Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Itse en yleensä ihastu tai "himoitse" mitään julkkismiestä. Mutta ihastun niihin rooleissa. Esim. Jostain syystä varsinkin historiallisissa rooleissa näen jonkun näyttelijän ja olen ihan sulaa vahaa. Sitten näen sen haastattelun omana itsenään eikä kiinnosta enää yhtään. Yleensä näyttääkin eriltä. Tai jossain eri rooleissa.
En tiedä onko tämä yleistä.
Olen samanlainen. Ei pelkkä kuva kerro ihmisestä. Itsekin ihastun miellyttäviin hahmoihin, jotka ovat oikeamiehisiä ja rohkeita ja esim pitävät naisensa/perheensä/maansa puolta. Esim Outlanderin Jamie Fraser.
"Hän lienee sisältä kuollut.
Siksipä meidän kannattaa jättää hänet rauhaan. Älkää nyt hyvät naiset viihdyttäkö häntä vastaamalla."
Kaikki vastaukset viihdyttävät, koska täältähän saa juuri vahvistusta sille, mille muissa ketjuissa vain nauretaan. Täällä tulevat ne Momoat ja Hemsworthit esille, jotka muissa ketjuissa ovat vain miesten omia haaveita, eikä naisia tällaiset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Kit Connor!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en yleensä ihastu tai "himoitse" mitään julkkismiestä. Mutta ihastun niihin rooleissa. Esim. Jostain syystä varsinkin historiallisissa rooleissa näen jonkun näyttelijän ja olen ihan sulaa vahaa. Sitten näen sen haastattelun omana itsenään eikä kiinnosta enää yhtään. Yleensä näyttääkin eriltä. Tai jossain eri rooleissa.
Olen samanlainen. Ei pelkkä kuva kerro ihmisestä. Itsekin ihastun miellyttäviin hahmoihin, jotka ovat oikeamiehisiä ja rohkeita ja esim pitävät naisensa/perheensä/maansa puolta. Esim Outlanderin Jamie Fraser.
Joka sattuu vain vahingossa olemaan pitkä, poikkeuksellisen lihaksikas ja piirun tarkka täydellinen hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Kit Connor!
Ei nyt sentään mitään pikkupoikaa, vaikka käytinkin sanaa kaveri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä. Mikäs sua estää hankkimasta samanlaista kroppaa kuin Chris Hemsworthilla. "
No kun naiset ovat sanoneet, ettei heitä kiinnosta se miehen salikroppa. "Mitkään salimaket ei kiinnosta". Pitää olla mukava, luotettava ja laittaa hyvät kuvat Tinderiin (ei kalakuvia ja aurinkolasikuvia!) sekä kertoa, mitä sieltä hakee!
Kaikki naisetko sulle näin kertoi? Itse en tykkä Chris Hemsworthista, Itse olen se joka panisi Billy Idolia. Hänellä on parhaimmillaankin mielestäni ihan saavutettava kroppa, mutta vaatii toki duunia sekin. Toisaalta tässä ketjussa on kyse seksistä. En Billyn kanssa olisi ehkä suhteeseen alkanut.
Eli paha poika, jolla on hyvä kroppa ja täydellinen hiusraja? No eikö tämä ole juuri se, mistä inkkelit puhuvat? Mikä tässä on jotain sellaista, missä miehet ovat
Edelleen se, että suhteeseen en olisi Billyn kanssa alkanut. Mutta sängyssä olisi ollut varmasti hauskaa.
Ei kukaan ole varmasti ikinä sulle väittänyt, että susta voisi olla Billyn kaltaiseksi panomieheksi. Jos sellaiseksi haluat, niin U gotta work bitch. Jos taas olet kiva ja luotettava muutenkin ihana tyyppi, niin joku naapurin Jutta tai Henna saattaa tykästyä suhun niin paljon että alkaa sulle tyttöystäväksi, vaikka et olekaan kaikkien naisten seksuaalisten unelmien kohde. Se ehkä jopa on oikeasti ok sun pienen peniksen kanssa, jos viitsit kuitenkin nuolla hyvin. Mutta joo, ei naisenemmistö ikinä tule susta fantasioimaan onanoidessaan. Pahoittelut jos se oli se mitä elämältä halusit.
No miepä kerron.
Pitkä yli 170cm
Hoikka, solakka, peruskunnon kroppa
Pitkät hiukset
Hurmaava hymy
Siisti olemus (vaatteet ja perushygienia)
Kohtelias käytös
Älyä päässä
Sydän paikallansa
Osittain ihailemani julkkismiehet vastaavat näitä kriteerejä ulkoisesti. Tavallisessa elämässä olen pariutunut mihen kanssa joka on lyhyt alle 170cm tukevahko kalju joka melkein pitää raahata väkisillä ostamaan vaatetta itsellensä.
Song Kang. (Mutta ei armeijalookissa. Meteorologina kelpaisi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lerppa tää on? Amerikassakin on sossu, siksi tällaisetkin elää nykyisin aikuisikään.
A$AP Rockyn nettovarallisuus on 20 miljoonaa dollaria. Ulkonäkönsä puolesta varmasti huomattavasti paremman näköinen ja kroppainen kuin palstamiehet. Tehnyt mallin töitä mm. Diorille, Calvin Kleinille ja Guccille musiikkiuransa ohella. Herralta löytyy myös älyä ja ollut puhujana myös Oxfordin yliopistossa. Mites sulla itsellä menee elämässä?
Nevohööd!! Katsoin wikistä, näyttää olevan taparikollinen. Mitä tulee suosioonsa, niin hölmöille laumaihmisille voi myydä mitä vain, kun niitä indoktrinoidaan sopivasti.
Mitä minuun tulee, niin kesällä pääsin intistä ,
Nyt aloittettelen matematiikan opintoja. Nettovarallisuus noin 2 000 €.
Ulkonäkö? No olen jäävi sanomaan, mutta fitissä olen ehdottomasti; 6 kertaa viikossa salilla, harrastan myös kendoa, uintia ja padelia.
Eli naiset täällä ihailevat tuota A$AP- väkivaltarikollista, koska on rikas, kuuluisa ja kalsarimalli! Korkeakulttuuri lienee näille naisille täysin vierasta?
Vierailija kirjoitti:
Köpi Kallio
Eih, Viki on paljon ihanampi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka sattuu vain vahingossa olemaan pitkä, poikkeuksellisen lihaksikas ja piirun tarkka täydellinen hiusraja.
Ja sekös incelipojua harmittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanottiin, että se ulkonäkö ei ole se juttu. Ei hän kelpaa hiusrajoineen ja lihaksineen itsenään, näyttelijänä. Ainoastaan roolihahmonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä. Mikäs sua estää hankkimasta samanlaista kroppaa kuin Chris Hemsworthilla. "
No kun naiset ovat sanoneet, ettei heitä kiinnosta se miehen salikroppa. "Mitkään salimaket ei kiinnosta". Pitää olla mukava, luotettava ja laittaa hyvät kuvat Tinderiin (ei kalakuvia ja aurinkolasikuvia!) sekä kertoa, mitä sieltä hakee!
Kaikki naisetko sulle näin kertoi? Itse en tykkä Chris Hemsworthista, Itse olen se joka panisi Billy Idolia. Hänellä on parhaimmillaankin mielestäni ihan saavutettava kroppa, mutta vaatii toki duunia sekin. Toisaalta tässä ketjussa on kyse seksistä. En Billyn kanssa olisi ehkä suhteeseen alkanut.
Eli paha poika, jolla on hyvä kroppa ja täydellinen hiusraja? No eikö tämä ole juuri se, mistä inkkelit puhuvat? Mi
😂😂😂 Minä taisin just rakastua tämän kirjoittajaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuvitteleeko tämä pikkuinceli saavansa naista jos muuttuu nuoren Johnny Deppin näköiseksi jollain maailman yhdekäsennellä ihmeellä? :D:D:D
Johny Deppi ei oo koskaan sytyttänyt silleen. Oon aina ollu Brad Pittin kannalla ja oon yhä.
Vierailija kirjoitti:
"Kysyttiin julkkismiehistä. Suurin osa julkkismiehistä on komeita. Onko ihmekään että naiset sitten vastaavat komeita miehiä?"
No miksi kukaan ei sitten vastaa vaikka Oiva Lohtander tai Keijo Leppänen? Miksi joku Chris Hemsworth ja Jason Momoa, kun sillä salikropalla ja hiusrajalla ei ole naisille niin suurta merkitystä?
Sinulle on yritetty täällä selittää mutta olet niin tyhmä ettet tajua.
Se sinun tyhmyytesi on se joka pitää naiset sinusta kaukana. Ja olet vielä ilkeä ja inhottavakin. Todellinen paskojen luonteenpiirteiden spaghettilautanen.
Vierailija kirjoitti:
"Kysyttiin julkkismiehistä. Suurin osa julkkismiehistä on komeita. Onko ihmekään että naiset sitten vastaavat komeita miehiä?"
No miksi kukaan ei sitten vastaa vaikka Oiva Lohtander tai Keijo Leppänen? Miksi joku Chris Hemsworth ja Jason Momoa, kun sillä salikropalla ja hiusrajalla ei ole naisille niin suurta merkitystä?
Täällä on kymmeniä eri nimiä. Se, että saat itse kiksit Chris Hemsworthista ja Jason Momoasta, ei tarkoita, että KAIKKI naiset saavat.
Minusta Momoa näyttää spugelta tai muuten metsäläiseltä.
Charlie Harperin.