Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Tasa-arvon vuoksi naisille vastaava kysely.
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nainen tosiaan niin sekaisin, että menisi julkkismiehen kanssa sänkyyn?
Miksipä ei? Ei se julkkisstatus mitään haittaa, jos muuten kemiat kohtaa. Julkkishan on eri asia kuin Seiska-tähti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Charlie Hunnam, Travis Fimmel, Ryan Gosling.
Eiks toi Hemsworth oo vaalea? Komea mies.
Tom Hiddleston on kanssa vaalea
Vierailija kirjoitti:
Jeff Goldblum nuorena ... kuolaan.
Musta se on aina ollut jotenkin ruma. Jo kärpäsessä. Mutta hyvä,kun Makuja on monia!
Vierailija kirjoitti:
Bradley Cooper 🥰
Jooooo, tämä todellakin, miten pääsi unohtumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.
Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.
Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.
Michael Praed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peter Steele, Glenn Danzig, tietty nuorempina, kun olivat parhaimmillaan
Tai Suomi-versiot Jussi69 ja Tuomas Holopainen 😍
Siis vertaatko sä ihan tosissasi Jussi69:ä Peter Steeleen?
Onhan heissä paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Charlie Hunnam, Travis Fimmel, Ryan Gosling.
Eiks toi Hemsworth oo vaalea? Komea mies.
Tom Hiddleston on kanssa vaalea
Ei vaalea:
http://media.vanityfair.com/photos/66050a8578f6c8e74b372ef6/master/w_25…
Vaalea:
http://i.pinimg.com/474x/2e/b8/35/2eb835ea01ca540eac730e6046473022.jpg
Vierailija kirjoitti:
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä Momoaa nyt kerran pökkisi
Näin on, vaikkakin minusta Jason on mennyt aika puliukon näköiseksi vanhemmiten...
kyllä ja vähän vatsaakin alkaa jasonilla olla
Hahaha, en pääse yli tästä mainoksesta. Ainakin on huumorintajua miehellä.
Minun silmään Momoa näytti paremmalta ilman isoja lihaksia... Toki Juice-tukka oli vähän liikaa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Julkkikset eivät sinällään houkuta, ja muutenkin kysymys sänkyyn menemisestä on semmoinen, että siihen tarvitaan rakastamista ja arvostamista, mutta jos nyt kepeästä leikitään ja vastataan jotain sinne päin: niin ehkä Keanu Reeves, hän vaikuttaa hyvältä mieheltä <3 ja on komea ja inhimillinen. Voiko Hollywoodissa olla sellaista miestä, toivottavasti.
Muitakin voi olla, en vain saa juuri nyt mieleen.
Keanu on kyllä hottis.
Jonkun homon, niin ei tarvitsisi panna. Voitaisiin vain rupatella ja jos huumorit osuisi yksiin, nauraa maha kippurassa. Antti Holman juttuja kuuntelisin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kommentoi Liam Neesonin äänestä mitään. Sen miehen ääni pudottaa pöksyt. Alkaa tosin oleen iällä hänkin, nuorena oli ulkoisestikin Hot.
Mieti kuinka kuumaa olisi jos Neeson, Rickman ja Freeman herättäisivät kaikki aamulla kahville. Taikka lukisivat iltasatuja aina iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rafael Nadal
Menikö 17 sivua ennen kuin ensimmäinen urheilija mainittiin? En jaksa selata takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peter Steele, Glenn Danzig, tietty nuorempina, kun olivat parhaimmillaan
Tai Suomi-versiot Jussi69 ja Tuomas Holopainen 😍
Siis vertaatko sä ihan tosissasi Jussi69:ä Peter Steeleen?
Onhan heissä paljon samaa.
Molemmilla on oletettavasti penis. Molemmilla on mustat hiukset. Siinäpä ne yhtäläisyydet ovatkin aika pitkälti.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Billy Idol muutama vuosikymmen sitten.
Oi kyllä! Kuulemma erittäin taitava rakastajakin..
Mutta eihän hän ollut luotettava, kiltti ja naista hyvin kohteleva mies? Minä olen kuunnellut naisia ja tällaisen mukavan miehen kanssa naiset haluavat sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.
Michael Praed
Kiitos, juuri hän. Poikamaisen söpö ja sielukas. En uskalla katsoa miltä näyttää nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rafael Nadal
Menikö 17 sivua ennen kuin ensimmäinen urheilija mainittiin? En jaksa selata takaisin.
Ei mennyt. Aikoja sitten jo manittu Teemu Selänne ja Mikko Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastuu.
Älä nyt viitti, lapsellista nillitystä. Tää on pelkkä unelmaketju ja pelkkää viihdettä. Mene iltapäivällä neljän jälkeen isoon markettiin, sittariin tai prismaan katteleen tavispareja. Näet totuuden.
Taidat olla aika nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun homon, niin ei tarvitsisi panna. Voitaisiin vain rupatella ja jos huumorit osuisi yksiin, nauraa maha kippurassa. Antti Holman juttuja kuuntelisin mielelläni.
Tässä on ajatusta! Minulle sitten Lukas Gage, kiitos!
Oi kyllä! Kuulemma erittäin taitava rakastajakin..