Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?

Vierailija
11.10.2024 |

Tasa-arvon vuoksi naisille vastaava kysely.

Kommentit (586)

Vierailija
361/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvey Weinsteinin

Vierailija
362/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun Alan Rickman

Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.

Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.

Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.

Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastuu.

Rakastua? Tässä ketjus

Niin. Nainen puhui tuossa, että "olin ihan rakastunut häneen". Ja paneminen on se, mikä nimenomaan ratkaisee. Jos naiset haluavat panna jotain miestä, niin hän saa takuuvarmasti myös parisuhteen niin halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tudorsin ajan jonathan rhys Meyers (nykyään liian laiha). Mitkä silmät!!!!!!!!

Tuossa sarjassa muutenkin silmän ruokaa. Henry cavill ja Anne boyleinia näyttelevä Natalie Dormer (on kuuma nainen näissä historiallisissa sarjoissa, vaikka ihan hetero nainen olen).

Vähän aikaa sitten katsoin koko sarjan.

Vierailija
364/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan kommentoi Liam Neesonin äänestä mitään. Sen miehen ääni pudottaa pöksyt. Alkaa tosin oleen iällä hänkin, nuorena oli ulkoisestikin Hot. 

Mieti kuinka kuumaa olisi jos Neeson,  Rickman ja Freeman herättäisivät kaikki aamulla kahville. Taikka lukisivat iltasatuja aina iltaisin.

Olisi kyllä karmeaa, jos vuosia sitten kuollut Rickman olisi aamulla vuoteen vieressä.

No ois kyllä vähän...  😆 

Vierailija
365/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä? 

Ed sheeran?

Ei ihan tuota tyyppiä. Enemmän prinssi Harryn suuntaan, mutta söpömpänä. 

Vierailija
366/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Pekka Björkman oli kuuma siinä yle areenan Kohtuuttomuksia sarjassa kun sekstaili Lotta Kaihuaa.Sanoi että on kauniit silmät ja nylkytti intensiivisesti.

Vierailija
367/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Satonen

Satosen pelit on pelattu.

Vierailija
368/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cillian Murphyhän se olis. Ne silmät ja poskipäät ja huulet ja, no, ihan kaikki.

Pelottavan näköinen.

Vierailija
369/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rafael Nadal

Menikö 17 sivua ennen kuin ensimmäinen urheilija mainittiin? En jaksa selata takaisin.

Ei mennyt. Aikoja sitten jo manittu Teemu Selänne ja Mikko Koivu. 

Siis, oikeasti urheilija.

Molemmat mainitut ovat olleet ihan yhtä oikeasti urheilijoita kuin Nadalkin. Kuinka nuori oikein olet, kun et sitä tiennyt?

Vierailija
370/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.

Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill. 

Miksei Johnny Depp nykyään?

Pidän nuoremmista ja freesimmistä, mieluoten sporttisista miehistä, nykyään Johnny on hieman reissussa rähjääntynyt. Ei toki huonon näköinen vieläkään, mutta kyllä hän oli nuorena aivan uskomattom

Eri ihmisiä pukevat eri ominaisuudet. Minä voin tykätä hyvin sekä maskuliinisiata lihaskimpuista että feminiineistä honkkeleista ja kaikesta siltä väliltä. Riippuu ihan muista ominaisuuksista. Qusipäistä ei tykkää kukaan.

Vierailija
371/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet lukekaa tätä ketjua tarkasti ja kuunnelkaa naisia, mitä he sanovat:

"Miehellä on todella hyvä kroppa ja menisin hänen kanssaan sänkyyn"

Eli salilla kova treeni päälle vuosien ajan ja rasvapinnat hyvin matalalle. Ei kovin realistista kaikille, mutta ainakin nuorille miehille mahdollinen ilman testoa ja roideja.

Höpö höpö. Ei täällä kukaan pääse noitten kanssa sänkyyn. Kaikki eivät oikeasti edes haluaisi. 

Vierailija
372/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nainen puhui tuossa, että "olin ihan rakastunut häneen". Ja paneminen on se, mikä nimenomaan ratkaisee. Jos naiset haluavat panna jotain miestä, niin hän saa takuuvarmasti myös parisuhteen niin halutessaan.

---

Joo, ehkä teillä teinipojilla paneminen=parisuhde. Aikuisilla ihmisillä panemisesta on vielä hyvin pitkä matka parisuhteeseen. 

Vierailija
373/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin kanssa olisi kiva kokeilla, energinen ikäisekseen ja on sopivan röyhkeä.

Vierailija
374/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä. Aah...

Vierailija
375/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet lukekaa tätä ketjua tarkasti ja kuunnelkaa naisia, mitä he sanovat:

"Miehellä on todella hyvä kroppa ja menisin hänen kanssaan sänkyyn"

Eli salilla kova treeni päälle vuosien ajan ja rasvapinnat hyvin matalalle. Ei kovin realistista kaikille, mutta ainakin nuorille miehille mahdollinen ilman testoa ja roideja.

Höpö höpö. Ei täällä kukaan pääse noitten kanssa sänkyyn. Kaikki eivät oikeasti edes haluaisi. 

No ei tässä nyt siitä ollutkaan kysymys, vaan siitä, minkä näköisiä miehiä naiset haluavat panna. Eli miltä olisi kaikkein järkevintä miehenä näyttää, jotta iso määrä naisia haluaisi panna. Eli Henry Cavill, Chris Hemsworth tai Johnny Depp nuorena.

Vierailija
376/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Billy Idol muutama vuosikymmen sitten.

Oi kyllä! Kuulemma erittäin taitava rakastajakin.. 

Mutta eihän hän ollut luotettava, kiltti ja naista hyvin kohteleva mies? Minä olen kuunnellut naisia ja tällaisen mukavan miehen kanssa naiset haluavat sänkyyn?

Laitatko linkin mistä kuulit tällaista.

Vierailija
377/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steve Buscemi nuorena.

Vierailija
378/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä. Aah...

Kiihotut seksuaalirikollisista?

Vierailija
379/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Sheen

Vierailija
380/586 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John Malkowich on jotenkin todella seksikäs mies. Tai siis ainakin nuorempana ja keski-ikäisenä.

Samaa mieltä. Todella komea.