Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä joka pelaa videopelejä

Vierailija
11.10.2024 |

Minä olen videopeli

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista touhua

Onpa joo tosi lapsellista se, että kilpapelaaja voi tienata kymppitonneja yhdellä kertaa :D Saavat sellaisia rahoja mitä sinä et tule ikinä näkemään. 

Mutta kuka haluaa olla parisuhteessa tuollaisen ammattipelaajan kanssa? Osaako se keskustella mistään? Onko sillä mitään elämänkokemusta, jos se on paukuttanut konetta koko lapsuutensa ja nuoruutensa? Nuo rahat tienaa vain huippuammattilainen.

Vierailija
22/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista joka on ylipainoinen tai ruma.

Haluan naisen joka on nätti ja kiva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella naisia, joita videopelaaminen ei haittaa? Siis ihan tosissaan kysyn. Mulle tulee mieleen sellainen epäkypsä miehenalku, joka ei todellakaan ole aviomies-ja isämatskua. Eli mulle olisi ehdoton nounou.

Olen kohta 40v nainen, kaksi alle kouluikäistä lasta. Pelaan ensisijaisesti first person shoottereita (silloin kun lapset ovat menneet nukkumaan). Mies pelaa myös. Molemmat käydään myös hyväpalkkaisissa päivätöissä. Revi siitä. 

Vierailija
24/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista touhua

Onpa joo tosi lapsellista se, että kilpapelaaja voi tienata kymppitonneja yhdellä kertaa :D Saavat sellaisia rahoja mitä sinä et tule ikinä näkemään. 

Mutta kuka haluaa olla parisuhteessa tuollaisen ammattipelaajan kanssa? Osaako se keskustella mistään? Onko sillä mitään elämänkokemusta, jos se on paukuttanut konetta koko lapsuutensa ja nuoruutensa? Nuo rahat tienaa vain huippuammattilainen.

Sattuuko olla noin vajaaälyinen?

Vierailija
25/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä joka käy paskalla. Paska olen minä

Vierailija
26/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuoruudessa videopelit vielä koettiin hiukan lapsellisina jotka jäi jo pois teini-iän jälkeen.

Tervetuloa vuoteen 2024

Vierailija
27/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ei sun ole pakko ketään ottaa, varsinkaan itsellesi vastenmielistä.

En tosin usko että olet nainen, vaan olet Jorna Juustomuna, uniikki lumihiutale.

Vierailija
28/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa vähän vanhempi herrasmies, minä ainkaan näin 50v setämiehenä en koskaan pelaa videopelejä.

Vierailija
29/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinut saa uhrata ,no hyvä.

Vierailija
30/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa vähän vanhempi herrasmies, minä ainkaan näin 50v setämiehenä en koskaan pelaa videopelejä.

Monet vieläkin vanhemmat pelaa

Vierailija
31/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen ihannoi väkivaltaa, joten ei kiitos. 

Vierailija
32/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama trolli. Oli jo aimmin tänään mutta vain vähän erilaisena

Vierailija
33/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vaan sun typeristä ennakkoasenteista, niinkuin väittäisi että ihan kaikki elokuvat ovat täynnä väkivaltaa ja sotimista. 

Vierailija
34/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Lapsikin tietää, että tosimies pelaa pc:llä.

Vierailija
35/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todella naisia, joita videopelaaminen ei haittaa? Siis ihan tosissaan kysyn. Mulle tulee mieleen sellainen epäkypsä miehenalku, joka ei todellakaan ole aviomies-ja isämatskua. Eli mulle olisi ehdoton nounou.

Olen kohta 40v nainen, kaksi alle kouluikäistä lasta. Pelaan ensisijaisesti first person shoottereita (silloin kun lapset ovat menneet nukkumaan). Mies pelaa myös. Molemmat käydään myös hyväpalkkaisissa päivätöissä. Revi siitä. 

OK, yllättävää, mutta kiitos kun vastasit.

Vierailija
36/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Vierailija
37/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ja teit siitä ketjun suomen suurimmalle miesvihapalstalle?

Kypsää 

Vierailija
38/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vaan sun typeristä ennakkoasenteista, niinkuin väittäisi että ihan kaikki elokuvat ovat täynnä väkivaltaa ja sotimista. 

Olen ollut avoliitossa pelaajan kanssa ja sitä virhettä en enää ikinä tee. Saan paniikkikohtauksen,  jos kuulenkin wow:in ääniä. Surkimus istui koneella kaiken ajan minkä ei ollut töissä tai nukkunut. Ei tehnyt mitään muuta eikä keskustellut mistään. Suostui puhumaan mulle kun vonkas seksiä. Eli ei ole ennakkoasenne vaan ihan kokemusta. Henkisesti väkivaltainen se surkimus oli. 

se siis aloitti pelaamisen kun olit päätynyt avoliittoon sen kanssa? Siitä kuoriutui surkimus?

Jännä juttu.

Vierailija
39/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit on ihan hyvää viihdettä,nykään pelaan näitä ratkaisu eli puzzle pelejä saa aivot toimintaa kun miettii ratkaisuja.Kauhupelejä en uskalla pelata,liikaa tuo tykytystä pumppuun.

Vierailija
40/77 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen useamman yli 50 ja 60 vuotiaita jotka pelaa. Ei se tarkoita että pitää kokopäivä sitä tehdä. Paljon järkevämpiä kuin tuijottaa sama aika jotain salkkarita, emmerdalee tai jotain temppareita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme