen ajan päätyttyä, koska siihen saakka on mahdollista hankkia nämä ns. pakkolapset. Mulla jatkui ovulaatiot noin 55-vuotiaaksi, ja veikkaan että työnantajani ei olisi ilahtunut, jos olisin ilmoittanut että minä likka lähden nyt lottakouluun...
Lottakoulu rinnastettaisiin armeijaan. Ei 55-vuotiaat miehet joudu sotimaan. Siis 55 vuotias nainen laitettaisiin siihen kouluun ihan turhaan, kun ei ikänsä vuoksi joutuisi sodan aikana tekemään niitä lottahommia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos yrittää tulla raskaaksi, käy lapsettomuushoidot, mutta aina vaan tulee keskenmeno? Joutuuko rankkojen kokemusten ja pettymysten jälkeen vielä armeijaankin? Tai lottakouluun (mikä se sitten lieneekään)?
Yhteiskunnan tarvitsee sitten maksaa niitä hoitoja niin kauan että syntyy lapsi tai naisella alkaa vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Muissa sivistyneissä länsimaissa ei ole asevelvollisuutta, suomessa ja turkissa on asevelvollisuus.
Erisnimet
En naisena ole mitään velkaa yhteiskunnalle joka sortaa minua, syrjii sukunimeäni, sallii minua vihaavat uskonnot eikä puutu mitenkään maailman nai*vihaan. Naurettavaa miten annatte miesten uhriutua HEIDÄN ITSENSÄ keksimästä ja KANNATTAMASTA palveluksesta, samalla kun akat itse kiltisti pukee huivit ja vaihtaa sukunimensä. Miehet eivät. Miettikää joskus miksi.
En ole velvoitettu palvelemaan yhteiskuntaa kun minulla ei ole samoja etuja kuin miehillä. Menen vallan mielelläni kansalaispalvelukseen heti kun miehet alkavat käyttää huiveja ja vaihtamaan nimiä. Niin, ja heti kun saan alistaa miehiä uskonnolla niin että koko yhteiskunta on sen takana :)
Milloin viimeksi nainen on aloittanut sodan? Milloin viimeksi puolestaan mies on aloittanut sodan? Sotikoot ne, jotka ne sodat aloittavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pääosin intti vaikuttaa tekevän pojille hyvää, en näe syytä lakkauttaa asepalvelusta. Laajentaa toki voisi myös naisiin. Minusta sivarin tilalle voisi tulle jotain muuta, vaikkapa koulutusta kotirintaman tehtäviin tai tuo lottakoulu. En tosin tiedä miten se olisi taloudellisesti realistista. "
Oletko kenties jonkinlainen sotahullu? Missään maailman maassa ei koko ikäluokka käy armeijaa, ei edes israelissa.
Israel taitaa olla ainoa länsimaa missä naisilla on myös asevelvollisuus.
Miksi sinä haluat että meillä on asevelvollisuus ja miksi haluat laajentaa sitä? Olemme nyt natossa joten emmekö me voida luopua asevelvollisuudesta?
Minä itse koen että ne ihmiset on sotahulluja jotka vaativat asevelvollisuutta.
Ai että vaikka verrattuna Yhdysvaltoihin suomalaiset on sotahull
Suomalaiset on sotahullua kansaa, jatkosodassa hyökkäsimme neuvostoliittoon saksalaisten kanssa ja tavoittelimme suursuomea.
Suomessa on käytössä asevelvollisuus, täällä halutaan alistaa miehet johonkin armeijaan ihan ilman mitään järjellistä syytä.
Yhdysvallat on maailman sotaisin valtio, sehän hyökkäilee jatkuvasti muihin maihin.
Äärimmäisen ironinen tuo ensimmäinen lause ajatellen, kuinka Venäjä tavoittelee rajojensa laajennusta tälläkin hetkellä ja Suur-Suomen kannatus oli korkeimmillaan ennen itsenäistymistä ja kannatus hiipui jo 20-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lottakoulu? Neverhööd.
Sijaitsee aloittajan päässä.
Jos inttiä käymättömät ja sivarimiehet kastroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Korvaako adoptiolapsen ottaminen synnyttämisen, jos ei saa omia?
Ja jos antaa lapsensa adoptioon, välttyykö sillon lottakoululta vai pitääkö ne lapset pitääkin vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lottakoulu on sitten ajankohtainen naisille vasta hedelmällisen ajan päätyttyä, koska siihen saakka on mahdollista hankkia nämä ns. pakkolapset. Mulla jatkui ovulaatiot noin 55-vuotiaaksi, ja veikkaan että työnantajani ei olisi ilahtunut, jos olisin ilmoittanut että minä likka lähden nyt lottakouluun...
Lottakoulu rinnastettaisiin armeijaan. Ei 55-vuotiaat miehet joudu sotimaan. Siis 55 vuotias nainen laitettaisiin siihen kouluun ihan turhaan, kun ei ikänsä vuoksi joutuisi sodan aikana tekemään niitä lottahommia.
Miksi miehille ei ole missään vaiheessa ollut pakkosukunimenvaihtoa tai huivipakkoa? Hopi hopi huivit päähän ja sukunimet vaihtoon naisen eduksi. Ai ei? No sitten mitään tasa-arvoa ei ole.
Naiset tekevät maailmanlaajuisesti täysin ilmaista työtä, kasvattavat jokaisen kiittämättömän pojan ja silti miehet vain kiusaavat ja määkivät lisää. Asepalvelus on MIESTEN OMA KEKSINTÖ. Kas kun miesten pakottamat sukunimet muuntuu vapaudeksi ja huivit samoin, mutta miehet uhriutuvat kun he pakottavat jopa itseään :D
Sukunimet perustuu pakkolakiin, naisen sukunimen jatkaminen ei ole edes laillista useissa EU-maissa :) Sellainen vapaus! Samoin huivit ovat laillinen pakko useissa maissa. Silti vain vapaus raikaa!
Vierailija kirjoitti:
Työttömät armeijaan!
Ei ne taida mua huolia, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lapset kuolee?
Mitäs sitten tehdään?Tai siis kysyn nollaantuuko tämä vaadittu lapsiluku vai säilyy?
Arvaan: tullaan repimään hautajaisista armeijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pääosin intti vaikuttaa tekevän pojille hyvää, en näe syytä lakkauttaa asepalvelusta. Laajentaa toki voisi myös naisiin. Minusta sivarin tilalle voisi tulle jotain muuta, vaikkapa koulutusta kotirintaman tehtäviin tai tuo lottakoulu. En tosin tiedä miten se olisi taloudellisesti realistista. "
Oletko kenties jonkinlainen sotahullu? Missään maailman maassa ei koko ikäluokka käy armeijaa, ei edes israelissa.
Israel taitaa olla ainoa länsimaa missä naisilla on myös asevelvollisuus.
Miksi sinä haluat että meillä on asevelvollisuus ja miksi haluat laajentaa sitä? Olemme nyt natossa joten emmekö me voida luopua asevelvollisuudesta?
Minä itse koen että ne ihmiset on sotahulluja jotka vaativat asevelvollisuutta.
Ai että vaik
Äärimmäisen ironinen tuo ensimmäinen lause ajatellen, kuinka Venäjä tavoittelee rajojensa laajennusta tälläkin hetkellä ja Suur-Suomen kannatus oli korkeimmillaan ennen itsenäistymistä ja kannatus hiipui jo 20-luvulla.
Tarkennan: hiipui jo 1920-luvulla.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lottakoulusta ei siis edes olisi mitään hyötyä, kun naiset kävisivät sen viisikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lottakoulusta ei siis edes olisi mitään hyötyä, kun naiset kävisivät sen viisikymppisinä.
No ei niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niin!
Ap ei sota ja naisvihakiimassaan ole ottanut huomioon asiaa.
Siitä vain muutosta tekemään. Voi olla ettei mene kauaa kun saatte ihan keskenänne ihmetellä ja muistella aikoja jolloin Suomessa vielä asui naisia.
Kyseinen leikkikoulu eli asevelvollisuus on täysin turha ja sen pystyisi suorittamaan viikossa. Mä kävin armeijan ja sit tuli kertauskutsu 2022 postilaatikkoon ja menin työterveyteen pyytämään c papereita ja sellaiset sitten sain.
Itse kävin armeijan ihan vaan siksi koska "niin kuului tehdä" mun puolesta armeijaan olisi voinnut mennä vaikka nainen kuluttamaan aikaa.
Armeijassa ei kukaan tule sotilaaksi vaan kyseinen leikkikoulu on lähinnä vitsi. Sotilaaksi tulee vain siten että käy ihan oikeasti sotimassa ja tap pamassa toisia sotilaita.
1/2011 ja puoli vuotta lusmuilin kyseisessä lepokodissa.
Kannatan palkka-armeijaa ja vapaaehtoista armeijaa.