Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä joka pelaa videopelejä

Vierailija
11.10.2024 |

Minä olen videopeli

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ovat roskaa.

Onneksi japanilaiset naiset ja eteläkorealaiset naiset ovat gamereita, ja ne oikein haluaa miehen, jolla on sama harrastus. M31

Valintoja baby valintoja.

Voi valita mitä vaan, jos itse kelpaat, mutta aina tulee maksun aika.

Vierailija
62/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen huomaa että mies pelailee niin sehän on heti turn off. Se on paha riippuvuus ja pahenee vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä voi harrastaa yhdessä

Vierailija
64/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä ikinä ota pelaavaa miestä. Mikään muu harrastus ei vie niin paljoa aikaa perheeltä. Aivan mahdoton ajatus.

minä voin vielä pelata, mutta mies ei.

Vierailija
65/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas toivoisin löytäväni pelaavan miehen :3

Vierailija
66/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä miesten pelaamisesta valittavat naiset itse viettävät kaiken vapaa-aikansa jossain instagramissa tai tiktokissa tai katsovat kaiken maailman hömppäsarjoja kuten Ensitreffit alttarilla tai Maajussille morsian.

Vierailija
67/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen ihannoi väkivaltaa, joten ei kiitos. 

Kertoo vaan sun typeristä ennakkoasenteista, niinkuin väittäisi että ihan kaikki elokuvat ovat täynnä väkivaltaa ja sotimista. 

Olen ollut avoliitossa pelaajan kanssa ja sitä virhettä en enää ikinä tee. Saan paniikkikohtauksen,  jos kuulenkin wow:in ääniä. Surkimus istui koneella kaiken ajan minkä ei ollut töissä tai nukkunut. Ei tehnyt mitään muuta eikä keskustellut mistään. Suostui puhumaan mulle kun vonkas seksiä. Eli ei ole ennakkoasenne vaan ihan kokemusta. Henkisesti väkivaltainen se surkimus oli. 

se siis aloitti pelaamisen kun olit päätynyt avoliittoon sen kanssa? Siitä kuoriutui surkimus?

J

Seurusteltiin 2 vuotta ennen yhteenmuuttoa. Silloin kerran viikossa pitivät tiimin kanssa raidin. Totuus paljastui sitten yhteenmuutossa. 

Älä selittele. Veeti keksii tarinoita ja nyt jäit taas kiinni. Olet vtin säälittävä reppana. Toivottavasti jäät junan alle kun pelleilet kiskoilla.

Vierailija
68/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolfenstein 3D,eka peli meikäläisellä mahtava tunnelma ja musiikki.Sitten tuli Doom............

Vierailija
69/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nainen, en minäkään haluaisi. Pelaajan jokainen ylimääräinen hetki menee pelaamiseen.

Ei siihen tarvi kokoaikaa käyttää vähempikin riittää

Vierailija
70/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella naisia, joita videopelaaminen ei haittaa? Siis ihan tosissaan kysyn. Mulle tulee mieleen sellainen epäkypsä miehenalku, joka ei todellakaan ole aviomies-ja isämatskua. Eli mulle olisi ehdoton nounou.

Ainakin minun vaimolleni kelvannut ja saan kehujakin aviomies- isä-akselilla. Eipähän tarvi miettiä missä viiletän milloinkin ja harrastusajat on joustavat. Vaimolla ohjattua liikuntaa monesti viikossa ja jos tää talous kaatuisi saman tien jos molemmat oltaisiin lasten hereilläolon aikana yhtä paljon harrastuksissa.

Vierailija
71/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on 

Please

Niin mikä se haitta on

Ei nää ikinä osaa perustella sen paremmin muutakuin että pelaaminen on lasten juttuja :D Mitä se ei todellakaan pelkästään ole. 

Ovatko myös kortti- ja lautapelit, kuten vaikkapa shakki, mielestäsi lapsellisia?

Vierailija
72/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on 

Please

Niin mikä se haitta on

Ei nää ikinä osaa perustella sen paremmin muutakuin että pelaaminen on lasten juttuja :D Mitä se ei todellakaan pelkästään ole. 

Ovatko myös kortti- ja lautapelit, kuten vaikkapa shakki, mielestäsi lapsellisia?

Osa kortti- ja lautapeleistä on, osa ei. Videopelit kuitenkin pahimpia, yleensä joko väkivaltaisia tai kauhean lapsellisia. Se passiivinen sohvalla makaaminen myös ärsyttää. Ajan voisi käyttää paremminkin. 

Vierailija
73/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on 

Please

Niin mikä se haitta on

Osa kortti- ja lautapeleistä on, osa ei. Videopelit kuitenkin pahimpia, yleensä joko väkivaltaisia tai kauhean lapsellisia. Se passiivinen sohvalla makaaminen myös ärsyttää. Ajan voisi käyttää paremminkin. 

Telkkarin katsominen on passiivista sohvalla makaamista. Teetkö itse koskaan sitä? Pelatessa nimenomaan ei olla passiivisena tuijottajana vaan aktiivisena ohjaajana jossa eläydytään ja reagoidaan jatkuvasti. Ja että väkivaltaisia? Onhan niitäkin, sitten on kaupunginrakennuspelejä, ajo- lento- yms -simulaattoreita, nörteiltä nörteille aivoja haastavia (factorio, satisfactory), urheilupelejä, puzzlepelejä, opetuspelejä yms. Taidat olla vain kiukkuinen siitä että mies harrastaa ylipäätään mitään tai mitä tahansa muuta kuin mitä itse harrastat. Repäiseppäs ja osta kumppanisi kanssa It takes two, pelattiin vaimon kanssa parisuhdepelinä ja oli huippuhauskaa

Vierailija
74/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ovat roskaa.

Onneksi japanilaiset naiset ja eteläkorealaiset naiset ovat gamereita, ja ne oikein haluaa miehen, jolla on sama harrastus. M31

Tämä. Ulkomaalaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.

Vierailija
75/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole televisiota eikä minun mieheni onneksi pelaa. En myöskään ole kiukkuinen mieheni harrastuksista, vaan tuen häntä kaikessa mihin hän ryhtyy. Pelaaminen on passiivista löhöilyä, jossa yleensä vain sormet liikkuvat. On totta että on paljon erilaisia pelejä, joista en tiedä mitään, mutta jotenkin se pelkkä sohvalla makoilu ohjain kädessä katse ruutuun tiukasti hypnotisoituneena on iso turn off. Siinä pelatessa myös aika kuluu nopeasti, ja monella saattaa jäädä tärkemmätkin asiat tekemättä. 

Varmaan olet sitten samaa mieltä että kaikki käsityöt kuten neulominen ja virkkaaminen on myös passiivista löhöilyä jossa vaan sormet liikkuu? Eli sellaiset naiset pitäisi kiertää kaukaa. Samoin lukeminen ja opiskelu. Kirja kädessä ovat hypnotisoituneita tekstistä. Turn off. Samoin piirtäjät ja maalaajat yms. Kuulostaako lapselliselta? Tuo argumenttisi on tosi typerä ja jos tuolla logiikallasi ihmiset harrastaisi parinvalintaa niin siinä jää äkkiä yksin.

Vierailija
76/77 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole televisiota eikä minun mieheni onneksi pelaa. En myöskään ole kiukkuinen mieheni harrastuksista, vaan tuen häntä kaikessa mihin hän ryhtyy. Pelaaminen on passiivista löhöilyä, jossa yleensä vain sormet liikkuvat. On totta että on paljon erilaisia pelejä, joista en tiedä mitään, mutta jotenkin se pelkkä sohvalla makoilu ohjain kädessä katse ruutuun tiukasti hypnotisoituneena on iso turn off. Siinä pelatessa myös aika kuluu nopeasti, ja monella saattaa jäädä tärkemmätkin asiat tekemättä. 

Varmaan olet sitten samaa mieltä että kaikki käsityöt kuten neulominen ja virkkaaminen on myös passiivista löhöilyä jossa vaan sormet liikkuu? Eli sellaiset naiset pitäisi kiertää kaukaa. Samoin lukeminen ja opiskelu. Kirja kädessä ovat hypnotisoituneita tekstistä. Turn off. Samoin piirtäjät ja maalaajat yms. Kuulostaako lapselliselt

Neuloessa tai piirtäessä sentään kehittää hyödyllisiä taitoja ja saa aikaan konkreettisia tuloksia vaikka villasukkien tai kauniin taideteoksen muodossa. Lukeminen ja opiskelu on myös hyödyllistä itsensä sivistämistä, jota ei voi koskaan tehdä liikaa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että pelaaja valitsee pelaajan puolisokseen, itse en ehkä sellaisesta niin kiinnostu eli kerroin vain oman henkilökohtaisen mielipiteeni videopeleistä ja niitä paljon pelaavista miehistä. 

Vierailija
77/77 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuloessa tai piirtäessä sentään kehittää hyödyllisiä taitoja ja saa aikaan konkreettisia tuloksia vaikka villasukkien tai kauniin taideteoksen muodossa. Lukeminen ja opiskelu on myös hyödyllistä itsensä sivistämistä, jota ei voi koskaan tehdä liikaa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että pelaaja valitsee pelaajan puolisokseen, itse en ehkä sellaisesta niin kiinnostu eli kerroin vain oman henkilökohtaisen mielipiteeni videopeleistä ja niitä paljon pelaavista miehistä. 

Joo eihän nyt hauska harrastus voi tuottamatonta olla... Eli tulit nyt sit vaan kiukuttelemaan kuinka toisten harrastaminen ärsyttää ja joka kerta kun syyt todistetaan heppoisiksi niin keksit lisää. Aika selvää on myös että kokemus videopeleistä ja niitä pelaavista miehistä on nollissa. Hyvää päivänjatkoa vaan ja onneksi olet löytänyt nyt sitten semmoisen tuottavaa ja aktiivista harrastusta rakastavan miehen ettei tarvitse kärvistellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä