Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä. Mikäs sua estää hankkimasta samanlaista kroppaa kuin Chris Hemsworthilla. "
No kun naiset ovat sanoneet, ettei heitä kiinnosta se miehen salikroppa. "Mitkään salimaket ei kiinnosta". Pitää olla mukava, luotettava ja laittaa hyvät kuvat Tinderiin (ei kalakuvia ja aurinkolasikuvia!) sekä kertoa, mitä sieltä hakee!
Kaikki naisetko sulle näin kertoi? Itse en tykkä Chris Hemsworthista, Itse olen se joka panisi Billy Idolia. Hänellä on parhaimmillaankin mielestäni ihan saavutettava kroppa, mutta vaatii toki duunia sekin. Toisaalta tässä ketjussa on kyse seksistä. En Billyn kanssa olisi ehkä suhteeseen alkanut.
Eli paha poika, jolla on hyvä kroppa ja täydellinen hiusraja? No eikö tämä ole juuri se, mistä inkkelit puhuvat? Mikä tässä on jotain sellaista, missä miehet ovat totaalisen väärässä, eivätkä kuuntele naisia, millaisia miehiä naiset oikeasti haluavat?
Juhana Tegelberg. Suomen Mr. Muscle.
No sanotaan se nyt lopulta: Damiano David.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kysyttiin julkkismiehistä. Suurin osa julkkismiehistä on komeita. Onko ihmekään että naiset sitten vastaavat komeita miehiä?"
No miksi kukaan ei sitten vastaa vaikka Oiva Lohtander tai Keijo Leppänen? Miksi joku Chris Hemsworth ja Jason Momoa, kun sillä salikropalla ja hiusrajalla ei ole naisille niin suurta merkitystä?
Sun elämä on kyllä vaikeaa. Ehkä teet elämässäsi sitä mitä ihan isse pidät mielekkäänä ja tärkeänä, eiks jeh? Mutta me naiset jatketaan tästä. Jätämme sinun loputtomat jankkaukset vastaamatta.
Mutta jos naisia pitää kuunnella näissä asioissa, niin eikö tämä ole juuri se paikka, missä naiset kertovat näkemyksiään? Olen nyt katsonut kymmenittäin viestejä, missä on tummahiuksisia Hollywood-näyttelijöitä, joiden kanssa naiset haluavat sänkyyn. Juuri sen näköisi
Onko Alan Rickman ja Steve Buscemi molemmat näitä laatikkoleukoja? Molemmat (nuorempana) viehätti omaa silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kommentoi Liam Neesonin äänestä mitään. Sen miehen ääni pudottaa pöksyt. Alkaa tosin oleen iällä hänkin, nuorena oli ulkoisestikin Hot.
Mieti kuinka kuumaa olisi jos Neeson, Rickman ja Freeman herättäisivät kaikki aamulla kahville. Taikka lukisivat iltasatuja aina iltaisin.
Tahtoisin vielä mukaan Malkovichin vaikka äänensä ei olekaan yhtä matala.
Nuoren Bruce Willisin vois ottaa hymyilemään taustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä. Mikäs sua estää hankkimasta samanlaista kroppaa kuin Chris Hemsworthilla. "
No kun naiset ovat sanoneet, ettei heitä kiinnosta se miehen salikroppa. "Mitkään salimaket ei kiinnosta". Pitää olla mukava, luotettava ja laittaa hyvät kuvat Tinderiin (ei kalakuvia ja aurinkolasikuvia!) sekä kertoa, mitä sieltä hakee!
Taas sulla menee sekaisin seksi ja parisuhde. Koetapa nyt erottaa edes perusasiat toisistaan. Tsemppiä!
Eli siis mallimainen ulkonäkö helpottaa seksin saamista, kuten inkkelit ovat sanoneetkin ja parisuhteen voi saada vähän säälittävämpikin mies, kun nainen on ensin köyrinyt näitä komeita?
Joku sanoi tässä ketjussa, että riittää kun mies on elossa. Onko se sinulle liian vaikea kriteeri täyttää? Ahdistaako sinua, kun pitää olla vähintään elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steve Buscemi nuorena.
Matthew Gray Goobler Criminal Mindsin eka kaudelta kiitos.
KYLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa tatskoja minun makuuni, mutta muuten jumalaisen komea. Ja se tyyli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisetko sulle näin kertoi? Itse en tykkä Chris Hemsworthista, Itse olen se joka panisi Billy Idolia. Hänellä on parhaimmillaankin mielestäni ihan saavutettava kroppa, mutta vaatii toki duunia sekin. Toisaalta tässä ketjussa on kyse seksistä. En Billyn kanssa olisi ehkä suhteeseen alkanut.
Eli paha poika, jolla on hyvä kroppa ja täydellinen hiusraja? No eikö tämä ole juuri se, mistä inkkelit puhuvat? Mikä tässä on jotain sellaista, missä miehet ovat
No aloitetaan vaikka siitä, että naiset eivät ole identtisiä, vaan erilaisilla naisilla on hyvin erilaisia käsityksiä siitä, mikä on HOT. Tosin 100% naisista on kyllä sitä mieltä, että tuollainen jankkaaminen ei ole ikinä hot.
Vierailija kirjoitti:
"Kysyttiin julkkismiehistä. Suurin osa julkkismiehistä on komeita. Onko ihmekään että naiset sitten vastaavat komeita miehiä?"
No miksi kukaan ei sitten vastaa vaikka Oiva Lohtander tai Keijo Leppänen? Miksi joku Chris Hemsworth ja Jason Momoa, kun sillä salikropalla ja hiusrajalla ei ole naisille niin suurta merkitystä?
En tiedä, miksi vastaisin tähän kysymykseen itseäni yli 20 vuotta vanhempia miehiä, en pidä heitä seksikäinä. Poislukien Malkovich, joka on seksikäs ulkonäöstään huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rafael Nadal
Menikö 17 sivua ennen kuin ensimmäinen urheilija mainittiin? En jaksa selata takaisin.
Ei mennyt. Aikoja sitten jo manittu Teemu Selänne ja Mikko Koivu.
Kumpikin taisi olla palstaulin valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieroailija kirjoitti:
Taas sulla menee sekaisin seksi ja parisuhde. Koetapa nyt erottaa edes perusasiat toisistaan. Tsemppiä!
Eli siis mallimainen ulkonäkö helpottaa seksin saamista, kuten inkkelit ovat sanoneetkin ja parisuhteen voi saada vähän säälittävämpikin mies, kun nainen on ensin köyrinyt näitä komeita?
Joku sanoi tässä ketjussa, että riittää kun mies on elossa. Onko se sinulle liian vaikea kritee
Hän lienee sisältä kuollut.
Siksipä meidän kannattaa jättää hänet rauhaan. Älkää nyt hyvät naiset viihdyttäkö häntä vastaamalla.
Veikkaan, että yksi syy sille, miksi incelin ihailemaan Oiva Lohtanderia ei ole mainittu on hänen ikänsä. Ketjuun kirjoittajista kovinkaan moni ei taida edes tietää, kuka Oiva on ja aika harva alle 75-vuotias nainen haluaa sänkyyn 82-vuotiaan miehen kanssa. Poislukien Helmi Loukasmäki.
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Ed Sheeran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa tatskoja minun makuuni, mutta muuten jumalaisen komea. Ja se tyyli!
Olen katsonut noin sata kertaa Kiss me -videon, jossa Damiano tanssii korkkareissa ja sukkanauhoissa. Sissus sentäs.
Siis kuvitteleeko tämä pikkuinceli saavansa naista jos muuttuu nuoren Johnny Deppin näköiseksi jollain maailman yhdekäsennellä ihmeellä? :D:D:D